Citat:
Ursprungligen postat av
cherryfive
En kort kommentar tills vidare bara eftersom jag sov mig igenom delar av intervjun. Jag uppfattade hur som helst att han är säker på sin sak. Nu har vi två säkra herrar inom loppet av ett halvår. Skulle man inte kunna få dom under samma tak, gärna tillsammans med Guillou som ju är i paritet när det gäller att vara säker på sin sak. Sen en särskild inbjudan till LGWP. Gunnar W kan vara moderator så det inte spårar ut fullständigt. Paneldebatt på bästa sändningstid, det vore nåt.
Har du läst Stocklassas bok?
Jo, det vore nåt 😀
Jag har lyssnat igenom boken som talbok. Problemet är just det du beskriver, att man nickar till med jämna mellanrum,
En del har väl fastnat ändå, och jag kan väl säga att jag inte blir särskilt upphetsad av de delar som rör Stieg Larssons arkiv, även om jag också inser att en del namn som figurerar där är intressanta.
Sydafrikakopplingarna känns lite långsökta på det sätt de presenteras förpackade med vapensmugglingar och annat bus.
Sverige hade nog med sitt eget byk, och finns det några kopplingar till vapenaffärer så bör man leta på hemmaplan.
Annars är ju AE en svårbedömd figur. Hur tokig som helst verkar det som, och hade också supporters högt uppe bland människor som eventuellt skulle kunna ha intressen av att bli av med Palme.
Gillade inte riktigt infiltrationen av kilt-mannen. Kändes lite oetiskt.