2010-12-01, 01:03
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Jag bad om överlevares vittnesmål till gaskammare som du finner trovärdiga, inget annat. Begrunda frågan och återkom därefter.

Jag har inga sådana vittnesmål på lager i natt.

Din tur.
Vad har du att säga om de respekterade tyska SS-tjänstemännen Schultze, Sander, Prufer, Lambert, Bauer, Matthes, Franz, Mentz, Pfannenstiel, Oberhauser, Burmeister, Malzmueller, Wochner, Broad, Brack, Boeck, Hoeblinger, Bolender, Schluch, Lauer, Kremer, Stangl, Stark och Erich Fuchs vittnesmål i samma ämne?

http://remember.org/Facts.aft.tri.test.html
Citera
2010-12-01, 01:03
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FritzDaCat
Ja, det finns ett dokument från mars 1942 där Hitler säger att man ska skjuta upp den slutliga lösningen. Förmodligen betydde det att man sparade de arbetsdugliga, vilket han beskrev för Horthy ett år senare. (Citerat många gånger här.)

Och Ohlendorff och övrigas vittnesmål är alltså bara ''hörsägen''. Ja, det är ingen här som förväntar sig att du ska erkänna ett enda vittnesmål om förintandet. Alla dessa konspirationsdeltagare ljuger ju friskt, oavsett vilken sida de stod på.

Bara för att Roosevelt signerade order behöver ju inte detta betyda att Hitler alltid gjorde detta, vilket vi har visat. De mer kontroversiella besluten ville han tydligen inte stå för själv.
Förmodligen”? ”Konspirationsdeltagare ljuger friskt”? ”Behöver ju inte detta betyda”? ”Ville han tydligen”?
Tung argumentation Fritz.

Det är så enkelt. Ingen av er vågar längre ta upp några överlevares vittnesmål eftersom ni vet att de är sagor in absurdum. Därför fortsätter ni tjata om tyskarnas bekännelser som revisionister mycket klart har påvisat blivit utsatta för tortyr och/eller strafflindring.
Citat:
Hälften av ''Europas judar'', var det jag refererade till.
Men det är lättare att leka med ord än att belägga revisionisternas grundtes, va?
Det är lättare att leka med spekulationer än att belägga konspirationens grundtes, va?
Citera
2010-12-01, 01:32
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FritzDaCat
Mordoffer brukar inte överleva.
Och överlevande fångar som berättat om detaljerna runtomkring, som tex Blatt och övriga från Sobibor duger ju tydligen inte heller.
Inte ens nutida uppgifter från SS-män själva godtar du.
Varför fråga efter belägg när du ändå inte vill acceptera ett endaste??
Det finns närmare miljonen överlevare! Kan du inte hitta en trovärdig överlevares vittnesmål till gaskammare så måste du väl ändå hålla med om att det inte direkt styrker tyskarnas erkännanden, eller hur?

Filip Müller ljög bevisligen. Moshe Peer ljög. Friedman och Vrba ljög. Inte ens Elie Wiesels skrönor om ”lastbilar som tippade spädbarn direkt i brinnande gropar” kan ju med bästa vilja i världen sägas ha någon trovärdighet. Höss blev torterad och Blatt fabulerar ju bevisligen, vilket påvisats en masse på detta forum.

Konklusionen blir då att det inte handlar om att jag ”inte vill acceptera” utan om vilka slutsatser man kan dra av det ovan anförda. Är det logiskt att tyskarnas erkännanden är sanningsenliga när inte ett enda judiskt vittnesmål om ”utrotningsläger” och ”gaskammare” håller för en kritisk granskning?

Det här svaret gäller för dig också Månsan så slipper jag upprepa mig. Menar du förresten allvar när du skriver ”de respekterade tyska SS-tjänstmännen”? Passa dig så du inte blir kallad ”Förintelseförnekare”, det är lätt hänt i dessa dagar när det sjunkande $hoah-skeppets råttor inte har något att gnaga på längre.
Minns du förresten Belzec-tråden (tror jag det var)? I efterföljande rättegång skulle tyskarna rita kartor över lägret men inga kartor liknade varann. Ökar det trovärdigheten för tyskarnas ”bekännelser”?
Citera
2010-12-01, 02:09
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Det finns närmare miljonen överlevare! Kan du inte hitta en trovärdig överlevares vittnesmål till gaskammare så måste du väl ändå hålla med om att det inte direkt styrker tyskarnas erkännanden, eller hur?

Självfallet finns det ingen miljon överlevare från gaskammare. Att folk överlevt lägervistelser betyder inte att alla dessa befunnit sig i en gaskammare och sedan slunkit ur den.

Själva meningen med att avliva människor är att de avlivade inte kan vittna om hur de dog - om jobbet utförts rätt.

Citat:
Filip Müller ljög bevisligen. Moshe Peer ljög. Friedman och Vrba ljög. Inte ens Elie Wiesels skrönor om ”lastbilar som tippade spädbarn direkt i brinnande gropar” kan ju med bästa vilja i världen sägas ha någon trovärdighet. Höss blev torterad och Blatt fabulerar ju bevisligen, vilket påvisats en masse på detta forum.

Konklusionen blir då att det inte handlar om att jag ”inte vill acceptera” utan om vilka slutsatser man kan dra av det ovan anförda. Är det logiskt att tyskarnas erkännanden är sanningsenliga när inte ett enda judiskt vittnesmål om ”utrotningsläger” och ”gaskammare” håller för en kritisk granskning?

Det här svaret gäller för dig också Månsan så slipper jag upprepa mig. Menar du förresten allvar när du skriver ”de respekterade tyska SS-tjänstmännen”? Passa dig så du inte blir kallad ”Förintelseförnekare”, det är lätt hänt i dessa dagar när det sjunkande $hoah-skeppets råttor inte har något att gnaga på längre.
Minns du förresten Belzec-tråden (tror jag det var)? I efterföljande rättegång skulle tyskarna rita kartor över lägret men inga kartor liknade varann. Ökar det trovärdigheten för tyskarnas ”bekännelser”?

Jag betraktar din vägran att diskutera SS-männens vittnesmål i min länk som en feg smitning. Ömkligt, ynkligt och typiskt för Blizzardking.

Vittnena i min länk är ju helt andra personer än de fyra du räknar upp som lögnare ovan. Hur kan du avfärda de respekterade tyska SS-tjänstemännen Schultze, Sander, Prufer, Lambert, Bauer, Matthes, Franz, Mentz, Pfannenstiel, Oberhauser, Burmeister, Malzmueller, Wochner, Broad, Brack, Boeck, Hoeblinger, Bolender, Schluch, Lauer, Kremer, Stangl, Stark och Erich Fuchs med motiveringen att du anser att Müller, Peer, Friedman och Vrba ljög?

Jo, de var respekterade. SS-personal åtnjöt för det mesta betydande respekt under nazitiden i Tyskland.
Citera
2010-12-01, 03:11
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Självfallet finns det ingen miljon överlevare från gaskammare. Att folk överlevt lägervistelser betyder inte att alla dessa befunnit sig i en gaskammare och sedan slunkit ur den.

Själva meningen med att avliva människor är att de avlivade inte kan vittna om hur de dog - om jobbet utförts rätt.

Jag betraktar din vägran att diskutera SS-männens vittnesmål i min länk som en feg smitning. Ömkligt, ynkligt och typiskt för Blizzardking.

Vittnena i min länk är ju helt andra personer än de fyra du räknar upp som lögnare ovan. Hur kan du avfärda de respekterade tyska SS-tjänstemännen Schultze, Sander, Prufer, Lambert, Bauer, Matthes, Franz, Mentz, Pfannenstiel, Oberhauser, Burmeister, Malzmueller, Wochner, Broad, Brack, Boeck, Hoeblinger, Bolender, Schluch, Lauer, Kremer, Stangl, Stark och Erich Fuchs med motiveringen att du anser att Müller, Peer, Friedman och Vrba ljög?

Jo, de var respekterade. SS-personal åtnjöt för det mesta betydande respekt under nazitiden i Tyskland.
Visst tusan finns det miljonen överlevare, vilket i sin tur är ett bevis på amsagan om massmord.

http://www.veteranstoday.com/2010/11/13/gordon-duff-who-speaks-up-for-holocaust-survivors/

Du är en feg ömklig och ynklig androgyn varelse Månsan och du har väl aldrig varit speciellt ivrig att diskutera den revisionistiska hållningen, eller hur? Om du är jävla korkad att du tror att dina ”respekterade SS-tjänstemän” skulle ha något av substans att tillföra gaskammarmyten när alla andra tyska ”bekännelser” kan avfärdas som framkallade genom tortyr och/eller strafflindring så är det ditt problem, inte mitt. Titta på vilka källorna är till ”bekännelserna”, det räcker för mig.

Dessutom, sidan du länkar till saknar all trovärdighet. Den finns inte på nätet för att sprida sanning. Den finns där för att befästa den lögn varpå den illegitima skapelsen ”Israel” vilar. Punkt slut.
Senast redigerad av BlizzardKing 2010-12-01 kl. 03:14.
Citera
2010-12-01, 04:07
Medlem
De allra flesta i huvudrättegången i Nürnberg som haft något ansvar över hanteringen av judar, dömdes till döden genom hängning. 23 av de åtalade i Auschwitzrättegången i Kraków 1947 hängdes. Ingen strafflindring där, inte.

Och hur kan strafflindring och tortyr på lägervakter och officerare få verkan efter att de frikänts, eller släppts ut från fängelset, på ett sätt som gör att de håller fast vid den etablerade historien även på sin dödsbädd eller i sitt testamente?
Senast redigerad av CaesarDavid 2010-12-01 kl. 04:40.
Citera
2010-12-01, 13:54
Medlem
Brukspartiets avatar
Finns väl erkännanden av SS personal?

- Varför grävdes hela läger ner om det var bara fångläger?

- Flygkorten visar krematorier och dylika byggnader

- De allierade och ryska truppernas vittnesmål?

- Filmerna som användes i Nuremberg?
Citera
2010-12-01, 15:56
Medlem
Rusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brukspartiet

Vilka läger har grävts ner?

Vad är konstigt med krematorier? Kanske skogskyrkogården i Stockholm har ett skumt förflutet?
Citera
2010-12-01, 16:21
Medlem
Brukspartiets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rusen

Vad är konstigt med krematorier? Kanske skogskyrkogården i Stockholm har ett skumt förflutet?

1. Har inte informationen här men fått informationen igenom dokumentärer och dylikt, vissa läger gasade människor allt mer febrilt i slutet medan vissa läger rev ner allting.

Sen om krematorier, jag menar i helhet att lägren fanns på flygfoton. Sen stödjer krematorier och diverse byggnader de vittnesmål och rapporter ang. vad som föregick i lägren.
Citera
2010-12-01, 19:09
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:

Om du menar att de sprängdes i luften. Så är det pågrund det bombades. Inte sprängdes eller grävdes ner.

Bilderna visar också inga långa köer till gasningen. Bilderna visar ointressanta byggnader bara. Ingenting antyder, det ska vara krematorier

DE allierade och ryska truppernas vittnesmål är bara lögner alltihop. Alla vittnen har blivit torterad eller lockad av pengar.

filmerna är inspelade på de vinnarnas villkor och ändrades efter hur de ville de skulle se ut....

Det är vad man bruka får höra...
Citera
2010-12-01, 22:17
Medlem
d00rkeys avatar
Citat:
[...]
[...]

Citat:
Ursprungligen postat av Rusen
[...]

Citat:
1. Har inte informationen här men fått informationen igenom dokumentärer och dylikt, vissa läger gasade människor allt mer febrilt i slutet medan vissa läger rev ner allting.
[...]

Citat:
Ursprungligen postat av Herkulesbig
Om du menar att de sprängdes i luften. Så är det pågrund det bombades. Inte sprängdes eller grävdes ner.
[...]
Grävdes ner och grävdes ner?
Dock; Treblinka, Belzec och Sobibor förstördes på uppmaning av Himmler av nazisterna själva för att dölja det simpla "revisionistiska" faktumet att det bara handlade om "transitläger" för omlokalisering av Europas judiska befolkning till områden som ingen lyckats peka ut i efterhand. Med ryktena som florerade under kriget om utrotning av judarna var det ju så mycket bättre att nazisterna förstörde dessa läger, planterade träd och blommor där de funnits för att det sedan inte skulle kunna råda något tvivel om deras beskedliga och hyfsat legala syften... ???
Citera
2010-12-02, 07:40
Medlem
unsungs avatar
OT raderat

// moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem