2018-09-20, 01:32
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hicky
Länkade bilder genom bloggen. NEEEEEEEJ jag har inte relaterat kläderna till någon orsak till våldtäkt utan refererade även till elever som är 8 år och skrev inget om elevernas kön heller. En lärare "ska" inte se ut så om de bilderna stämmer att hon hade på sej det på jobbet.

Elever som är 8 år fattar ingenting. De länkade bilderna genom bloggen ser ytterst privata ut. Tvivlar på att hon hade de kläderna på jobbet. Men även om hon haft det är det inte något giltigt skäl för våldtäkt. Jag är dock inte insatt i detta. Har endast läst de senaste inläggen i tråden. Kan ha fel.
Citera
2018-09-20, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsmash
Elever som är 8 år fattar ingenting. De länkade bilderna genom bloggen ser ytterst privata ut. Tvivlar på att hon hade de kläderna på jobbet. Men även om hon haft det är det inte något giltigt skäl för våldtäkt. Jag är dock inte insatt i detta. Har endast läst de senaste inläggen inträden. Kan ha fel.
Men fattar du inte, när jag skriver att jag ibte relaterat klädseln till våldtäkt utan olämplig för elever kille som tjej i vilken ålder som helst. Man ska inte bli våldtagen ens om man är naken!!!!!!
Citera
2018-09-20, 01:37
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annonsblockeringen
Klart man får. Men du tittar på klädval gjorda för arbete. På en skola för tonåringar.

Hur kan klädval gjorda för arbete vara fel? Och även om du menar tvärtom. Tänk dig själv. Måste man vara oklanderlig för att kunna jobba på en skola?
Senast redigerad av Flashsmash 2018-09-20 kl. 01:40.
Citera
2018-09-20, 01:40
Medlem
https://joypassiondesire.com/2018/02/01/what-if-my-one-true-love-leaves-me/

Then she was not your “one true love”. There are millions of people out there in the world who are looking for someone exactly like you! There is no such thing as only one “soul mate” or “the one and only” – you can have the most satisfying relationship, a relationship where you are both equally in love and finding eachother your soulmate, you can have that experience with many different people.

Finns många spännande inlägg på bloggen, första jag hamnade på
Citera
2018-09-20, 01:41
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Men fattar du inte, när jag skriver att jag ibte relaterat klädseln till våldtäkt utan olämplig för elever kille som tjej i vilken ålder som helst. Man ska inte bli våldtagen ens om man är naken!!!!!!
Men gick hon runt så på skolan, eller snokade någon upp hennes privata klädsel?
Citera
2018-09-20, 01:44
Medlem
Citat:
Det jag läste och som va länkat skulle vara i skolan, kan hända att det va fel. Sen fanns massa andra bilder som va privata å de har inte mä saken att göra. Som sagt igen, ingen skall bli våldtagen någonsin även om du springer runt naken
Citera
2018-09-20, 01:48
Medlem
ReiseReises avatar
Citat:
Elever som är 8 år fattar ingenting. De länkade bilderna genom bloggen ser ytterst privata ut. Tvivlar på att hon hade de kläderna på jobbet. Men även om hon haft det är det inte något giltigt skäl för våldtäkt. Jag är dock inte insatt i detta. Har endast läst de senaste inläggen i tråden. Kan ha fel.

Men är du korkad eller? Hon har ju skrivit på en del bilder att hon sitter i klassrummet, och då har hon på sig tight kort klänning med höga läderboots.

Kläderna är definitivt ett problem. Skolan har ju nykomna araber och hazarer och ingen verkar bry sig ett skit eller tro att något skulle gå fel. Utan tvivel så består hela kåren av batikhäxor och manliga cucks som ser på dessa "barn" som totalt oskyldigt och väluppfostrade kärlekspojkar.

För dem blir hon ett giltigt skäl för våldtäkt. Rektorn har serverat henne på silverfat.
Citera
2018-09-20, 01:50
Medlem
Scrapers avatar
Citat:

Denna är uttryckligen från skolan:

https://joypassiondesire.com/2018/08/20/
Citera
2018-09-20, 01:53
Medlem
PUBG2018s avatar
Citat:
Det jag läste och som va länkat skulle vara i skolan, kan hända att det va fel. Sen fanns massa andra bilder som va privata å de har inte mä saken att göra. Som sagt igen, ingen skall bli våldtagen någonsin även om du springer runt naken

Exaaaakt!

Detta är för fan Sverige! Här ska man klä sig professionellt och anständigt som man gjorde i det gamla goa konservativa 40-70 talet där majoriteten av befolkningen klädde sig civiliserad och artigt ute i samhället.

Men oavsett om man skulle för sig att klä sig annorlunda så ska det absolut inte välkomnas en våldtäkt för det!

Jag säger som jag sa till min vän som förlorade sin cykel nyligen i cykelförrådet, DU röstade för detta kaos, inte jag!
Citera
2018-09-20, 01:55
Medlem
Bengt-Bedrups-hatts avatar
Gick hon runt så där på skolan får hon skylla sig själv.
Jaja, jag vet, ett nej är ett nej, bla bla, kvinnor får gå klädda hur de vill.... men vi pratar för fan om att svassa runt i närheten av sexfrustrerade arabiska och afrikanska odjur utan självkontroll. Det handlar självklart om signaler, kvinnor måste göra en riskbedömning huruvida de vill bli överfallna av stenåldersmänniskor.
Promenerar man in i en tigerbur iklädd en kostym av blodiga biffar måste man räkna med att man väcker tigerns intresse.
Citera
2018-09-20, 01:57
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av Fittspark
Ödets ironi vore just om det var en gymnasieafghan.

Citat:
Ursprungligen postat av Gubbmagen
Absolut, och jackpott vore det om dessutom lärarinnan röstat vänster och/eller engagerat sig och vurmat för just Afghanbluffarna!

Detta fall skall bli intressant att följa från ax till limpa.

Kan bara hålla med er båda!
Knappt har gymnasielagen tagits i bruk förrän dom afghanska hanarna visar sitt rätta tryne.
(-det fula tryne som alla i käcka lärarkåren påstod bara vara fördomar...)
Senast redigerad av R291 2018-09-20 kl. 02:01.
Citera
2018-09-20, 01:58
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReiseReise
Men är du korkad eller? Hon har ju skrivit på en del bilder att hon sitter i klassrummet, och då har hon på sig tight kort klänning med höga läderboots.

Kläderna är definitivt ett problem. Skolan har ju nykomna araber och hazarer och ingen verkar bry sig ett skit eller tro att något skulle gå fel. Utan tvivel så består hela kåren av batikhäxor och manliga cucks som ser på dessa "barn" som totalt oskyldigt och väluppfostrade kärlekspojkar.

För dem blir hon ett giltigt skäl för våldtäkt. Rektorn har serverat henne på silverfat.

Jag sa bara att jag inte har läst hela tråden och att det fanns vissa länkar här som såg privata ut. Men om du anser att man ska klä sig i burka för att klara sig i dagens samhälle så får det stå för dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in