2026-09-04, 04:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Se där, du är redan en frälst sektmedlem. Grattis!

Vad fjantigt du "diskuterar". Du påstår att han är det ena och andra utifrån dina fördomar eftersom du inte har den intellektuella kapaciteten att lyssna på ett samtal.
Med samma logik är du en "sektmedlem" till ett annat parti.
Citera
2026-09-04, 06:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LoveInAColdClimate
Vad fjantigt du "diskuterar". Du påstår att han är det ena och andra utifrån dina fördomar eftersom du inte har den intellektuella kapaciteten att lyssna på ett samtal.
Med samma logik är du en "sektmedlem" till ett annat parti.

Nja inte riktigt. Jag röstar inte på en rabiat narcissist som inte kan förklara konkret hur han ska uppnå sin tveksamma vision.
Citera
2026-09-04, 14:50
Medlem
Citat:
Nja inte riktigt. Jag röstar inte på en rabiat narcissist som inte kan förklara konkret hur han ska uppnå sin tveksamma vision.

Han gör ju det jättetydligt och du har inte sett samtalet som jag länkade. Du själv uttrycker dig dock som en rabiat narcissist som inte orkar lyssna på folk när du bestämt dig för en uppfattning.
Citera
2026-09-04, 14:55
Medlem
Citat:
Han gör ju det jättetydligt och du har inte sett samtalet som jag länkade. Du själv uttrycker dig dock som en rabiat narcissist som inte orkar lyssna på folk när du bestämt dig för en uppfattning.

Nej, han är verkligen inte tydlig med tillvägagångssätt för sin efterblivna politik. Ge gärna exempel på vad du menar med Alles påstådda tydlighet.
Citera
2026-09-04, 14:56
Medlem
Citat:
Nej, han är verkligen inte tydlig med tillvägagångssätt för sin efterblivna politik. Ge gärna exempel på vad du menar med Alles påstådda tydlighet.

Du får fan lyssna på honom själv i samtalet som jag länkade med Ivar Arpi.
Citera
2026-09-04, 15:01
Medlem
Citat:
Du får fan lyssna på honom själv i samtalet som jag länkade med Ivar Arpi.

Det har jag gjort. Den aggressiva jäveln är inte tydlig alls.
Citera
2026-09-04, 15:02
Medlem
Citat:
Det har jag gjort. Den aggressiva jäveln är inte tydlig alls.

Då är det din intellektuella kapacitet som är för låg för att hantera och bearbeta information, du kan bara upprepa slagord likt en papegoja och har redan valt sida.
Citera
2026-09-04, 15:04
Medlem
Citat:
Då är det din intellektuella kapacitet som är för låg för att hantera och bearbeta information, du kan bara upprepa slagord likt en papegoja och har redan valt sida.

Haha, den lilla apan Allard har ingen intellektuell kapacitet. Enbart patetisk aggression.
Citera
2026-09-04, 19:10
Medlem
populopiduss avatar
Allard styrs av bitterhet och hämndlystenhet, antagligen till stor del rotat i att han fick sparken när han var i Umg Vänster och var på väg mot en riksdagsplats.

I övrigt är han på många sätt lik Trump, och inte helt omöjligt att han kan skapa en svensk version av MAGA-rörelsen. Om än i mindre skala. Den stora skillnaden är dock så klart att han inte sitter på massa kapital och mäktiga vänner, men han har dock redan fått donationer i miljonbelopp så vem vet.
Citera
2026-09-05, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Jag håller fullständigt med. Var initialt väldigt underhållande att titta på när han satte dom korkade kommunalpolitikerna på plats, bröt mönster och rörde om i klägget. Men efter hand har jag börjat tröttna allt mer och se igenom honom.

Han har rätt om mycket, men jag förstår inte varför han måste uttrycka sig så otroligt aggressivt och använda uttryck som blöjnassar använder ("KAOZBLATTEN SKA UT!"). Han är också extremt dålig på att lyssna och använder aggression och personangrepp för att få motståndaren ur spel.

Han kommer som bekant från extremvänstern och jag tycker mer och mer att man kan urskilja en Stalin i honom, inte minst då han vill införa arbetsläger och använder en extremt auktoritär stil överlag.

Han är helt klart en svensk Trump på många sätt, och det är samma typ av personer som älskar honom som älskar Trump. Och precis som Trump är han en produkt/symptom av samtiden, med det allt växande politikerföraktet.
Jag kanske inte är den absolut största Allardsfanser, men att säga att han inte lyssnat är lite att ta i! Han ger svar på det mesta utan att prata bort sej, det tycker jag att många andra gör. De pratar utan att svara på den egentliga frågan
Citera
2026-09-05, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Allard är ju med i senaste avsnittet av Sista Måltiden. Fan, jag gillar honom. Tänk att få en gapande Allard i riksdagen. På alla debatter.. Det hade blivit väldigt festligt. Som en reality show. Låt det hända! Hoppas att alla i Örebro röstar på Örebropartiet i riksdagsvalet. Många som fan.
Även folk utanför Örebro som gillar honom kan rösta på ÖP till riksdagen! Ta en blank gul röstsedel och skriv ÖP på den
Citera
2026-09-05, 11:13
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spirv2026
Jag kanske inte är den absolut största Allardsfanser, men att säga att han inte lyssnat är lite att ta i! Han ger svar på det mesta utan att prata bort sej, det tycker jag att många andra gör. De pratar utan att svara på den egentliga frågan

Du har rätt. Vad jag egentligen menade var att han inte låter andra tala till punkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in