Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-22, 20:34
  #1
Medlem
Jag har ett bekymmer att dela med mig av. Jag har en mindre hund som beter sig irriterande när jag håller på med snusk. Har jag samlag med en person så kan han hoppa upp i sängen och börja jucka på sidan av oss på en kudde. Ibland börjar han jucka när jag onanerar, när jag börjar stöna och nu har han börjat med börja jucka när jag stretchar eller lyckas lukta mig mellan benen. Jag avbryter såklart hans handling och ber han att lägga sig ner och det fungerar. Men, varför beter han sig såhär? Blir han stressad av mina aktiviteter så han börjat jucka? Eller är det någon annan orsak till beteendet? Nu får han gå ut ur rummet när jag börjar hålla på, men synd att väcka honom på kvällarna för att dra ut honom ur rummet liksom. Ah jag vet inte, men har aldrig varit med om liknande beteende..
Citera
2018-09-23, 01:40
  #2
Medlem
Stress, du beter dig inte som vanligt och hunden blir stressad/förvirrad. beteendet är ju som en överslagshandling.

Stäng dörren om dig om du har någon och kanske om du vet det ska till med sex kanske du kan ge hunden lite huvudgympa innan och motionera den ordentligt så den är trött.

Den är antingen väldigt känslig o orolig eller får inte tillräckligt huvudstimulans.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback