Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Ett "vittne" skapar ingen historia, för att historia på allvar ska kunna skrivas erfordras dokument och faktiska fynd i den fysiska verkligheten.
För att underlätta för dig: det räcker inte om jag "vittnar" om att du slaktar underåriga muslimska buggerfuckers i din källare, det måste till någon faktisk bekräftelse på illdådet för att det ska "erkännas" (hoppas jag

).
Att hävda att man skeppats runt i olika arbetsläger är väl normen för dessa skolklassindoktrinerande varietéartister som etablissemanget omhuldar? Och ändå misslyckades Hitler och SS att "Förinta" dem? Give me a fuckin' break, grabben...
Jag vet inte hur många gånger det måste ha upprepats (i som jag förmodar rundgången här!) att
gasningarna i Auschwitz upphörde november 1944. Förintelselägren i Polen verkade fram till hösten 1943. Himmler började också hösten 1944 se de kvarvarande judarna som ett "förhandlingsunderlag" emot de västallierade. Det sändes t.o.m. signaler till dessa genom Eichmann i Ungern att "byta" 1 miljon judar mot 10.000 lastbilar med löftet att dessa bara skulle insättas på östfronten! Även senare gjorde Himmler en del tafatta försök att använda de ännu levande judarna till förhandlingar. Det finns mycket skrivet om detta.
I varje fall kan
Massmördandet av judar sägas ha upphört hösten 1944, även om givetvis väldigt många mördades även därefter. Hunger,umbäranden och sjukdomar var dock från hösten 1944 genom de allt sämre försörjningsmöjligheterna de vanligaste dödsorsakerna.
Så Hitler och hans gäng
misslyckades inte med att förinta judarna, även om inte alla genom nämnda omständigheter strök med.
------------------------
Namn på under förintelsen saknade judar håller fortfarande på att tillföras databasen under
http://www.yadvashem.org/wps/portal/IY_HON_Welcome
Den upptar f.n. över tre miljoner identifierade judiska dödsoffer och fylls ständigt på. Även de norska judarna, där endast c:a 3 % överlevde deportationerna till Auschwitz m.m. finns givetvis där.Se
http://www.flashback.org/showthread.php?t=600840&page=5 (och även de tidigare sidorna där)
Sök själv på något vanligt judiskt efternamn (Rosenblum, Goldstein t.ex.) på den så får du en lång lista, också med kända omständigheter i varje enskilt fall.