Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-09-14, 08:27
  #1
Medlem
En av dom bästa sakerna jag vet är att dricka tjack och sitta uppe hela natten och spela. I början så märkte jag inte ens av att jag blev kåt. Men nu så slutar det alltid med att och spelar 1/5 av natten och sitter och runkar resten... Ångrar det alltid efftrråt eftersom jag känner att jag slösat tjack och sömn. Har ni några tips på hur man ska bli mindre kåt av tjacket?

(Har ingen aning vart den här frågan passade så skapade ett nytt ämne. Mod för gärna flytta den till rätt plats ifall det var fel av mig)
Citera
2018-09-14, 12:31
  #2
Medlem
BigFatCones avatar
Grejen är ju att amfetamin påverkar de signalsubstanser som gör dig just kåt. Det kommer så att säga med paketet.
Citera
2018-09-14, 15:41
  #3
Medlem
ChemicalGirls avatar
Som BigFatCone säger, det är dopaminet från tjacket som också gör att man blir kåt.
Men det enda jag kan komma på, och möjligen det enda som kan hjälpa är att inte tänka på sex. Råkar du börja bli kåt, så ska du direkt börja tänka på något annat.
Citera
2018-09-14, 19:17
  #4
Medlem
Ta lite benso till affet. Sänker dopaminet och ruset blir (i mitt fall) mindre stissigt. Vad gäller kåthet på denna kombon ger jag: en kuk av tolv möjliga.
Citera
2018-09-14, 22:09
  #5
Medlem
Nkpgisits avatar
Aktivera dig med något. Och vad du en gör surfa inte in på en porrsida! Då är det tvär kört va.
Citera
2018-09-17, 19:05
  #6
Medlem
Runka direkt fort som fan eller under uppgång.
Citera
2018-09-17, 19:28
  #7
Medlem
Dubbel sats.
Citera
2018-09-17, 19:51
  #8
Avstängd
SvettigMumins avatar
Gör något annat! Släng på en movie med Russel Crowe eller nåt.
Citera
2018-09-23, 01:36
  #9
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Som övriga har skrivit, så håll dig borta från porr och allt som du blir kåt av. Surfa på flashback, se en film, umgås med kompisar. Bara håll sysselsatt med annat blir du inte kåt. För så fort du börjar porrsurfa så är du fast i det helt enkelt.
Citera
2018-09-28, 16:08
  #10
Medlem
Lucky-Mans avatar
Maratonrunka 2-3 gånger innan du tar tjacket 😁
Citera
2019-01-27, 23:46
  #11
Medlem
Brossys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forumkontot
Runka direkt fort som fan eller under uppgång.

Haha det här fungerar VERKLIGEN inte. Det slutar bara med att man runkar 10+ gånger på en kväll om man börjar racet med "jag ska bara dra en snabb runk".
Citera
2019-01-28, 19:55
  #12
Medlem
trashitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvettigMumin
Gör något annat! Släng på en movie med Russel Crowe eller nåt.

Motsatt effekt va

ont: är det en vana så försök bryta den långsamt, ersätt med annat, skriv en lista på saker du kan varva och underhålla dig med. Börjar du tänka på det så bryt direkt, tänker du på det kommer du hitta på orsaker att ge med dig. Bestäm dig för endast EN ronk det sista du gör, somna gott. Självdisciplin är träning som blir lättare för varje steg. GLHF
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback