• 1
  • 2
2018-10-06, 00:30
Medlem
Hitta ingen tråd om detta.

Det har gått överstyr nu, tydligen kan vilken fjortishora som hälst anklaga bl.a Ronaldo för våldtäckt vilket sjukligt nog får stora konsekvenser. Juventus aktie ned med 10%, EA plockar bort reklam på honom. Nike verkar vara nära att avbryta samarbeten. En kvinnas uttalande har alltså påverkat ett pengaflöde på 100 tals miljoner. Det sanslösa är att det är Ronaldo som nu stod på tur, jag trodde ärligt talat inte att det var fysiskt möjligt att bli våldtagen av honom. Ingen kan väl ta detta seriöst? Fatta hur många som hade betalat för en natt med honom, våldtäkt. Nej snarare en psyko brud som känner att hon har allt att käna på att bli center of attention ”all publicity is good publicity” ni vet..

Hur länge till kommer dessa anklagelser om en rape för 10-15 år sedan tas seriöst?

Domaren i USA som pushar 60 bast har ju fått käppar i hjulen pga en incident som påstås ha inträffat när han var 15.

Att dessa anklagelser som i allra högsta grad ska vara preskriberade tas seriöst kommer självfallet, på ett nästan naturligt sätt leda till att varända person i opposition till etablissemanget som innehar en maktposition eller står inför en potentiell maktposition i framtiden ska förvänta sig att bli stämplad som våldtäcktsman av SJW som offrar sig ”for the cause”.
Citera
2018-10-06, 01:57
Medlem
Naknekejsarens avatar
Tja vem vet?

Han har väl legat med tusen kvinnor - minst! - bara någon av dem behöver vara psycho och vilja få uppmärksamhet eller hämnd.
Citera
2018-10-06, 02:12
Medlem
Jag var med och arbetade med flera av våra svenska största idrottare under 90-talet, och jag såg hur tjejer nästan bildligt talat försökte sätta sig ,falla,ramla över på dessa idrottares kukar, kan tänka mig att det är 100 gånger värre för Ronaldo.
Citera
2018-10-06, 02:28
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av givemeyourmoney
Jag var med och arbetade med flera av våra svenska största idrottare under 90-talet, och jag såg hur tjejer nästan bildligt talat försökte sätta sig ,falla,ramla över på dessa idrottares kukar, kan tänka mig att det är 100 gånger värre för Ronaldo.

Stackarn har det inte lätt.
Citera
2018-10-06, 06:02
Medlem
Trasigatrosors avatar
Om man stavar våldtäkt med ck så blir ju uttalet annorlunda? Är det då något helt annat eller?

Jag vill utsätta Christiano Ronaldo för en manlig våldtäkt
Citera
2018-10-06, 06:12
Citat:
Ursprungligen postat av Trasigatrosor
Om man stavar våldtäkt med ck så blir ju uttalet annorlunda? Är det då något helt annat eller?

Jag vill utsätta Christiano Ronaldo för en manlig våldtäkt

Säg som det är - du är tänd på Ronaldo - och pengarna.
Senast redigerad av Lunkan99 2018-10-06 kl. 06:16.
Citera
2018-10-06, 06:27
Medlem
scoremaxs avatar
Så jag läser hur Gary Lineker gång på gång beskriver uttalandet av Juventus (där man torrt konstaterar att våldtäkten isåfall skulle utspelats för nästan tio år sedan, och påpekar att man uppskattar Ronaldos ”professionalism”) som *fruktansvärt* oavsett om han blir friad??

Är Lineker dum i huvudet, eller har alla blivit helt känslostyrda?
Citera
2018-10-06, 06:36
Medlem
Jon.Holmss avatar
Misstänker att detta rör sig om ännu en kvinna som villigt särade på benen för Ronaldos påle, och som nu ser sin chans att få miljoner i ”skadestånd” och bli ekonomiskt oberoende.

Inte första gången det händer och knappast den sista.
Senast redigerad av Jon.Holms 2018-10-06 kl. 06:51.
Citera
2018-10-06, 09:03
Medlem
Oljeapans avatar
Om han inte gjort något, varför gå med på en förlikning?
Citera
2018-10-06, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oljeapan
Om han inte gjort något, varför gå med på en förlikning?
För att det är både enklare och billigare än att dra detta i nån domstol , det vet alla inblandade och är säkert ett råd han fått från sina juridiska ombud.
Citera
2018-10-06, 09:27
Medlem
Oljeapans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av givemeyourmoney
För att det är både enklare och billigare än att dra detta i nån domstol , det vet alla inblandade och är säkert ett råd han fått från sina juridiska ombud.
Och nu står han här med ett halvt erkännande. Lyckat!
Citera
2018-10-06, 09:39
Medlem
Vilka bevis finns efter ett sekel egentligen. Trodde vi hade slutat med omvända häxjakten för att en feminist kände sig våldtagen av att se manlig framgång.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in