Charmaine Bucco är ju fruktansvärt het. För het för Artie.
Ja hon är fager men då jag vill ha nått att ta i blir de Ginny Sacramoni fru till Johnny Sack.
Som förövrigt är död sen 2010, rip behind chocolate bars.
Senast redigerad av Michael-ScarN 2017-03-30 kl. 21:59.
Ja hon är fager men då jag vill ha nått att ta i blir de Ginny Sacramoni fru till Johnny Sack.
Som förövrigt är död sen 2010, rip behind chocolate bars.
Furio: ''I like a woman you can grab on to something.''
Paulie: ''You grab on to Ginny Sacrimoni your fucking hands will disappear.''
har kollat ngn säsong av den serien nu .. .. Tycker den mest underhållande och intressanta rollfiguren är Junior Soprano
Junior är kul. Det kommer fler roliga scener med Junior i senare säsonger (läs inte, eftersom du inte har sett dem ännu):
När Junior fastnar med handen i vasken/avfallskvarnen. Eller när han ser en sådan där teckning, som någon har ritat av honom under en rättegång, på TV och stör sig på att den inte är lik honom.
Tydligen hade David Chase tänkt fortsätta utveckla historien från s. 3 och framåt med att Livia, Tonys mamma, skulle vittna i en rättegång mot Tony Soprano. Men efter Nancy Marchands död var manusförfattarna tvungna att skriva in Livia Sopranos död i början av s. 3. Vad tror ni om handlingens utveckling från s. 3 och framåt om Nancy Marchand inte hade avlidit och Chase hade fått utveckla handlingen som han ursprungligen hade tänkt?
Tydligen hade David Chase tänkt fortsätta utveckla historien från s. 3 och framåt med att Livia, Tonys mamma, skulle vittna i en rättegång mot Tony Soprano. Men efter Nancy Marchands död var manusförfattarna tvungna att skriva in Livia Sopranos död i början av s. 3. Vad tror ni om handlingens utveckling från s. 3 och framåt om Nancy Marchand inte hade avlidit och Chase hade fått utveckla handlingen som han ursprungligen hade tänkt?
Tror det hade blivit lite tjatigt. Var rätt trött på henne. Hade det slutat med att Tony hade fått sin egen mamma dödad?
Visste inte att hon dött och blivit utskriven ur serien av den anledningen första gången jag såg den.
Tror det hade blivit lite tjatigt. Var rätt trött på henne. Hade det slutat med att Tony hade fått sin egen mamma dödad?
Visste inte att hon dött och blivit utskriven ur serien av den anledningen första gången jag såg den.
Det kanske är fel att säga att jag är glad över att Nancy Marchand avled, men ärligt talat så är jag glad över att Livia Soprano skrevs ut ur serien. Jag tror inte att serien hade blivit bättre om den hade gått i den ursprungliga riktningen, som Chase hade tänkt sig. Hennes sista scen, förresten: (FB) Diskussioner om The Sopranos