Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-10-01, 21:38
  #1
Medlem
Citat:
En profil inom Umeås krogliv åtalas för våldtäkt vid Umeå tingsrätt.

Citat:
Profilen har varit inblandad i flera olika nöjesevent i Umeå. Han har även innehaft chefsbefattningar på krogar i stan. Våldtäkten som han nu misstänks för ska ha inträffat för ungefär ett och ett halvt år sedan i en lägenhet i Umeå. Enligt åtalet ska mannen ha genomfört ett samlag när målsägaren på grund av sömn och berusning befann sig i en särskilt utsatt situation.

Källa VK.se eller: https://www.vk.se/plus/2511554/nojes...s-for-valdtakt

Någon som vet mer?
Citera
2018-10-01, 21:53
  #2
Medlem
Dr_Dollars avatar
Kan det vara så att den här tråden är relevant?
(FB) Företagare i Umeå anhållen för bla våldtäkt
Citera
2018-10-01, 22:07
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Kan det vara så att den här tråden är relevant?
(FB) Företagare i Umeå anhållen för bla våldtäkt

nej, det är inte samma det är jag 100% på.
Jag funderar på om det rör sig om en viss M*gnus, som styr olika event. Dvs ingen krogägare utan bara event på olika krogar?
Citera
2018-10-01, 23:06
  #4
Medlem
Gissar på Ford
Citera
2018-10-01, 23:41
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oldsguy
Gissar på Ford

Men lugn nu. Han kilar stadigt och dessutom är han en krogägare inte profil inom event i krogbranschen. Det är inte han.

kan någon komma med något konkret istället för gissningar?
Citera
2018-10-01, 23:46
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KAMam
nej, det är inte samma det är jag 100% på.
Jag funderar på om det rör sig om en viss M*gnus, som styr olika event. Dvs ingen krogägare utan bara event på olika krogar?

Född 1985?
Citera
2018-10-01, 23:48
  #7
Medlem
Lär enligt säkra källor vara en M*gnus H*ggkvist
Citera
2018-10-02, 05:35
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LHEH
Lär enligt säkra källor vara en M*gnus H*ggkvist

”I am Jack’s complete lack of surprise.” Om det stämmer så har det verkligen bara varit en tidsfråga. Den här herren har gjort allt för att omge sig själv med berusade betydligt yngre tjejer i minst tio år nu, genom olika mer eller mindre spritrelaterade verksamheter, från organiserade betala-mig-så-träffas-vi-och-super-(jag kollar bara kanske leg)-evenemang till krogchefsroller på sistone. Restaurangchef är att ta i, eftersom alla vet att det är alkoholen, tjejerna och pengarna som är central i MHs liv, maten är högst sekundär.
Citera
2018-10-02, 10:38
  #9
Medlem
Ma*nus Gä**kvist är född 1985 och är enligt uppgift från bekanta där uppe restaurangchef för tillfället och har varit eventansvarig vid många olika krogar och klubbar i Umeå. Han har också haft samröre med Brännbollsyran som nu är en av de största festivalerna i Sverige och tydligen pratar/skryter han ofta om att hans moster (^arola Hä**kvist) är en av Sveriges mest kända artister. Om hon verkligen är hans moster eller om det är något han bara säger för att snacka till sig jobb och kontakter vet jag inte.

Med hans utseende är det inte konstig att han bara kan få totalt nedsupna tjejer.

https://imgur.com/a/uSpASqJ

* G
^C
Citera
2018-10-02, 10:49
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreasyChoirboy
”I am Jack’s complete lack of surprise.” Om det stämmer så har det verkligen bara varit en tidsfråga. Den här herren har gjort allt för att omge sig själv med berusade betydligt yngre tjejer i minst tio år nu, genom olika mer eller mindre spritrelaterade verksamheter, från organiserade betala-mig-så-träffas-vi-och-super-(jag kollar bara kanske leg)-evenemang till krogchefsroller på sistone. Restaurangchef är att ta i, eftersom alla vet att det är alkoholen, tjejerna och pengarna som är central i MHs liv, maten är högst sekundär.

Har hört talas om att han inte var så snäll med sitt ex dessutom.
Och att han har en märklig syn på kvinnor i allmänhet. Finns många som har råkat ut för hans... tankar och göranden i Umeå.
Citera
2018-10-02, 13:39
  #11
Medlem
Om det nu är Mangan så behöver han ironiskt nog bara byta det gamla fängelset mot det nya.

https://www.facebook.com/pubgamlafan...type=3&theater
Citera
2018-10-03, 08:54
  #12
Medlem
SmygarBerits avatar
Ja vem annars skulle det va? Ford är väl också känd att ragga på småtjejer och bjuda hem dem i sin lägenhet i stan..detta va ju även 1,5 år sedan så inte helt osannolikt. Är det inte han så är det väl antingen den där Magnus eller den där D*ick S*ehlberg som också slemmar runt på olika event och har sig.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback