Citat:
Ursprungligen postat av GoodGuyISwear
Naturligvis är talet förfalskat! Liksom alla foton och dokument.
Vilken debatt vill du att "etablerade historiker" skall ställa upp i med förintelseförnekare?
Påstår man att saker är förfalskade så kan man belägga det. (Inte skicka länkar mellan klotterplank på internet)
PPS. Det är klart och tydligt Himmlers röst och han talar om "ausrottnung".
---
Några "förintelseförnekare" känner jag inte till. Vad som existerar är Holocaustrevisionister, som med ledning av förnuft, fakta och normala historievetenskapliga kriterier och beviskrav ifrågasätter den lukrativa myt om "gaskammare där miljoner judar mördades" som sionister och andra profiterar på.
Vilka "foton och dokument" vittnar om "utrotningsläger och gaskammare"? Upplys trådens läsare om det - jag tror dock alla regelbundna läsare på Revisionismforumet vid det här laget vet att ni troende inte har något att komma med när man ställer sådana konkreta frågor.
Sonthofentalets autenticitet har mig veterligt inte verifierats - vem spelade in det? vem har undersökt att det överhuvudtaget är Himmlers röst? vem har undersökt "transkriptionen", när och i vilket syfte gjordes den? Om "judeförintelsen" var så jävla hemlig att den (enligt Hilberg) ägde rum tack vare några byråkraters tankeläsning, blinkningar och nickar, hur kommer det sig då att Himmler 1944 "avslöjade hemligheten" inför i stor utsträckning landsförrädiska generaler? Om talet skulle visa sig vara autentiskt är det ändå bara prat om partisanbekämpning som äger rum, inte prat om "utrotningsläger och gaskammare". Även unga pojkar och kvinnor anslöt sig till partisanstyrkorna, det är bevisat inte minst genom partisanernas egna foton.
Du och de andra gaskammartroende som föraktfullt talar om "klotterplank" borde inte skriva här överhuvudtaget - ni har inget intresse av diskussioner eller tillämpande av yttrandefrihet.