Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Naturligtvis ljuger hon, det förstår varje människa som låter sig ledas av förnuft och sund skepsis och undersöker de Holocaustpromotande tidningarnas summeringar av hennes utsagor.Hon är dessutom jude, profitör på lögnerna (eftersom hon publicerat en bok och färdas runt och presenterar sin fåniga snyfthistoria) och en synnerligen obehaglig individ. Varför ska en grovt lögnaktig judinna som profiterar på att sprida hatiska lögner om tyskar behandlas med silkesvantar när hon omnämns?
Än en gång, du kan omöjligt veta om hon ljuger eller ej. Jag kan inte så här på raken säga att jag är övertygad om att hennes historia är sann, men jag kan verkligen inte utesluta det. Men du verkar misstänksamt säker på din sak. Var du i Auschwitz 1944-45?
Citat:
Det är dock helt riktigt att exempelvis en framstående revisionistisk forskare som Germar Rudolf inte är satiriskt och sarkastiskt raljerande, som jag (en enkel tvivlare) ibland är - men sådant är nu en gång mitt temperament, mitt kynne.
Med andra ord for inte Viktor med fräcka lögner, vilket du hävdade.
Citat:
Redogör vänligen kort för vad du läst i ämnet - av dina resonemang att döma har du aldrig egentligen undersökt de avgörande punkterna i den bristfälliga "beviskedjan".
Jag kan egentligen inte bevisa att månlandningen har ägt rum heller, men varför skulle jag inte lita på den officiella versionen?
Vilken del av historien är så svår att förstå?
Hitlers hat mot judar?
Hans mordiska sinnelag?
Einsatzgruppernas verksamhet?
Deportationerna av judar?
Lägrens existens?
Vittnesmålen om mord?
Miljoner judar som aldrig synts till efter kriget?