2013-03-21, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ragingcow
Det är ju Richie aprile din länk handlar , jag syftade på hans brorson som dejtade meadow soprano en kort period.

Citera
2013-03-21, 22:35
Medlem
Parniels avatar
Har i flera år sett mina vänner följa den här serien som de kallar för den bästa någonsin, tänkte ta mig fan också börja nu! Serier som jag älskar och följer/följt är Mad Men, The Wire, Dexteroch Breaking Bad. Nå skulle den passa mig? Hur är serien? Är den likt The Wire, alltså lite seg och inte så mycket framåt? Inget problem dock, då Mad Men, Wire och BB är mina favoritserier.
Citera
2013-03-21, 22:45
Medlem
Dimaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parniel
Har i flera år sett mina vänner följa den här serien som de kallar för den bästa någonsin, tänkte ta mig fan också börja nu! Serier som jag älskar och följer/följt är Mad Men, The Wire, Dexteroch Breaking Bad. Nå skulle den passa mig? Hur är serien? Är den likt The Wire, alltså lite seg och inte så mycket framåt? Inget problem dock, då Mad Men, Wire och BB är mina favoritserier.
Tror du gillar detta då! För den är bäst! Detta händer ungefär de bråkar misshandlar knulla lite prata lite skit några mord ibland!
Citera
2013-03-21, 22:48
Medlem
Citat:

Älskar du the wire kommer du gilla sopranos, det är jag övertygad om, sålänge du inte hatar maffiagenren då.
Citera
2013-03-21, 23:08
Medlem
Gameboy92s avatar
Citat:

Ganska lik The Wire men snarare underhållande och stilistisk än seg och realistisk.
Citera
2013-03-22, 00:56
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:

Ge den en chans. Det händer en hel del i Sopranos. Många intressanta och komiska sidospår som gör att man kan se serien om och om igen. Är själv inne på fjärde omgången men minns ändå inte precis allt.
Citera
2013-03-25, 16:21
Medlem
Parniels avatar
Börjat kolla på det nu, eller aa kollat o kollat, såg första avsnittet. Blir nog ett om dagen nu såhär efter jobbet. Första avsnittet var ju klockrent.

Glömde för tusan att JAmie Lynn Sigler var med i Sopranos! Hon var ju med i Entourage, där hon spelar sig själv. Fan vad het hon visade sig att bli!
Citera
2013-03-25, 17:07
Medlem
putteH_s avatar
Citat:
Börjat kolla på det nu, eller aa kollat o kollat, såg första avsnittet. Blir nog ett om dagen nu såhär efter jobbet. Första avsnittet var ju klockrent.

Glömde för tusan att JAmie Lynn Sigler var med i Sopranos! Hon var ju med i Entourage, där hon spelar sig själv. Fan vad het hon visade sig att bli!

Inte lika het Sopranos. Kan vara dem fula jävla kläderna, och att hennes rumpa är för stor
Citera
2013-03-26, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av putteH_
Inte lika het Sopranos. Kan vara dem fula jävla kläderna, och att hennes rumpa är för stor

En bra barnaföderska med andra ord. Nej men jag tycker hon är riktigt het i sista säsongen.
Citera
2013-03-27, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ragingcow
Det är ju Richie aprile din länk handlar , jag syftade på hans brorson som dejtade meadow soprano en kort period.
Herregud, läste för snabbt ( på mig själv )

Ja, Jackie Jr var inte den bästa gangstern! Lite kul att Jackie Jr gömmer sig hos Michael K Williams ( eller hans riktiga namn Omar från the Wire ) efter det misslyckade rånet.
Citera
2013-03-30, 02:59
Medlem
Parniels avatar
Snart kollat igenom halva säsong 1, och älskar serien! Är helt fast!

Hahaha, fan vad jag tycker om Christopher också, på något jävla sätt. Är så jävla skön. Fast favoriten är nog Paulie. Fast vad vet jag, har precis börjat!

Fan vad skönt att ha cirka 5 hela (samt halva s01) säsonger framför sig, underbart! Ska inte stressa/köra maraton med att se klart The Sopranos, den tabben gjorde jag med The Wire, kändes helt jävla tomt efter. Blir nog att njuta av två avsnitt per kväll.
Senast redigerad av Parniel 2013-03-30 kl. 03:05.
Citera
2013-03-30, 03:11
Medlem
Dimaks avatar
Citat:
Snart kollat igenom halva säsong 1, och älskar serien! Är helt fast!

Hahaha, fan vad jag tycker om Christopher också, på något jävla sätt. Är så jävla skön. Fast favoriten är nog Paulie. Fast vad vet jag, har precis börjat!

Fan vad skönt att ha cirka 5 hela (samt halva s01) säsonger framför sig, underbart! Ska inte stressa/köra maraton med att se klart The Sopranos, den tabben gjorde jag med The Wire, kändes helt jävla tomt efter. Blir nog att njuta av två avsnitt per kväll.
Bra titta inte igenom alla säsonger direkt! Suger så här efteråt ! Paulie är jävla skön när han svär !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in