2018-09-19, 21:58
Medlem
PlutoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nereid
Kan ju inte vara hon. Vilken vettig lärare tar sådana bilder, dessutom med barn?
Nej, jag tror inte heller att bloggförfattaren är BO i Nässjö. Det har snabbt blivit en trådsanning här, men jag får inte ihop det. Och inga som helst belägg har framkommit som styrker att det är en och samma person.
Citera
Bannlyst
Här är en bild på "BO"
https://anonfiles.com/ueAeH3h2bc/20180919_215514_jpg
Senast redigerad av BurtSugarmanShow 2018-09-19 kl. 22:02.
Citera
Medlem
Scrapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Jag gillar inte att ni hänger ut ett offer. Om det nu är hon. Skäms på er.

Kan du utveckla? Har man en blogg där man viker ut sitt privatliv så vill man väl rimligen att folk ska ta del av det? Varför gör man det annars? Internet funkar tyvärr så att man inte kan välja att bara få hurra-rop och hyllningar om man är så otroligt uppmärksamhetstörstande att man lägger ut hela sitt liv till allas beskådan.
Citera
2018-09-19, 21:59
Medlem
Lawlines avatar
Citat:
Kan ju inte vara hon. Vilken vettig lärare tar sådana bilder, dessutom med barn?

Är också lite tveksam till att det är hon. Tror mer på det raderade linkedin kontot.
Citera
2018-09-19, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Visst kan det vara så att han ljuger på om sin examen istället för att ljuga om sin ålder. Det vet man aldrig, men att "byn" Damaskus hade färre än 2500 invånare 2004 betvivlar jag lite smått.
https://www.quandl.com/data/CITYPOP/CITY_DIMASHQDAMASCUSDIMSYRIA-Population-of-Dimashq-Damascus-DIM-Syria
Citera
2018-09-19, 22:02
Medlem
Ratads avatar
Citat:

På mitt gymnasium hade jag två lärare som var påtända på arbetstid och en som smygkrökade. Hur vettigt är det? Folk är sällan vettiga men det ursäktar inte att någons övergrepp om det nu är hon som är BO.

Vad vet ni som har koll på Brinellgymnasiet? Om det är hon verkar hon vara en i personalen som sticker ut, både klädmässigt och kanske även med sin personlighet. Anses hon knepig och har ett speciellt förhållande till eleverna?
Citera
2018-09-19, 22:02
Medlem
Scrapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PlutoJ
Nej, jag tror inte heller att bloggförfattaren är BO i Nässjö. Det har snabbt blivit en trådsanning här, men jag får inte ihop det. Och inga som helst belägg har framkommit som styrker att det är en och samma person.

Hon är lärarinna i Nässjö enligt bloggen, och beskriver ett övergrepp som passar tidsmässigt. Hon skriver att hon tänkt hålla det hemligt, men inser hon inte att hennes vänner och kille kan kolla hennes blogg?
Citera
2018-09-19, 22:05
Medlem
PlutoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scraper
Hon är lärarinna i Nässjö enligt bloggen, och beskriver ett övergrepp som passar tidsmässigt. Hon skriver att hon tänkt hålla det hemligt, men inser hon inte att hennes vänner och kille kan kolla hennes blogg?
Okej, vi får väl se.
Om det är en och samma person så är hon i behov av vård. För många märkliga bekymmer.
Citera
2018-09-19, 22:06
Medlem
Jarvsofakss avatar
Citat:

Det framgår av bloggen att bloggförfattaren är lärare.
Citera
2018-09-19, 22:08
Medlem
NurseDiesels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawline
Är också lite tveksam till att det är hon. Tror mer på det raderade linkedin kontot.

Fast hon, bloggerskan, har Facebookvänner som jobbar på skolan i fråga. Det känns som att det (och texterna i bloggen) talar för att hon jobbar där och kan vara BO..
Senast redigerad av NurseDiesel 2018-09-19 kl. 22:12.
Citera
2018-09-19, 22:11
Medlem
Efter att jag har läst bloggen så verkar det som att BO mentala hälsa inte är på 100%. Känns lite som att hon har lockat han.
Citera
2018-09-19, 22:11
Medlem
-Andreas-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FranzMarc
Så det är en tjej som har våldtagit en kille? Menar du BO?
Nja, tror op menade att den kan varit en sk 'Johanna Möller (aka Arbogakvinnan) - Muhammad' relation där svensk kvinna hade relation med utsatt misstänkt gärningsbarn/MGB som utmynnade i brott.

Fram till FUP kommer eller dom kommer, så vet man ju inte om BO i denna fall även kan sas vara GM, eller om MGB är det egentliga BO.
Går inte att lita blint på allt man läser, kanske sanning ligger ngn stans mittemellan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in