2026-06-18, 07:53
Medlem
Adolf.Shitlers avatar
Åhhh kalsarikännit detta ljuva finska kulturutövande.

Kalsongfyllan är något som var man bör ha upplevt minst en gång under sin levnadstid.

Det hände ofta innan jag träffade frugan att jag utövade kalsongfylla och det kan än idag ske när frugan är iväg nånstans över helgen och jag har hemmet för sig själv att jag hänger mig åt kalsongfylla.

En bra kalsongfylla måste utföras enligt konstens alla ritualer, först måste man dagen innan ha inhandlat rikligt med sprit och öl och chips och snacks och ha slödryck och mat redo i kylen och snus och cigg så man klarar sig hela kvällen för man skall inte behöva lämna hemmet på hela dagen.

Redan när man vaknar stapplar man upp ur sängen och beger sig mot köket för att käka frukost och slå upp en grogg att starta dagen med och här kan man skippa att ta på sig kläder för man skall ändå endast ha på sig kalsonger resten av dygnet. Jag föredrar ibland att ha på mig tofflor och morgonrock om det är kyligt

Man kan under frukosten med fördel ta en kaffehalv för på så sätt startar man dagen med en grogg och få i sig sitt morgonkaffe på samma gång

Det är nu också viktigt att stänga av alla elektroniska kommunikationsapparater så som surfplattor,telefoner,datorer , låsa ytterdörren och dra ned alla persienner för man skall vara onåbar inför omvärlden så inget kan disstrahera ifrån att helhjärtat kunna ge sig själv med kropp och själ åt alkoholen, inget får ta fokus ifrån alkoholen.

Efter frukosten brukar jag kombinera min kalsongfylla med olika hushållsuppgifter som att diska och tvätta och städa allt medans jag dricker öl och grogg. Jag gillar att ha något att göra för annars går dagen så sakta och då kan man likagärna passa på att få lite gjort så blir frugan glad när hon kommer hem.

Framemot 12-13 tiden är det dags för lunch och här kan man för enkelhetens skull värma upp ett par panpizzor i micron som man naturligvis sköljer ned med en burk öl, det skall vara enkelt.

Sedan är det dags att med öl och grogg i hand slå sig ned i soffan och här kan man med fördel ta med sig kudde och täcke till soffan då kvällen med största sannolikhet kommer avslutas där i vilket fall.

Tiden i soffan spenderas så klart med att dricka mer öl och grogg och här kan det variera vad jag sysselsätter mig med, det kan vara att lyssna på musik eller kolla serier på netflix eller kolla på olika youtubeklipp eller en kombination där av. Här bör man också ha sett till att ha olika snacks tillhanda så man står sig fram till middagen.

Någon gång framemot 5 tiden är det dags för middag och vad som ätes är helt beroende på vilken grad av berusning som hunnit uppnås, är jag vid det här laget redigt berusad så är det inte tal om någon avancerad matlagning och här kan man dagen innan ha inhandlat en dafgårds eller findus färdigrätt som bara är att värma i micron och denna förtärs naturligtvis ihop med ännu mera grogg och öl.

Efter middagen är det åter igen dags att förflytta sig tillbaks till soffan och här avslutas kvällen med mer öl och grogg och snacks framför nån serie på netflix tills jag somnat så sött nån gång vid 20-21:00

Cigarett och pissepaus tar man när det passar under kvällens lopp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in