2018-09-18, 21:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av heltbakom
Jag har barn på den skolan och de har inte hört ett pip om detta idag..

Yeah right... Din post historik må vara god, men denna skola är ju med 100 procent en blatte skola. Är man lärare i en en blatte skola så kan sånt här skit ske. Blattarna hatar skolor och utbildning men älskar att hänga in sin lilla snabel i svenska kvinnor.
Citera
2018-09-18, 21:19
Medlem
http://www.hoglandsnytt.se/fruktansvard-valdtakt-i-nassjo-larare-valdtagen-av-elev/ Smålands Dagblad som styrs av sossarna locket på som vanligt men Höglandsnytt kan man alltid lita på Nässjö är bekräftat

QUOTE=heltbakom|65303240]Jag har barn på den skolan och de har inte hört ett pip om detta idag..[/quote]
Citera
2018-09-18, 21:22
Medlem
Logique88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av with3r
Det var för nåra år en vänsterkvinna som blev (grupp?)våldtagen och inte polisanmälde eftersom det var en babbe/babbar. Underskatta inte nyvänsterns dårskap
Men hon är väl inte representativ för vänstern? Jag har många vänster(extrema) vänner och vi delar alla samma värderingar kring våldtäkt.
Citera
2018-09-18, 21:23
Moderator
blomvattnares avatar
Upprepningar och OT raderat.

Om någon funderar på att posta ett inlägg med innebörden "kan GM vara från en icke skidåkande nation" så kan denna tänka om. Denna tes har nämligen postats otaliga gånger i tråden, och tråden behöver inte späs ut med upprepningar.

/Mod
Citera
2018-09-18, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
https://sv-se.facebook.com/Fagersta/posts/m%C3%A5nga-fler-s%C3%B6kande-till-brinellskolan-i-%C3%A5r-och-antalet-obeh%C3%B6riga-har-halveratsan /1160869504064291/

Varför länkar du till en skola i Fagersta när händelsen skett i Småland, Nässjö?
Citera
2018-09-18, 21:28
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Logique88
Men hon är väl inte representativ för vänstern? Jag har många vänster(extrema) vänner och vi delar alla samma värderingar kring våldtäkt.
Vilka värderingar då?
Hennes? Alla de som inte vill utvisa våldtäktsmän för att det är 'inhumant'. De som stödde Arif Moradi, som tom blev dömd? De som fortfarande förnekar klanvälde och hedersförtryck?
Vad har extremvänstern för värderingar kring våldtäkt, do tell?
Citera
2018-09-18, 21:29
Medlem
Journalisten Joakim Lamotte borde besöka Brinellgymnasiet
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Detta hände i Fredags. Att inga lokala tidningar har tagit upp det får betraktas som skandalöst.
Citera
2018-09-18, 21:30
Medlem
S.Kandals avatar
"En man" i 20-årsåldern. Det går väl ända att tillstå att ordet "man" är ett märkligt ordval när vi har att göra med en gymnasieelev. Detta i beaktan av att vi lever i landet som vill sopa all fakta under mattan, mer pk borde vara elev eller möjligen yngling.

Citat:
Enligt polisen är en förundersökning om våldtäkt inledd och den utredning som gjorts har lett till att en person, en man i 20-årsåldern, nu är anhållen misstänkt för brottet. Eleven är avstängd under tiden som händelsen utreds.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/jonkoping/elev-misstanks-ha-valdtagit-larare-pa-skola
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peheis666
Yeah right... Din post historik må vara god, men denna skola är ju med 100 procent en blatte skola. Är man lärare i en en blatte skola så kan sånt här skit ske. Blattarna hatar skolor och utbildning men älskar att hänga in sin lilla snabel i svenska kvinnor.

Jag har frågat båda två,
och ingen har hört talas om det.
Dålig information från skolan mao.

Förstår inte riktigt ditt svar på mitt inlägg?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av x2016
Strejkade mot vad?
Troligen den stora afghanstrejken där de krävde att alla skulle få stanna.
Citera
2018-09-18, 21:33
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heltbakom
Jag har barn på den skolan och de har inte hört ett pip om detta idag..

Skolledningen ha ju gått ut med att de inte informerat eleverna. Du vill väl inte att de ska få panik, gå med i Waffen-SS eller vad svenska barbariska barn gör nuförtiden?
Citera
2018-09-18, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av x2016
http://www.hoglandsnytt.se/fruktansvard-valdtakt-i-nassjo-larare-valdtagen-av-elev/ Smålands Dagblad som styrs av sossarna locket på som vanligt men Höglandsnytt kan man alltid lita på Nässjö är bekräftat

QUOTE=heltbakom|65303240]Jag har barn på den skolan och de har inte hört ett pip om detta idag..
[/quote]

alltså jag förstår inte riktigt?

var det så våldsamt att hon har varit medvetslös hela helgen?

"Brottet ska ha begåtts i fredags men anmäldes till polisen först under måndagen. Läraren ska återigen vara i tjänst, rapporterar SVT.

”Jag tycker det är ett fruktansvärt brott”, säger gymnasiechefen till SVT."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in