2018-09-20, 05:26
Medlem
Svenska värdegrund är ren skit. Dessa lögner och hittepå leder svaga potentiella brottsoffer åt helvete fel. "Offren" utsätts för brott genom att vara möjliggörare (enablers) och sedan anmäls brottet på grund av att lagen och dess tolkning bygger på den sjuka svenska värdegrunden.

Jag tar avstånd från svenskhet och det cuckade svenska folket Levnadsodugligt självskadebeteende.

Citat:
Den här läraren är helt uppenbart ung, och unga kvinnor idag har mycket press på sig att vara snygga och sexiga. Jag är själv lärare, och även om jag inte har någon kvinnlig kollega som klär sig sexigt, så ser jag hur massor av unga tonårstjejer på min skola klär sig utmanande. Och tro mig, det gör de inte för att de vill att vilken random kille som helst ska kasta sig över dem och våldta dem. De gör det för att de anser att man "ska" göra det och för att det skulle kännas töntigt att inte göra det.

En del gör det för att stärka sig eget självförtroende, och så kan det faktiskt vara för den här unga läraren.

Jag gillar inte det här alltför sexiga modet för unga tjejer, för jag anser att det ökar riskerna för dem. Men situationen är som den är. Och en sak är säker: Ingen kille har rätt att våldta en kvinna för att hon klär sig på ett visst sätt.

Men kan man inte kräva av en lärare att hon ska klä sig "sedesamt"? Nej, det kan man inte. Man kan inte både tillåta vissa lärare att bära slöja och långkjol på jobbet och samtidigt förbjuda andra lärare att klä sig urringat och kortkort. Om det ena ska vara tillåtet, så måste det andra också vara det. Ja, det finns gränser för hur mycket av ansiktet som slöjan får dölja på en lärare och det finns gränser för hur kort och urringad klänningen får vara. Men inom rimliga gränser, så är båda dessa utstyrslar tillåtna.

Men måste rektorerna anställa kvinnliga lärare som kommer till jobbintervjun i kortkort? Nej, det måste de inte. Men det råder stor lärarbrist i Sverige, och många rektorer tar vad de kan få. Och det är ju inte säkert att den här unga kvinnan var klädd på det där viset när hon kom till intervjun.

Och ingen kvinna "förtjänar" att bli våldtagen för att hon bar en urringad och kort klänning. Det måste alla ensamkommande afghaner lära sig, och det måste du också lära dig, R291
Citera
2018-09-20, 05:34
Medlem
Nu alltså bekräftat att GM är en statslös arab. Vem hade kunnat ana?

Statslös lär väl innebära 0% risk för utvisning?

Detta landet alltså.
Citera
2018-09-20, 05:38
Medlem
Förut solade alla svenska kvinnor topless på allmänna badstränder helt naturligt utan att bli antastade eller glodda på. Nu kan inte påklädda lärarinnor i skolan vara trygga ens. Fy fan vad Sverige sjunkit lågt. Tack alla 7-klöverpartier som förstört Sverige och gjort det till att bli ett helvete för kvinnor!!
Citera
2018-09-20, 05:41
Medlem
Har genom vänner som bor i Nässjö och känner ACS fått lite info. . Enligt dessa har hon haft ett förhållande med MG. Anledningen till anmälan sägs vara att någon kom på dem i ett förråd och därför blev MG anmäld. MEN ett stort MEN dessa uppgifter är inte helt verifierade. Så jag tror att MG kommer släppas ganska snart men den delen är spekulation från min sida.
Citera
2018-09-20, 05:50
Medlem
Knobelsdorffs avatar
Upprepar min tidigare konklusion när vi nu fått in nya bevis.

Hon har ju givetvis prasslat med den här nya syriern och blivit påkommen. Förmodligen trött på afghanpenis?

https://joypassiondesire.files.wordpress.com/2018/09/20180916_093434.jpg?w=1070

Denna penis har fått skjuta skarpt två gånger i henne men hon tröttnade nog i början av 2018 när hon istället fick ett sjukligt behov av att fotografera och framhäva sin röv.

Det här är inget annat än en kvinna med uppenbart vårdbehov och jag trodde ta mig fan aldrig jag skulle tycka synd om en importerad våldtäktsarab - men nu verkar han ju faktisk oskyldig.

Svenska kvinnor är ta mig fan förstörda.
Citera
2018-09-20, 05:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cq
Alltid intressant att se ”bakom kulisserna”, så att säga.
Vad är det med Hazarer som gör dessa flickor alldeles genomblöta i trosorna?
Jag ser verkligen inte charmen.

Kvinnan har ju bevisligen diverse komplex och hennes ansikte är ju inte det fagraste. Grejen med såna här tjejer är att de aldrig var de som fick uppmärksamhet i skolan. Därför superkompenserar de genom att skaffa en man långt under sin egen "liga". Ofta utländsk.

Mannen kommer då avguda kvinnan, berätta hur fin hon är samt knulla henne mycket och ofta.
Citera
2018-09-20, 05:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karanan
Förut solade alla svenska kvinnor topless på allmänna badstränder helt naturligt utan att bli antastade eller glodda på. Nu kan inte påklädda lärarinnor i skolan vara trygga ens. Fy fan vad Sverige sjunkit lågt. Tack alla 7-klöverpartier som förstört Sverige och gjort det till att bli ett helvete för kvinnor!!
Jag har funderat på det. Nu ska de visa rövhålet istället och täcka pattarna De står och äter Big Mac framför svältande baaarn. "Oj nu blev jag visst våldtagen igen". Svenskorna kan dra åt h-e och ta med er värdegrunden.
Citera
2018-09-20, 06:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av badasskickers
Har genom vänner som bor i Nässjö och känner ACS fått lite info. . Enligt dessa har hon haft ett förhållande med MG. Anledningen till anmälan sägs vara att någon kom på dem i ett förråd och därför blev MG anmäld. MEN ett stort MEN dessa uppgifter är inte helt verifierade. Så jag tror att MG kommer släppas ganska snart men den delen är spekulation från min sida.
När du våldtar din fru blir det inte våldtäkt då och du går fri???
Citera
2018-09-20, 06:13
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoist
Men hur ska de nyanlända hormonstinna afghanerna som aldrig ens sett sin egen mor utan burka, kunna fokusera på svarta tavlan när hon står såhär
https://joypassiondesire.com/2018/06/11/finally-a-cloudy-day-with-a-chance-of-rain/
Lite medlidande borde hon ju ändå ha.
Eller skulle du frossa bigmac framför en som spyr av sin cellgift
Jadu.... Klarar de inte det så har de ingenting i Sverige att göra! Åk hem till länder där kvinnorna döljer sig i tygsjok. Fattar inte hur du kan ursäkta dåligt beteende. Muslim själv?
Citera
2018-09-20, 06:16
Medlem
Könlösa Pojken?s avatar
Jag tror inte det undgått någon att den person som blivit utpekad som BO lägger upp väldigt utmanande bilder på sig själv på det som sägs vara hennes blogg. Jag håller med om detta. Nu tycks tendensen i forumet vara att måla ut henne som medbrottsling, vilket är en konstig utgångspunkt.

Även om hennes klädval kan beskrivas som både horig och provocerande betyder det inte att BO förtjänar att bli våldtagen. Allt är dock naturligtvis inte svartvitt, men vi ska ha klart för oss att brottslingen, och han som skall hängas ut, är den statslösa araben som kommit till Sverige och våldtagit en av våra vackra kvinnor.

Sverige ska inte vara ett samhälle där våra kvinnor ska bli rädda för att bli våldtagna för att de har åtsittande kläder eller korta kjolar. Det är fullkomligt absurt. Huruvida det är lämpligt som lärare är en helt annan fråga. Utgångspunkten skall dock alltid vara densamma, våldtäkt är fel och ansvaret vilar på gärningsmannen.
Citera
2018-09-20, 06:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Könlösa Pojken?
Jag tror inte det undgått någon att den person som blivit utpekad som BO lägger upp väldigt utmanande bilder på sig själv på det som sägs vara hennes blogg. Jag håller med om detta. Nu tycks tendensen i forumet vara att måla ut henne som medbrottsling, vilket är en konstig utgångspunkt.

Även om hennes klädval kan beskrivas som både horig och provocerande betyder det inte att BO förtjänar att bli våldtagen. Allt är dock naturligtvis inte svartvitt, men vi ska ha klart för oss att brottslingen, och han som skall hängas ut, är den statslösa araben som kommit till Sverige och våldtagit en av våra vackra kvinnor.

Sverige ska inte vara ett samhälle där våra kvinnor ska bli rädda för att bli våldtagna för att de har åtsittande kläder eller korta kjolar. Det är fullkomligt absurt. Huruvida det är lämpligt som lärare är en helt annan fråga. Utgångspunkten skall dock alltid vara densamma, våldtäkt är fel och ansvaret vilar på gärningsmannen.
Håller med, Sverige bör förstöras. En bakväg in i Skandinavien och Europa för pesten från MENA.
Senast redigerad av Evilius 2018-09-20 kl. 06:43.
Citera
2018-09-20, 06:42
Medlem
Är BO svensk?

Svensk kvinna inleder sexuellt förhållande med statslös importerad arab?
De blir påkomna i ett förråd, varpå hon blir skamsen och anmäler?

Vilken jävla soppa!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in