Citat:
Ursprungligen postat av stanislav
Hur ska vi kunna svara på sådana frågor?
Utan att svika er "tro", menar du? Nja, det är inte lätt om man befinner sig i ett så knepigt predikament...Annars finns det förstås mycket klara och förnuftiga svar på frågorna, be en tvivlare svara och du kommer garanterat att få dem.
Citat:
Ja, men det är ju din egna högst subjektiva och förprogrammerade åsikt eller hur, att formulera dig så där....
Förstår inte hur du kunde missa att jag var ironisk...Har du ingen humor? Jag är en fri ande, jag har ingen plikt att tro på någonting.
Citat:
Dessutom kan jag inte å historievetenskapens vägnar ta ställning till texter som du fläker ut så här: hur ska jag veta att de inte är manipulerade? Kan du garantera - utan att längre fram göra dig till åtlöje - deras hundraprocentiga äkthet? Ja eller nej?
Nu är det väl kanske något övermaga av dig att tro att du skulle tala "å historievetenskapens vägnar"

- försök svara som privatpersonen stanislav, det räcker gott.
Artiklarna härstammar som sagt (följ länkarna) från mainstreampressen och "judiska kulturcentrum" i USA, såtillvida är de att betrakta som "autentiska", ja. Att de sedan sprider sionistiska hatlögner innebär att det som berättas i dem inte är "äkta".
Citat:
Men nej, jag tror inte på vad alla ögonvittnen berättar.
De ljuger alltså, eller har "falska minnen" så att de självsuggererat sig till att tro att deras nonsens är "sanning". Tycker du (inte Historievetenskapen hypostaserad utan stanislav som individ) att det är korrekt och berömvärt att uppenbara grova judiska lögnare av myndigheter och media i västvärlden uppmuntras indoktrinera unga människor med tyskhatande, ukrainierhatande, rumänhatande osv. trams?
Citat:
Deras berättelser måste vägas mot all annan samlad dokumentation.
Deras berättelser är tyvärr för de gaskammartroende all dokumentation som existerar om "Förintelsen i gaskammare".
Som avslutning för i dag en riktig godbit hämtad från ett "judiskt dokumentations-och utpressningscentrum", så det kan ju inte vara annat än sant, det herr K. berättar

:
http://www.claimscon.org/index.asp?url=medex/case_summary
Citat:
"---Mr. K, Age 80
Place of Persecution: Auschwitz
Dates: 1942 to 1945
"As soon as I arrived in Auschwitz I was taken into a room and there I was undressed and made to kneel down … on my knees and my hands. The SS officer [who] was probably a doctor, dressed in white robe, shoved an iron stick, which had a handle on its end, right into my rectum. He then turned the stick and caused an involuntary ejaculation of sperm. A female SS officer [who] worked with the other officer held two pieces of glass underneath my genitals in order to collect a sample of my sperm for the lab. They then made me stand up on a special machine that gave electric waves to both sides of my genitals until again a sperm was ejaculated. After the liberation I was taken to Sanatorium Gauting next to Munich. There I was bedridden for almost a year starting with a weight of only 30 kilograms. During that year I was operated for serious medical problems."---"