• 1
  • 2
2018-09-10, 16:33
Medlem
Hej, förra sommaren gjorde jag en npf-utredning som visade på adhd och autism.

Där gjordes tester som "intellektuella resurser, verbal funktion, perceptuell funktion, arbetsminne och snabbhet.
Och på alla resultat av testerna står de att jag ligger "klart under genomsnittet" förutom de verbala som var "genomsnittets nedre del"

Betyder det att jag är efterbliven? Utvecklingstörd elr liknande? Vet att jag e trögfattad men... åh så de betyder att jag är trögare än alla andra ?
Citera
2018-09-10, 16:36
Medlem
Inte efterbliven men inte lika smart som vi vanliga.
Citera
2018-09-10, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buho
detta forum med alla dessa idioter möderatorer esom agerar oliser och som är äkliga internet idioter, ni kan se hur detta forum avspeglar detta idiotiska samhället ni från flashback ni kan ta och lägga era forum in i arslen med massor av shit eftersom ni är skiter som leker val och som vet och gör ingenting om saken, så många år har detta forums attytid förstört så många männikors liv och hjärntvättat dem!!

agera ni som har inte blivit infekterade av detta forum agera och kom aldrig här igen

Haha va?
Citera
2018-09-10, 16:51
Medlem
Sheen999s avatar
Man kan nog konstatera att så är fallet ja.
Citera
2018-09-10, 16:55
Bannlyst
Lite trögtänkt kanske? Vad har du för intressen? Testat gjort Mensas test online? Jag fick 129iq där. Huruvida det stämmer kan jag inte uttala mig om. Du får gärna rapportera tillbaka

Mvh Johan
Citera
2018-09-10, 16:58
Medlem
Tungsmets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buho
detta forum med alla dessa idioter möderatorer esom agerar oliser och som är äkliga internet idioter, ni kan se hur detta forum avspeglar detta idiotiska samhället ni från flashback ni kan ta och lägga era forum in i arslen med massor av shit eftersom ni är skiter som leker val och som vet och gör ingenting om saken, så många år har detta forums attytid förstört så många männikors liv och hjärntvättat dem!!

agera ni som har inte blivit infekterade av detta forum agera och kom aldrig här igen

Har du blivit infekterad? Låter jävla illa alltså, vill inte bli av med gramatiken och förmågan att bilda en mening som över huvud taget går att förstå
Citera
2018-09-10, 17:04
Medlem
För länge länge sen på Blackebergs gymnasium var det en flicka som gick Na-linjen.
Hon presterade extremt dåligt och hade ett snitt på 2.0 i betyg. Sista året sista
terminen hoppade hon av. Idag arbetar hon som läkare. Orkar inte berätta fortsättningen
på hennes resa.
Citera
2018-09-10, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luniatic
För länge länge sen på Blackebergs gymnasium var det en flicka som gick Na-linjen.
Hon presterade extremt dåligt och hade ett snitt på 2.0 i betyg. Sista året sista
terminen hoppade hon av. Idag arbetar hon som läkare. Orkar inte berätta fortsättningen
på hennes resa.

Na-linjen?

Natur?
Citera
2018-09-10, 17:21
Medlem
Milford.Cubicles avatar
De samma för mig att fått ganska lång under medel på alla förmågor utan en som jag fick nära medel.men jag tycker inte man ska ta de så allvarligt finns daglig verksamhet ochså bra saker för funkions nedsatta som kan få hjälp för dem är så snälla.de betyder inte något.
Citera
2018-09-10, 17:32
Medlem
Femme.Fatales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruktsallad12

Där gjordes tester som "intellektuella resurser, verbal funktion, perceptuell funktion, arbetsminne och snabbhet.
Och på alla resultat av testerna står de att jag ligger "klart under genomsnittet" förutom de verbala som var "genomsnittets nedre del"

Betyder det att jag är efterbliven? Utvecklingstörd elr liknande? Vet att jag e trögfattad men... åh så de betyder att jag är trögare än alla andra ?
Du är lågbegåvad. Oroa dig inte. Du har gott sällskap utav många flashbackskillar...
Citera
2018-09-10, 19:29
Medlem
Jogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruktsallad12

Nej, du är långt ifrån trögare än alla andra. Du skriver fullt begripligt, det är det inte alla som klarar av. Så hade du ju också lite högre på de verbala testerna. Sannolikheten att du blir astronaut är oerhört låg, men den goda nyheten är att det finns gott om jobb där det är en fördel att vara lite korkad, till exempel plock-och-pack på ett lager m fl. m fl.
Citera
2018-09-12, 12:30
Medlem
lucifersatans avatar
Att ha insikt att man kanske är efterbliven tyder på att man inte är helt efterbliven. De inser inte ens det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in