Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-10-06, 23:55
  #1
Medlem
AlfredLundqvists avatar
Tja! Blev tagen på gymmet av civilsnut pga misstanke för eget bruk av narkotika/doping och blev tvungen att lämna blodprov. Jag gick dock av helt clean för fyra veckor sen med ett sista stick på 750 mg testo e (sista sticket var för alltså 4 veckor sen). Innan det så hade jag varit clean i ytterligare ca 5 veckor. Jag hade tänkt att påbörja en kur men planeringen var inte bra.

Kommer blodprovet visa positivt? Och kan jag räkna med husrannsakan om det visar positivt?

Jag nekade till allt och sa att jag aldrig använt AAS osv.
__________________
Senast redigerad av AlfredLundqvist 2018-10-06 kl. 23:58.
Citera
2018-10-07, 00:04
  #2
Medlem
Tok-Franss avatar
Kommer visa positivt.
Citera
2018-10-07, 01:43
  #3
Medlem
AlfredLundqvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Kommer visa positivt.

Kan man räkna med husis? Har en del gear hemma som jag måste göra mig av med isåfall… Så jäkla trist.
Citera
2018-10-07, 02:46
  #4
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av AlfredLundqvist
Kan man räkna med husis? Har en del gear hemma som jag måste göra mig av med isåfall… Så jäkla trist.

Flytta över allt olagligt du har hemma till någon vän, du kan räkna med husis men inte säkert att det blir av.

Du kan även gömma det i skogen, bara att gräva ner det om du inte kan lämna det hos nån vän.
Citera
2018-10-07, 09:23
  #5
Medlem
isnisns avatar
Riktigt trist det kommer med största säkerhet visa positivt. Brukar det inte bli husis direkt om de misstänker du brukar steroider?
Citera
2018-10-07, 12:32
  #6
Medlem
Som tidigare talare, husis blir det nog och det diekt dom ser att det är positivt, så ila iväg allt olagligt idag.
Citera
2018-10-07, 14:37
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlfredLundqvist
Kan man räkna med husis? Har en del gear hemma som jag måste göra mig av med isåfall… Så jäkla trist.


räkna med det,

gräv ner det i en plastpåse några månader,
Citera
2018-10-10, 10:49
  #8
Medlem
husis med största sannolikhet, jag skulle inte rekommendera att gräva ner det då det börjar bli kallt nu och du riskerar kristallisering av oljorna, även om du lyckas rädda dom i efterhand så kommer pipen knulla ditt liv..

fixa en drop point bara, betala för ett värdeskåp i värsta fall, efter att dom pissat dig kommer de låta dig vara ett tag (har iallafall alltid gjort det emot mina polare så länge inget annat inträffat) så vill du kura kan du köra på nu och då är ju värdeskåp en smidig lösning, dock har de kameror så variera värdeskåp hela tiden
Citera
2018-10-10, 23:47
  #9
Medlem
AlfredLundqvists avatar
Tack för svar allihopa. Är ni säkra på att det med största sannolikhet blir husis, även om man är helt ren från polisen sen tidigare? Ska göra mig av med allt gear, men det känns bara så jäkla trist att snuten ska vända upp och ner på hela ens hem, speciellt när man har en sambo som inte har något med det att göra. Funderar på att lägga mitt gear i min flickväns bil sålänge, funkar det eller är det en dålig ide?
Citera
2018-10-10, 23:53
  #10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av AlfredLundqvist
Tack för svar allihopa. Är ni säkra på att det med största sannolikhet blir husis, även om man är helt ren från polisen sen tidigare? Ska göra mig av med allt gear, men det känns bara så jäkla trist att snuten ska vända upp och ner på hela ens hem, speciellt när man har en sambo som inte har något med det att göra. Funderar på att lägga mitt gear i min flickväns bil sålänge, funkar det eller är det en dålig ide?

Ja det lär bli husis om det inte blir det har du tur, snuten vet att om man är doping påverkad så har man med största sannolikhet ett lager hemma.
Sen älskar snuten att beslagta bola och använda det själva, speciellt piketen där 90% är dopade, flera vänner som fått steroider beslagtagna och det har bara försvunnit från förundersökningar och allt.

Eftersom att din flickvän bor med dig och hennes bilnycklar lär vara där när snuten kommer så är det inte så värst smart, dom lär ta nycklarna dom hittar å leta upp bilarna.
__________________
Senast redigerad av Manbat 2018-10-10 kl. 23:57.
Citera
2018-10-13, 01:03
  #11
Medlem
Tog dom inte pissprov utan blod, syns det inte lika länge som I urin. Tex kunde läkarna i undersökningen nedan bara se Testo D metaboliter i 18 dagar, med andra ord borde Testo E synas ca 14 dagar i blod. Självklart kommer du ha höga testovärden, men utan metaboliter finns inga bevis.


https://www.wada-ama.org/en/resource...n-blood-sample
As expected, the shortest chained ester, testosterone propionate, showed the
most rapid elimination and shortest half-life. Nevertheless, the ester could
still be detected for 4-5 days in serum and plasma of all study participants
receiving the drug. Testosterone phenylpropionate and testosterone
isocaproate were detected for at least 8 days in serum and plasma, whereas
testosterone decanoate showed a detection time of 18 days. Testosterone
undecanoate was detectable in all post-administration blood samples
collected during the whole study period (60 days), thereby giving the longest
detection time of the esters investigated.
__________________
Senast redigerad av negative 2018-10-13 kl. 01:27.
Citera
2018-10-13, 11:26
  #12
Medlem
isnisns avatar
Trodde inte polisen i Sverige letade efter metaboliter till estrar, utan endast gick på T/E-ratio?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback