2013-05-07, 20:42
Medlem
Parniels avatar
Måste ta mig fan säga att Ralpie blivit en av mina absoluta favoriter. Fyfan vilken fantastisk person han är. Först avskydde jag honom när han slog ihjäl den där unga stripparn, men han har fan vunnit mig. Hahah hans skämt om Johnnys feta fru var bara för klockren!

Joe Pantoliano gör rollen så jävla klockrent!

http://www.youtube.com/watch?v=f1fBCNNdyV8

Edit: Ralphie*
Senast redigerad av Parniel 2013-05-07 kl. 20:47.
Citera
2013-05-07, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parniel
Måste ta mig fan säga att Ralpie blivit en av mina absoluta favoriter. Fyfan vilken fantastisk person han är. Först avskydde jag honom när han slog ihjäl den där unga stripparn, men han har fan vunnit mig. Hahah hans skämt om Johnnys feta fru var bara för klockren!

Joe Pantoliano gör rollen så jävla klockrent!

http://www.youtube.com/watch?v=f1fBCNNdyV8

Edit: Ralphie*

Ralphie är en storfavorit hos mej med
Händer alltid något kul när han är med. En riktigt störd jävel dock.

edit: Och som du säger skådespelar insatsen är sjukt bra!
Senast redigerad av stearling_morrison 2013-05-07 kl. 23:08.
Citera
2013-05-08, 00:08
Medlem
Parniels avatar
Hahaha måste även dela med mig av en scen som jag såg, så jävla underbart. Under säsong 3, vid slutet. När Paulie och Chris ska begrava den där ryssen i södra Jerseys skogar, så flyr ryssen och lyckas komma undan med ett skott i skallen. Så får han ett samtal av Tony som berättar om hur galen ryssjäveln är. Så frågar Chris vad Tone sa, så säger Paulie:

Citat:
"You're not gonna believe this. The guy killed 16 Czechoslovakians. He was an interior decorator."

Och så är Paulie så jävla seriös när han säger det... Ta mig tusan det bästa jag hört. SOPRANOS ÄR DET BÄSTA JAG SETT.
Senast redigerad av Parniel 2013-05-08 kl. 00:14.
Citera
2013-05-08, 09:38
Medlem
Michael-ScarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ragingcow
Tycker att det är konstigt att de släpper in en mulatt i deras gäng (perry annunziata) med tanke på vad de har för åsikter om svarta/mulatter speciellt tonys åsikter om meadows judisk/svarta pojkvän.

Vart som helst men inte i denna tråden.. plz plz

Ont: ska nog dra mig en vända nu så man är i fulltankad och i fin form till sommaren..
Citera
2013-05-08, 19:26
Medlem
Parniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Michael-ScarN
Vart som helst men inte i denna tråden.. plz plz

Vadå inte i den här tråden? Var det en fördomsfull fråga eller? Det är ju en smart fråga. Vart ska hen annars posta den, I&I?

Det är ju Tony (och italienarna överlag) som har fördomarna, det är en del av serien. Kulturkrockarna mellan Tonys dröm om att leva i ett konservativt södra Italien-samhälle samt det moderna 2000talet. Och i den här tråden diskuteras serien.

Lägg ner PK attityden, plz plz
Senast redigerad av Parniel 2013-05-08 kl. 19:34.
Citera
2013-05-08, 21:44
Medlem
Dimaks avatar
vad är PK?

Angående mulaten, han ser ju ut som en italienare.
Citera
2013-05-08, 23:13
Medlem
putteH_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dimak
vad är PK?

Angående mulaten, han ser ju ut som en italienare.
Politiskr inkorrekt
Citera
2013-05-08, 23:27
Medlem
Parniels avatar
Måste bara säga att Chris är så jävla skön, samt cool på något jävla konstigt sätt i den här scenen!

Det han säger till Paulie, Sil och Tony är så jävla rätt också, där sitter dom och leker perfekt. Dock så gjorde dom allt för Chirs pga att de älskar honom. Känslosam scen.

http://www.youtube.com/watch?v=9_peSCECc4I
Senast redigerad av Parniel 2013-05-08 kl. 23:31.
Citera
2013-05-08, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parniel
Det är väl Lillo Brancato från "A Bronx Tale" med Rob De Niro! Läste att han vart adopterad av en italiensk familj att han inte är riktig italienare. Dock så snackar han och beter sig exakt som en pga att han är uppvuxen med dom och att han är från NYC.

Edit: är det han vi snackar om?

LÄNK: http://images.zap2it.com/images/tv-EP00364396/falcone-lillo-brancato-jr-1.jpg

Han som sköt på Chris väl.

Han som diskuteras kommer inte med fens i säsong 6

OT Han du länkar till åkte fast på riktigt för medhjält till mord (har jag för mej det var) och fick 10 års fängelse elr nåt
Citera
2013-05-08, 23:45
Medlem
Dimaks avatar
Det är sant han och någon kompis rånade en affär. och en patrullerande polisbil kom och en polis dog. Han åkte inte in för mord med typ medhjälp till det.
Citera
2013-05-09, 00:18
Medlem
Parniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stearling_morrison
Han som diskuteras kommer inte med fens i säsong 6

OT Han du länkar till åkte fast på riktigt för medhjält till mord (har jag för mej det var) och fick 10 års fängelse elr nåt

Jaa vet! Tabbade mig! Hjärnsläpp, redigerade hela inlägget! La dit ett skönt klipp istället med Chris när han konfronteras pga sina drogmissbruk!
Citera
2013-05-13, 22:10
Medlem
Dimaks avatar
Såg slutet för 2,3 veckor sen nu, börjar blir lite sugen på att kolla igenom det igen, ska försöka hålla mig till Juli eller Augusti månad!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in