2009-01-31, 19:14
Medlem
Aldrig spytt efter att ha rökt för mycket, om det blir för mycket somnar jag bara. Däremot har det varit ganska nära att jag spytt efter för mycket munch.
Citera
2009-01-31, 19:16
Medlem
Seaturtles avatar
de enda gångerna jag mått illa är när jag blandat hasch och tobak, rent mår man alltid prima oavsett hur mycket öl man har i sig, 3 till 14.
Citera
2009-01-31, 19:22
Medlem
SunshineBlinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seaturtle
de enda gångerna jag mått illa är när jag blandat hasch och tobak, rent mår man alltid prima oavsett hur mycket öl man har i sig, 3 till 14.

Jag spyr ibland då jag röker hasch (vilket är det enda riktigt bra jag får tag på these days). Kan inte säga jag mår dåligt av det dock, och jag tror det har att göra med att jag får rök i svalget som aktiverar kräkreflexerna, eller att jag får rök i magen. :]
Citera
2009-01-31, 19:52
Medlem
Distanssamtals avatar
Har själv aldrig spytt av att röka men en tjejkompis till mig spydde två gånger, båda gångerna hade hon ätit väldigt lite under dagen.

Misstänker även att hon var färsking.. nåväl!

edit: Däremot så har jag mått jävligt dåligt när jag rökte under AT på amfetamin, så nu röker jag inte längre under AT
Citera
2009-01-31, 20:15
Medlem
Chilla-Galets avatar
Har skälv spytt en gång men så fort härligheterna hade kommit upp så mådde jag super igen
Citera
2009-01-31, 21:02
Medlem
Schnauzers avatar
har hänt mig en gång. en jävla massa spice och nästan en hel sjuttis på nån timme, sen lärde man sig att hantera det. jag skulle aldrig få för mig att spy av att lukta på en öl iofs.

kan man få snea tänder av hasch? jag vill inte ha tandställning
Citera
2009-01-31, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer
har hänt mig en gång. en jävla massa spice och nästan en hel sjuttis på nån timme, sen lärde man sig att hantera det. jag skulle aldrig få för mig att spy av att lukta på en öl iofs.

kan man få snea tänder av hasch? jag vill inte ha tandställning

Då har det allså aldrig hänt dig? det handlar om CB och inte något jävla spice.
Citera
2009-01-31, 21:41
Medlem
Distanssamtals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ÄruBängEller!
Då har det allså aldrig hänt dig? det handlar om CB och inte något jävla spice.

Tror han trollar..
Citera
2009-01-31, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Distanssamtal
Har själv aldrig spytt av att röka men en tjejkompis till mig spydde två gånger, båda gångerna hade hon ätit väldigt lite under dagen.

Misstänker även att hon var färsking.. nåväl!

edit: Däremot så har jag mått jävligt dåligt när jag rökte under AT på amfetamin, så nu röker jag inte längre under AT

ja att inte ha något i magen kan nog bli lite för starkt.. det är ju samma sak som att röka cigg och dricka öl på tom mage.. det går ju ut i kroppen direkt..
sen tror jag inte heller att röka precis efter ätit är bra heller.. låt maten smälta i nån timme före du röker.. sen är det nog lättare att känna av när man fått nog av hasch än av marijuana..
Citera
2009-01-31, 23:14
Medlem
marx-in-a-boxs avatar
jag mår oftast bäst när jag blandar alkohol och hasch.

själv tål jag knappt nikotin, nikokick är ett helvete när man röker på. det viktigaste är ju att rosta ciggen riktigt noga, alternativt meka med annat än tobak (te funkar faktiskt riktigt bra).

annat som hjälper är att dricka lite vätska samtidigt, vatten eller whatever. att ta några bloss o sedan ta en klunk när det börjar kännas i halsen funkar fint för mig...
Citera
2009-01-31, 23:15
Medlem
Jonashss avatar
Alltså en gång då jag rökte pollen så spydde jag och en kompis, men det var bara därför pollen är ju så sjukt jävla starkt, blev retarded beng. Det var endast första gången jag spydde, har rökt pollen utan problem sen dess.
Citera
2009-02-01, 01:53
Medlem
lazyheads avatar
När jag och en polare rökte standard brunt så gick det riktigt snett för polaren han spydde och hadde sig, så jag la han på sängen och där låg han i ca 30 min. Jag var sjukt orolig under den tiden, men sen så var det som allt gick över och han började bara skratta åt vad som hade hänt och det blev faktiskt en lyckad kväll.

Antar att det kan hända och det bara är en sorts "nojja" för han sa dagen efter att han kände sig lite illamående och han började bara tänka mer och mer på det tills han spydde.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in