2018-09-19, 22:13
Medlem
bulletproofsouls avatar
Är det underligt att det går utför med den svenska skolan? Tack gode gud för att man hade riktiga lärare på gymnasiet och inte några borderline bimbos med bekräftelsebehov och IQ fiskmås. Kan ingen myndighet ta ungarna ifrån henne? Lider med ungarna som dessutom blir exponerade i hennes s.k blogg. Är det säkert att hon är lärare och inte eskorttjej? Om den här tjejen är lärare på riktigt är det fan riktigt skrämmande så läraryrket dekat ner sig.
Senast redigerad av bulletproofsoul 2018-09-19 kl. 22:19.
Citera
2018-09-19, 22:17
Bannlyst
En orosanmälan till soc om hennes barn är nog på sin plats!
Citera
2018-09-19, 22:17
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 812258
Efter att jag har läst bloggen så verkar det som att BO mentala hälsa inte är på 100%. Känns lite som att hon har lockat han.

Det är ett understatement. Tjejens psyke är fan i kaos. Har jobbat inom psykvården en gång i tiden. Borderline eller manodeprressiv, dvs det som numera benäms bipolär är det troligast att hon lider av. Borderline är iof ingen psykisk sjukdom utan en personlighetsstörning.
Citera
2018-09-19, 22:18
Medlem
Kalliss avatar
Saken är Klar! En statslös arab på 19 somrar, som behöver tolk!

En arab som kände att det trängde på mellan bena, och beslutade sig för att våldta sin lärarinna, 2018-09-14 12:50 -- 2018-09-14 13:30, Brinellgymnasiet, Brinellgatan 52 c, Nässjö!

Hur skall vi bli av med ohyran?

Vem fan släppte dem över gränsen?

Det finns en anledning till att det finns landsgränser, länder emellan!
Senast redigerad av Kallis 2018-09-19 kl. 23:02.
Citera
2018-09-19, 22:21
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Jag gillar inte att ni hänger ut ett offer. Om det nu är hon. Skäms på er.

Fast hon skriver ju själv om ett övergrepp vid samma tid i en offentlig blogg. Jag förstår att alla BO inte vill bli offentliga men här så skriver hon själv.
Citera
2018-09-19, 22:22
Medlem
PlutoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 812258
Efter att jag har läst bloggen så verkar det som att BO mentala hälsa inte är på 100%. Känns lite som att hon har lockat han.
Nja. När det gäller män från vissa kulturer är att alls visa sig utomhus att inbjuda till sex. Men visst, bloggen ger ju vissa labila vibbar. Det kan ju vara så att BO inte har ett normalt fungerande konsekvenstänk p.g.a. psykisk ohälsa, och därför inte alls förstår att viss klädsel anses extremt utmanande hos män från vissa kulturer, och att hon därigenom riskerar att bli utsatt.

Och innan något pucko kommer med invändningar i stil med "en tjej ska kunna gå naken utan att bli utsatt för övergrepp" så ja. I princip håller jag med, men i den verkliga världen, utanför Södertörn, fungerar det inte så i praktiken.
Citera
2018-09-19, 22:27
Medlem
Scrapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
Är det underligt att det går utför med den svenska skolan? Tack gode gud för att man hade riktiga lärare på gymnasiet och inte några borderline bimbos med bekräftelsebehov och IQ fiskmås. Kan ingen myndighet ta ungarna ifrån henne? Lider med ungarna som dessutom blir exponerade i hennes s.k blogg. Är det säkert att hon är lärare och inte eskorttjej? Om den här tjejen är lärare på riktigt är det fan riktigt skrämmande så yrket dekat ner sig.

Ungarna tycker jag verkar ha det bra, så det hade nog varit lämpligare om hon fokuserade på dem och inte att agera ut sina fantasier i skolmiljö. Tippar på att hon inte är lärarutbildad, för på lärarutbildning borde man väl rimligen lära sig något om vett och etikett och att hålla isär det professionella och det privata. GM gick ju någon språkintroduktion, och då lär väl skolan ta in allsköns folk för att ha personal till detta.
Citera
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallis
Saken är Klar! En statslös arab på 19 somrar, som behöver tolk!

En arab som kände att det trängde på mellan bena, och beslutade sig för att våldta sin lärarinna, 2018-09-14 12:50 -- 2018-09-14 13:30, Brinellgymnasiet, Brinellgatan 52 c, Nässjö!

Hur skall vi bli av med hyrorna?

Vem fan släppte dem över gränsen?

Det finns en anledning till att det finns landsgränser, länder emellan!

Jomen det var väl väntat. Det är något i mixen svensk tjej/kvinna med grava psykiska problem och ensamkommande kaos mena snubbe med oklar ålder. Börjar framträda en röd tråd. Lite för många sådana fall börjar det bli. Går man förresten i gymnasiet när man är 19? Men det här med ålder är ju nuförtiden flytande.har jag förstått.
Citera
Medlem
Farsan till ungarna verkar vara en halvkines han också , undrar vad han hade för flyktingstatus ?
Tvär- Korkad Bimbo får skylla sig själv inte min sympati nånstans.
Citera
2018-09-19, 22:30
Medlem
Hexen666s avatar
Jag är förbannat trött på borderlinebrudar som ständigt råkar illa ut och skriver om känslor hit känslor dit och hur starka dom är. Hela jävla Sverige har förvandlats till en östrogenfest med psyksjuka hens som röstar på sin egen undergång och bloggar om sitt trasiga känsloliv.
Citera
2018-09-19, 22:30
Medlem
lillapaddingtons avatar
Från hennes blogg:

Citat:
When someone you cared about starts to threaten you and even abuse you mentally, physically and sexually, most people would say to you that you should report him and go to the police. Will you do it? To be in a situation like that can be very scary. You can be chocked, you can be confused, you can blame yourself and start to buy into all the things the abuser says. The thought of letting someone know the truth might seem overwhelming and scary. You just want to forget it, leave it in your past and move on, away from this person.
Drama queen deluxe, ja. Förtjänar hon att bli våldtagen, nej. Jag tror att något har hänt mellan Babben och tjejen, men att det har varit en hederlig våldtäkt tvivlar jag på. Av egen erfarenhet brukar deprimerade kvinnor kunna överdriva saker och ting. Min teori: babben har snuskat sig på tjejen han tyckte var söt.
Citera
2018-09-19, 22:31
Medlem
lillapaddingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hexen666
Jag är förbannat trött på borderlinebrudar som ständigt råkar illa ut och skriver om känslor hit känslor dit och hur starka dom är. Hela jävla Sverige har förvandlats till en östrogenfest med psyksjuka hens som röstar på sin egen undergång och bloggar om sitt trasiga känsloliv.
Känner lite så även jag, tycker BO passar ganska bra in på den beskrivningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in