2018-09-20, 03:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bergstrollet
håller helt med!

Citat:
Ursprungligen postat av annonsblockeringen
Varför är det mer anmärkningsvärt?

Tvivlar på att de utvikande kommentarerna om klädseln handlar om det som du insinuerar. Det är inte svårt att hantera lättklädda kvinnor, men man kan alltid undra varför de är så lättklädda. Särskilt om det handlar om en ensam mamma. En tjej i tidiga tjugoåren som är singel och letar efter kärlek finner stor mening och självuppfyllelse i att klä sig attraktivt, sexigt och i vissa fall rent billigt.

En kvinna som har två barn, jobbar med barn och bedriver en sådan blogg har uppenbara problem med sig själv. Är det halvislamistiskt att säga så eller är det tillåtet med lite moral? Att skilja på hälsomsamma beteenden och sådana som skadar dig själv och dina egna..?
Barn o barn, hon jobbar med afghaner. Dom är 30
Citera
2018-09-20, 03:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Hon är i jobb redan i alla fall...

Citat:
Läraren ska inte vara fysiskt skadad och är i arbete, efter eget önskemål, enligt gymnasiechefen.

https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=91&artikel=7046053

Undar om hon la ut dagens rätt, förlåt, menar dagens outfit igen på morgonen
Citera
2018-09-20, 03:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Syclone71
Hyfsat uppmärksam-villig brud, hade också velat knulla henne men inte utan hennes egen vilja.

Båtflyktingen kommer bara få ett fy och sedan belönas med PUT.
Blir väl fika o bullar med anna britt o såklart tolken också...
Citera
2018-09-20, 03:46
Medlem
Rufoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 556bl01
De är väldigt anmärkningsvärt att hon bär klänningar/kjolar som en prostituerad, hon måste ju velat att killarna skulle bli hårda. Säger verkligen inte att hon ville bli våldtagen! Så försök inte vrida allt vänsterfitter
Vänsterfitta? Du talar till en som vill begå masskjutningar varje gång vänstern öppnar truten.

Jag är bara så evigt trött på tjatet om hur kvinnor klär sig "utmanande" eller "slampigt".

Denna klädsel ska uppmuntras, inte smutskastas. Därför menar jag att ni som gafflar om hennes kläder förmodligen skulle må mycket bättre om hon var klädd i heltäckande kostym eller t.o.m burka.

Å andra sidan kanske heltäckande påslakan snart är ett måste med tanke på alla jävla avarter som Svedala importerat.
Citera
2018-09-20, 03:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt-Bedrups-hatt
Gick hon runt så där på skolan får hon skylla sig själv.
Jaja, jag vet, ett nej är ett nej, bla bla, kvinnor får gå klädda hur de vill.... men vi pratar för fan om att svassa runt i närheten av sexfrustrerade arabiska och afrikanska odjur utan självkontroll. Det handlar självklart om signaler, kvinnor måste göra en riskbedömning huruvida de vill bli överfallna av stenåldersmänniskor.
Promenerar man in i en tigerbur iklädd en kostym av blodiga biffar måste man räkna med att man väcker tigerns intresse.

Helvete va bra skrivet!
Citera
2018-09-20, 03:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egnatankar
Din kommentar är inte okej.

Den här läraren är helt uppenbart ung, och unga kvinnor idag har mycket press på sig att vara snygga och sexiga. Jag är själv lärare, och även om jag inte har någon kvinnlig kollega som klär sig sexigt, så ser jag hur massor av unga tonårstjejer på min skola klär sig utmanande. Och tro mig, det gör de inte för att de vill att vilken random kille som helst ska kasta sig över dem och våldta dem. De gör det för att de anser att man "ska" göra det och för att det skulle kännas töntigt att inte göra det.

En del gör det för att stärka sig eget självförtroende, och så kan det faktiskt vara för den här unga läraren.

Jag gillar inte det här alltför sexiga modet för unga tjejer, för jag anser att det ökar riskerna för dem. Men situationen är som den är. Och en sak är säker: Ingen kille har rätt att våldta en kvinna för att hon klär sig på ett visst sätt.

Men kan man inte kräva av en lärare att hon ska klä sig "sedesamt"? Nej, det kan man inte. Man kan inte både tillåta vissa lärare att bära slöja och långkjol på jobbet och samtidigt förbjuda andra lärare att klä sig urringat och kortkort. Om det ena ska vara tillåtet, så måste det andra också vara det. Ja, det finns gränser för hur mycket av ansiktet som slöjan får dölja på en lärare och det finns gränser för hur kort och urringad klänningen får vara. Men inom rimliga gränser, så är båda dessa utstyrslar tillåtna.

Men måste rektorerna anställa kvinnliga lärare som kommer till jobbintervjun i kortkort? Nej, det måste de inte. Men det råder stor lärarbrist i Sverige, och många rektorer tar vad de kan få. Och det är ju inte säkert att den här unga kvinnan var klädd på det där viset när hon kom till intervjun.

Och ingen kvinna "förtjänar" att bli våldtagen för att hon bar en urringad och kort klänning. Det måste alla ensamkommande afghaner lära sig, och det måste du också lära dig, R291.

Men det är väl ändå dock olämpligt att sexa sig bland barn?
Det är ju faktiskt övergrepp!
Och då menar jag inte klädseln utan det utmanande sättet.
Är det ok om en manlig lärare skulle gå utan kalsonger så kuken syntes på låret? sitta och dagdrömma om hur hann knullade på eleverna? Kika ner i deras urrungning?
Inte ens om han var singel ??

Nej, nån måtta får det faktiskt va

Utmanande poseringar
https://joypassiondesire.com/2018/08/20/
Citera
2018-09-20, 03:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rufos
Vänsterfitta? Du talar till en som vill begå masskjutningar varje gång vänstern öppnar truten.

Jag är bara så evigt trött på tjatet om hur kvinnor klär sig "utmanande" eller "slampigt".

Denna klädsel ska uppmuntras, inte smutskastas. Därför menar jag att ni som gafflar om hennes kläder förmodligen skulle må mycket bättre om hon var klädd i heltäckande kostym eller t.o.m burka.

Å andra sidan kanske heltäckande påslakan snart är ett måste med tanke på alla jävla avarter som Svedala importerat.
Har inget problem alls med tjejer som går lätt klädd osv. Men på deras fritid! I tjänst och speciellt skolor ska man fan ha lite vätt o ha lite ”proffsig” klädsel
Citera
2018-09-20, 04:03
Medlem
Citat:

Men hur ska de nyanlända hormonstinna afghanerna som aldrig ens sett sin egen mor utan burka, kunna fokusera på svarta tavlan när hon står såhär
https://joypassiondesire.com/2018/06/11/finally-a-cloudy-day-with-a-chance-of-rain/
Lite medlidande borde hon ju ändå ha.
Eller skulle du frossa bigmac framför en som spyr av sin cellgift
Senast redigerad av Emoist 2018-09-20 kl. 04:07.
Citera
2018-09-20, 04:22
Medlem
PUBG2018s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HectorDaiquiri
Ooookej, då var det konstaterat att det var en invandrare, rakt av asylsökande som bara varit här ett litet tag. Det är ju nedslående att den "Rapefugees Welcome" faktiskt stämmer. Ca 40% av alla överfallsvåldtäkter som begås görs av personer som bara varit i Sverige i något år enligt Uppdrag Gransknings program.

Det är jävligt segt höra alla er som skriver att hon "uppmuntrar" till det, hon är en kåt slyna som går runt och "provocerar" etc. med sin klädsel. Ni kan dra åt helvete! Åk till Saudiarabien eller något annat U-land där ni kan leva ut er konservativa och sjuka syn på kvinnan. Det här är Sverige och här får man gå klädd hur fan man vill utan klagomål. Ja, det kan vara lite dålig takt och ton att klä sig som ett våp, men man ska få vara i sin fulla rätt att göra det. Jag uppmuntrar det för fan, vill ni inte se snygga tjejer eller, bögar. Jag minns 80-talet, brudar badade topless som det var ingenting. Men den världen är förbi, det har ni sett till med er syn på tjejer som "horor". Bra jobbat era jävla nötter.

Angående brottet. Hur många vita överfallsvåldtäktsmän finns det egentligen? Det är hagamannen och sen det där psykot i Stockholm som var son till polischefen för våldtäkter, oh the irony. Men i övrigt, finns det en enda? Fattar ni att vi har tagit in hundratals personer från utlandet som har samma mindset som Hagamannen och det där andra psykot? Svenskar har ju spärrar, det är bara acceptera, det är i stort sett bara invandrare som begår sådana här helt sjuka brott, vi har bara vant oss vid att överfallsvåldtäkter är ganska vanliga.

Håller med dig, jag menade enbart att man ska klä sig lite professionell som grundskola lärare, här handlar det om en svensk kultur och norm som jag gärna vill gynna.

Sedan att babbarna uppfostras med heltäckande kvinnor mm och inte kan anpassa sig ska ut!
Citera
2018-09-20, 04:26
Medlem
Rufoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 556bl01
Har inget problem alls med tjejer som går lätt klädd osv. Men på deras fritid! I tjänst och speciellt skolor ska man fan ha lite vätt o ha lite ”proffsig” klädsel
Fair enough. Jag kan förstå din åsikt och delvis hålla med, beroende på situation.

Men fokusen på hennes klädsel i den här tråden är inte hälsosam för någon. Tvärtom så gynnar ni bara de mörka krafter som förespråkar att kvinnokroppen ska gömmas bakom sjalar och skynken.

I ett normalt samhälle borde man kunna gå omkring halvnaken om man så önskar. Man behöver inte gilla det, men man ska kunna acceptera och respektera blottad hud.
Citera
2018-09-20, 04:43
Medlem
Citat:
Fair enough. Jag kan förstå din åsikt och delvis hålla med, beroende på situation.

Men fokusen på hennes klädsel i den här tråden är inte hälsosam för någon. Tvärtom så gynnar ni bara de mörka krafter som förespråkar att kvinnokroppen ska gömmas bakom sjalar och skynken.

I ett normalt samhälle borde man kunna gå omkring halvnaken om man så önskar. Man behöver inte gilla det, men man ska kunna acceptera och respektera blottad hud.
Så vi ska inte kunna ha kläd regler på jobb utan att de ska gynna ”mörka krafter”? ta bort reglerna på badhus m.m. Då me så kan vi alla gå runt nakna o blotta oss. De du skriver o tycker gynnar ju bara ”mörka krafter” som vill gå ännu längre åt de hållet
Citera
2018-09-20, 05:00
Medlem
Ok, GM icke svensk. statslös? palestinier? skrev nån?
BO, ung sexig lärare.
= tråden kommer inte dö ut på ett bra tag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in