2006-06-01, 23:51
Medlem
New Pettsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svarte Petter
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,833893,00.html

Innebär det att Pussy kommer tillbaka?

Har läst lite rykten om att de 8 extra avsnitten kommer ha en berättare för varje avsnitt. Dessa berättare skulle vara 8 av de karaktärer som har dött i tidigare säsonger. Big Pussy skulle nog ganska säkert vara en av de berättarna, han hade ju en ganska stor roll.

Om nu detta ryktet ens har någon sanning i sig.

Minns inte var jag läste detta, ska leta.
Citera
2006-06-02, 14:38
Medlem
skalizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av New Pettson
Har läst lite rykten om att de 8 extra avsnitten kommer ha en berättare för varje avsnitt. Dessa berättare skulle vara 8 av de karaktärer som har dött i tidigare säsonger. Big Pussy skulle nog ganska säkert vara en av de berättarna, han hade ju en ganska stor roll.

Om nu detta ryktet ens har någon sanning i sig.

Minns inte var jag läste detta, ska leta.

Verkar gå ganska mycket rykten, själv har jag läst att bonus-avsnitten kommer handla om Tonys riktiga familj. Kan säkert vara intressant men inte lika skoj.. Hoppas hellre på att ryktet du har hört stämmer isåfall
Citera
2006-06-04, 23:33
Bannlyst
OT

"You´re breaking my balls here"

Hur faan ska man få tag i avsnittet imorgon bitti när myndigheterna beter sig som dom gör just nu?
Det är ju fler torrentsiter än TPB som ligger nere nu.

Nån borde whackas...
Citera
2006-06-04, 23:40
Medlem
1911a1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phil Lynott
OT

"You´re breaking my balls here"

Hur faan ska man få tag i avsnittet imorgon bitti när myndigheterna beter sig som dom gör just nu?
Det är ju fler torrentsiter än TPB som ligger nere nu.

Nån borde whackas...

har du testat mininova? Dom har ofta avsnitten ganska tidigt och vad jag vet så är dom inte nerstängda än
Citera
2006-06-05, 15:57
Medlem
camejos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svarte Petter
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,833893,00.html

Innebär det att Pussy kommer tillbaka?

Vincent är Johnny Sack och Michael är Christopher.. Pussy är bara med på bilden av nån anledning verkar det som.
Citera
2006-06-05, 16:19
Bannlyst
Avsnittet snart hemma från PB.
Citera
2006-06-05, 16:20
Medlem
Jag är grymt besviken...
Citera
2006-06-05, 16:59
Medlem
Jahapp, då var det slut. Känns ju tråkigt trots att säsong 6 inte var någon höjdare....

http://thepiratebay.org/details.php?id=3492553
Citera
2006-06-05, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charles-Ingvar
Jahapp, då var det slut. Känns ju tråkigt trots att säsong 6 inte var någon höjdare....

Slut?
Är väl ett avsnitt kvar av s6 såvitt jag vet.
Citera
2006-06-05, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xuthos
Slut?

"...Don't miss replays of the season finale of The Sopranos, "Kaisha", Tuesday, June 6th at Midnight, Wednesday, June 7th at 9PM ET and Friday, June 9th at 10 PM ET...."

Taget från HBOs sida.
Citera
2006-06-05, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charles-Ingvar
"...Don't miss replays of the season finale of The Sopranos, "Kaisha", Tuesday, June 6th at Midnight, Wednesday, June 7th at 9PM ET and Friday, June 9th at 10 PM ET...."

Taget från HBOs sida.

Där ser man.
Tidigare säsonger har det väl alltid varit 13 avsnitt dock?
Citera
2006-06-05, 18:48
Medlem
Monkeytronics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xuthos
Slut?

Näpp, detta var sista avsnittet. För tillfället iallafall. Vi har ju de där 8 bonusavsnitten också, fast de kommer inte förrän i januari.

Måste säga att jag också är lite besviken. Det här kändes ju verkligen inte som en säsongsavslutning. Brukar inte vara den som skriker efter mera gangsteraction, men nåt mer kunde väl hända än att Phil fick en hjärtattack. Visst, säsongsavslutningar för Sopranos har ju aldrig cliffhangers eller liknande som många andra TV-serier. Men det brukar ju vara lite mer dramatik än i detta avsnittet. Och det brukar hända något "stort":

De sista avsnitten i tidigare säsonger:
Säsong 1: Livia får en stroke och Junior åker fängelse
Säsong 2: Ajöss till Pussy
Säsong 3: Vito knäpper Jackie Jr
Säsong 4: Skilsmässa
Säsong 5: Tony B dör och Johnny Sac åker i fängelse.

och nu:

Säsong 6: inget speciellt. Vi är kvar på ungefär samma ruta som innan avsnittet började. Inget omvälvande hände. Inget avslutades.

Man vet ju inte riktigt vad HBO menar med bonusavsnitt. Får väl hoppas att bonusavsnitten helt enkelt är en fortsättning på säsong 6. Om det är så, så skulle vi ju befinna oss mitt i säsong 6 och detta avsnitt kändes ju faktiskt mer som ett "mitt i säsongen"-avsnitt. Fast man tycker ju att dom med tanke på det långa uppehållet borde fått till ett lite mer händelsefyllt avsnitt om inte annat så för att hålla folks intresse uppe.

Jaja, nu börjar den långa väntan...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in