Citat:
Ursprungligen postat av Jarhead
så du menar att ingen ska få skriva något om serien här tills du har kommit och sagt att du har sett avsnittet? sen så stog det "lite spoiler" så du kunde ha slutat läsa då din jävla idiot. Vi har alltid skrivit vad som har hänt efter att varje avsnitt har kommit ut. Läs för helvete inte tråden tills du har kollat på avsnitten.
Men du, tror du man alltid börjar läsa en tråd från sidan ett och framåt? Jag klickade på sista sidan för att förhoppningvis få lite info om de senaste avsnitten och hamnar i
Flytande_argots inlägg och sen var det ju kört. Lite mer info än jag hade önskat få. Sen var det ju bara att skrolla upp lite för att hitta ljushuvudet som var tvungen att släppa detta.
Sen, bara för att ordet spoiler nämns i början av ditt inlägg är det svårt att inte samtidigt se ditt övertramp i versaler några cm åt höger.
Denna info om en av seriens centralkaraktärer kunde väl ändå ha behandlats med lite varsamhet?
Det enda jag kan göra för att det ska kännas bättre är ju att föra det vidare till alla mina kompisar så jag inte ska vara den enda som vet.