Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-19, 23:39
  #1
Medlem
Hej jag har nyligen köpt en begagnad Audi a3 sportback 2010 1.4 tfsi med standard stereo som saknas allt jag söker efter. Jag är på jakt efter en ny stereon med navigation, backkamera och bluetooth. Jag hittade en sånt här på blocket som motsvarar mina krav. Är den nåt och har? Försökte google men det gav inte så mycket info om dem. Jag kan ingenting om bilar och stereo så tips skulle uppskattas.

https://tereteknik.se/Audi-bilstereo...ereo-bluetooth

http://www.bilnavi.se/index.php?rout...product_id=198

Mvh
__________________
Senast redigerad av pulsar78 2018-09-20 kl. 00:37.
Citera
2018-09-20, 00:32
  #2
Medlem
Ser bra ut. Ring och fråga vad installation kostar.
Citera
2018-09-20, 00:36
  #3
Medlem
Vilken av dem? Den första eller den andra?

Mvh
Citera
2018-09-20, 01:03
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pulsar78
Vilken av dem? Den första eller den andra?

Mvh

Den andra va ju billigare...
Citera
2018-09-20, 07:23
  #5
Medlem
Ok tack!
Citera
2018-09-20, 19:13
  #6
Medlem
Jag har haft en multimediaenhet från Tereteknik i en Merca. Med trådlös backkamera,navi mm. Allt utom radion var bra. Laddade ner en app från Tunein,och körde radion via den. Fick en jättebra monterings/kopplingsschema från dom.GPS var kanon.
__________________
Senast redigerad av snepo 2018-09-20 kl. 19:16.
Citera
2018-09-21, 00:25
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snepo
Jag har haft en multimediaenhet från Tereteknik i en Merca. Med trådlös backkamera,navi mm. Allt utom radion var bra. Laddade ner en app från Tunein,och körde radion via den. Fick en jättebra monterings/kopplingsschema från dom.GPS var kanon.

Ok så du skulle kunna rekommendera deras multimedia? Radio har jag ingen användning av. Det mesta kommer var Spotify, bluetooth och gps samt backkamera. Var det svårt och montera dit själva enheten? Hur var själva menyn, flyter det på? Många frågor. Tack på förhand
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback