Citat:
Ursprungligen postat av CaesarDavid
Ett vittnesmål kan stödja en berättelse endast om det beskriver denna berättelse. Vad är så svårt att fatta med detta?
Jag beklagar om min poäng var för avancerad.
Ett vittnesmål är relevant enbart om det stöds av kriminaltekniska undersökningar, vilket inte är fallet med ett enda vittnesmål om gaskammare.
Citat:
Om Peer m fl talar sanning, så är det stöd för att förintelsen har ägt rum.
Om deras vittnesmål skulle vara falska, så är det inte stöd för något alls.
Tror du på Peers berättelse om hur han överlevde minst sex (6!) gasningar?
Tror du på Rudolf Vrba? Tror du på Wiesels lastbilsflak med spädbarn som tippades i öppna eldgropar?
Tror du på Filip Müllers tre (3!) år som Sonderkommando?
Citat:
Och i vilket fall finns massor av andra vittnesmål som beskriver förintelsen. Eftersom revisionister brukar underkänna vittnesmål från fångar och sonderkommandos, så räcker det att lyssna på lägervakterna och officerarna.
Och som jag nämnt massor av gånger, så finns inte ett enda vittnesmål som beskriver den revisionistiska versionen.
Som jag tidigare hävdat så anser jag att de flesta vittnesmålen stöder den revisionistiska versionen eftersom de bevisligen är lögner.
Det existerar inga trovärdiga vittnesmål till gaskammare!
Citat:
218 sidor, nu gav du mig en rejäl hemläxa.
Har du gjort hemläxan?
Citat:
Som sagt har jag inte satt mig in i de där vittnesmålen ännu, men deras sanningshalt är som sagt inte relevant för den stora bilden.
Märkligt att du inte känner till de stora förgrundsfigurerna i gaskammarmyten. Det är ju på dessa hela den pseudoreligiösa historien vilar.
Citat:
Även om jag är generös mot revisionisterna och antar att ungefär hundra vittnen antingen blåljugit eller hallucinerat (varför de nu skulle ha gjort det, om alla mådde bra i koncentrationslägren) så skulle det fortfarande inte ge något stöd till hypotesen att alla andra smet iväg till Sibirien och gömde sig.
Judar ”smet” inte bara österut. De emigrerade till vitt skilda delar av världen, Palestina och USA, Sydamerika och Sydafrika bl.a.
Citat:
Det ändrar inte på det faktum att det var mellan fem och sex miljoner judar färre i Europa vid krigets slut än vid krigets början, att en hel del av dessa (bland annat de norska) kunde spåras till de polska lägren men inte längre, att Goebbels, Himmler med flera höjdare berättade att judarna mördades i massor, och att inte en enda lägervakt eller nazitjänsteman lämnat någon alternativ förklaring till vart judarna tog vägen.
Det finns ingen demografisk statistik som stöder påståendet att 5-6 miljoner judar var ”försvunna” efter WWII. Walter Sanning och Carl o. Nordling visar på motsatsen, att det aldrig fanns så många judar inom tyskarnas intressesfär.
Så länge inga utgrävningar av påstådda massgravar kan verifiera dina utsagor, tillsammans med kriminaltekniska undersökningar, så kan ingen människa av heder och med logiskt tänkande acceptera den officiella versionen av $hoah.