2026-09-05, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LoveInAColdClimate
Till alla som felaktigt påstår att Allard är dum i huvet, "inte kan föra ett samtal" osv. Han är både smart och kan föra en intellektuell, sansad debatt. Mycket bättre än någon av partiledarna i riksdagen.
Här i ett sansat och utforskande samtal med Ivar Arpi:
https://www.youtube.com/watch?v=IBlxPciGM_0

Sansat och sansat. Han upprepar talking points som SD ältat i tio år nu, samt saker som hans autistiske kompis Malcolm Kyeyune spånat fram.
Citera
2026-09-05, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snickesnacki
Sansat och sansat. Han upprepar talking points som SD ältat i tio år nu, samt saker som hans autistiske kompis Malcolm Kyeyune spånat fram.

Varför tror du "autistisk" är ett skällsord? Det avslöjar bara att du är både lågbegåvad och inskränkt med fascistisk människosyn.
Citera
2026-09-05, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LoveInAColdClimate
Varför tror du "autistisk" är ett skällsord? Det avslöjar bara att du är både lågbegåvad och inskränkt med fascistisk människosyn.

Det tror jag inte. Konstaterar bara fakta.
Citera
2026-09-06, 04:39
Medlem
Citat:
Det tror jag inte. Konstaterar bara fakta.

Han har den diagnosen? Hur är det isåfall ens relevant? Exakt vad menar du?
Har märkt ett längre tag att "vänstern" både hatar judar och funktionsnedsatta.
De första ni ska ta av gatorna är er själva.
Citera
2026-09-12, 21:24
Medlem
Mr13cs avatar
Förmodligen är det ett spel för gallerian, Ett så kallat "konstprojekt"
Han kommer försöka vända upp och ner på hela tivolit/riksdagen med sitt vokabulära skrikande med könsord,svordomar och sin mun diarre,
innan han slängs ut med huvudet före.
Citera
2026-09-13, 04:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr13c
Förmodligen är det ett spel för gallerian, Ett så kallat "konstprojekt"
Han kommer försöka vända upp och ner på hela tivolit/riksdagen med sitt vokabulära skrikande med könsord,svordomar och sin mun diarre,
innan han slängs ut med huvudet före.
Det är precis därför jag vill att han ska in. Grejen är att populism får politiker att agera och Markus är populism i människoform. Han är perfekt för att han är nästan en cocktail av höger-vänster populism. Det kommer göra att sjukvården kan ta allt mer utrymme i debatten när han är där tillexempel.

Sen gillar jag inte hans politk personligen är mer teknokrat med sociala principer
Citera
2026-09-13, 04:22
Medlem
Citat:

Nja SD har såvitt jag vet inte sagt ett skit om att "göra rent hus" vad gäller värdelösa myndigheter, menskonst, integrationsprojekt, rishögar, osv osv. Faktum är att SD i Örebro har också motarbetat ÖP. Sedan bortser SD helt från den etniska dimensionen av svenskheten, och är helt emot tvångsutvisningar av missanpassade invandrare. Sedan, vem fan bryr sig om vad SD sade för typ 15-20 år sedan? Det enda relevanta är hur SD är och agerar idag 2026, och för mig framstår de som ett tråkigt, svagt och handlingsförlamat borgarparti.

Och sist, om det krävs autism i rikspolitiken för att något ska hända, så önskar jag fler autister i rikspolitiken.
Citera
2026-09-13, 08:16
Medlem
Mr13cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakenfranhavet
Det är precis därför jag vill att han ska in. Grejen är att populism får politiker att agera och Markus är populism i människoform. Han är perfekt för att han är nästan en cocktail av höger-vänster populism. Det kommer göra att sjukvården kan ta allt mer utrymme i debatten när han är där tillexempel.

Sen gillar jag inte hans politk personligen är mer teknokrat med sociala principer

Hade varit mycket underhållande om han kom in.
Citera
2026-09-13, 09:44
Medlem
Driftstopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr13c
Hade varit mycket underhållande om han kom in.

Då får du rösta på han, annars går det inte.
Citera
2026-09-13, 12:36
Medlem
Mr13cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Driftstopp
Då får du rösta på han, annars går det inte.
🤟👍
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in