Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-09-30, 23:49
  #1
Medlem
Dr.LincoNs avatar
Hej hopp!
Ska fatta mig så kort det går.
Gjorde slut med tjejen min för ca 3 månader sedan. Det var inte vackert, mådde skitdåligt efter det och drack en hel del för att dämpa sorgerna.
Började träffa en tjej som jag haft kontakt med tidigare men som det inte blivit någonting av då jag hade tjej och hon hade kille.
Hon var jättestöttande efter jag gjort slut med exet, vi träffades nästan varje dag, om inte 3-5 dagar i veckan. Och började få riktig starka känslor för varandra. Först var det mest sex mellan oss, men det har blivit att vi bara har myst och verkligen öppnat upp för varandra.
Nu är vi kära på riktigt, vi har sagt att vi älskar varandra och vi kämpar för att det ska bli vi.
Hon har tillitsproblem eftersom hon har blivit sårad tidigare i livet av diverse otrohet.

När jag var och packade hos mitt ex så hade vi sex, och jag blånekade för tjejen jag träffar nu. Hon har fått reda på det och jag känner mig som ett jävla svin som har ljugt för henne för hon är verkligen det bästa som finns för mig.
Hon har sagt att det kan ta tid för henne att få tillbaka tilliten till mig vilket är förståeligt.
Vi smyger med att vi träffar varandra och det är så sjukt jobbigt just nu. Jag har inget eget ställe förs nästa månad då jag flyttar till min lägenhet.
Så vad ska jag göra för att hon verkligen ska kunna lita på mig igen. Hon sa att jag var den sista som hon trodde skulle ljuga för henne vilket gjorde så ont i mig. Vill verkligen att hon ska lita på mig igen.
Citera
2018-09-30, 23:51
  #2
Medlem
Jag tycker du ska lära dig att vara själv. Efter personlig utveckling (du behöver det) kommer du vara en bättre partner.
Citera
2018-09-30, 23:54
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.LincoN
Hej hopp!
Ska fatta mig så kort det går.
Gjorde slut med tjejen min för ca 3 månader sedan. Det var inte vackert, mådde skitdåligt efter det och drack en hel del för att dämpa sorgerna.
Började träffa en tjej som jag haft kontakt med tidigare men som det inte blivit någonting av då jag hade tjej och hon hade kille.
Hon var jättestöttande efter jag gjort slut med exet, vi träffades nästan varje dag, om inte 3-5 dagar i veckan. Och började få riktig starka känslor för varandra. Först var det mest sex mellan oss, men det har blivit att vi bara har myst och verkligen öppnat upp för varandra.
Nu är vi kära på riktigt, vi har sagt att vi älskar varandra och vi kämpar för att det ska bli vi.
Hon har tillitsproblem eftersom hon har blivit sårad tidigare i livet av diverse otrohet.

När jag var och packade hos mitt ex så hade vi sex, och jag blånekade för tjejen jag träffar nu. Hon har fått reda på det och jag känner mig som ett jävla svin som har ljugt för henne för hon är verkligen det bästa som finns för mig.
Hon har sagt att det kan ta tid för henne att få tillbaka tilliten till mig vilket är förståeligt.
Vi smyger med att vi träffar varandra och det är så sjukt jobbigt just nu. Jag har inget eget ställe förs nästa månad då jag flyttar till min lägenhet.
Så vad ska jag göra för att hon verkligen ska kunna lita på mig igen. Hon sa att jag var den sista som hon trodde skulle ljuga för henne vilket gjorde så ont i mig. Vill verkligen att hon ska lita på mig igen.


Jobbigt läge du skulle inte ligga med ditt ex om du verkligen gillar den nya bruden.
Citera
2018-09-30, 23:59
  #4
Medlem
Håller med i att du kanske ska överväga att hålla dig för dig själv och utvecklas som person istället gör att trösta dig med en ny som du uppenbarligen redan har svårt att vara trogen mot.
Varför stressa in i något nytt så med en gång?
Citera
2018-10-01, 01:04
  #5
Medlem
DoraFs avatar
Buhu! Du valde själv att ljuga för din tjej. Fundera på varför du ljög.
Det går inte att tjäna två herrar på samma gång.
Citera
2018-10-01, 01:09
  #6
Medlem
Dr.LincoNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Buhu! Du valde själv att ljuga för din tjej. Fundera på varför du ljög.
Det går inte att tjäna två herrar på samma gång.
Jag ljög för att jag inte ville såra henne.
Jag var rädd att förlora henne men det gör inte det rätt att ljuga, absolut inte.
Citera
2018-10-01, 01:11
  #7
Medlem
Dr.LincoNs avatar
Jag hade som inställning att vara själv efter jag å exet gjort slut, hade inga planer på att börja leta efter någon ny direkt. Men hade inte räknat med att vi skulle få så starka känslor för varandra och det känns inte bra att bara ”ge upp dom” för att jag har planerat att vara själv.
Citera
2018-10-01, 01:12
  #8
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.LincoN
Jag ljög för att jag inte ville såra henne.
Jag var rädd att förlora henne men det gör inte det rätt att ljuga, absolut inte.
Då vet du vad du ska säga till henne för att återupprätta hennes förtroende. Ingen prestige. Säg som det är, bära eller brista.
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.LincoN
Jag hade som inställning att vara själv efter jag å exet gjort slut, hade inga planer på att börja leta efter någon ny direkt. Men hade inte räknat med att vi skulle få så starka känslor för varandra och det känns inte bra att bara ”ge upp dom” för att jag har planerat att vara själv.
Been there, done that Det enda som gäller är total ärlighet mot alla inblandade
__________________
Senast redigerad av DoraF 2018-10-01 kl. 01:16.
Citera
2018-10-01, 01:25
  #9
Medlem
Patrik2108s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.LincoN
Hej hopp!

När jag var och packade hos mitt ex så hade vi sex,
Och sen for du och hälsade på mamsen, och så hade ni sex. För sex är nåt som bara kommer över en , när som helst. Plötsligt händer det bara. Det handlar om att välja sexpartners som inte tjallar. Så bygger du upp tillit.
Citera
2018-10-01, 02:41
  #10
Medlem
Det där du håller på med är fel. Sen förstår jag dig till viss del. Kvinnor kommer enbart premiera ditt ego när du gör just fel. Ditt ( korkade ) ex är säkert jättenöjd med dig. Du har inget val. Du är omgiven av idioter.
Citera
2018-10-01, 02:44
  #11
Medlem
Heauxms avatar
Dan vad värdelös du är. Det är ett under att hon ger dig en andra chans.
Hon kommer aldrig att lita på dig fullt ut igen men ni kan kanske bygga en slags grund.
Hoppas verkligennatt hon inte tar tillbaka dig, vekling till man. Väx upp.
Citera
2018-10-01, 02:54
  #12
Avstängd
sämsta val du nu gjorde med att ha sex med ditt ex TS
hur fan kan du titta din nya flamma i ögonen efter det

idiot !!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback