2013-03-07, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biffen01
Jag såg denna bilden på IMDB när jag surfade häromdagen. Johnny Sack har blivit en tjock gubbe

http://www.imdb.com/media/rm3099438080/nm0192603

Hehe ja där ser man.

Man bara måste älska Richie Aprile, liten men stenhård
http://www.youtube.com/watch?v=AqaAszIJwgk

The JAAACKET!
Citera
2013-03-09, 12:43
Medlem
Dimaks avatar
Ser om Sopranos igen fortfarande jätte bra! Älskar hur de svär MOTHER FUCKER!

Inne i säsong 4 nu när Ralphie och Tony? köpt en häst!
Citera
2013-03-09, 16:00
Medlem
Dmizors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dimak
Ser om Sopranos igen fortfarande jätte bra! Älskar hur de svär MOTHER FUCKER!

Inne i säsong 4 nu när Ralphie och Tony? köpt en häst!

Såg precis klart säsong 4 i min egen genomkörning av serien, älskar hela häststorylinen. Bara Ralphie som köper hästen, men Tony gillar den så han i stort sett snor den från Ralph, "for one thing, I already took his horse".
Citera
2013-03-11, 00:08
Medlem
Dimaks avatar
det jag inte förstår de där två torpederna från Italien som skjuter en Capo,Underboss? i säsong 6 avsnitt 7. De har ju inga handskar eller något på sig, De går fram pang pang slänger pistolen och åker iväg! De har ju fingeravtryck och hela köret! varför åker de inte in? De åker ju hem till Italien 2 timmar efter men vad fan kan inte Italienska polisen bara gripa dem för mord?
Citera
2013-03-11, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dimak
det jag inte förstår de där två torpederna från Italien som skjuter en Capo,Underboss? i säsong 6 avsnitt 7. De har ju inga handskar eller något på sig, De går fram pang pang slänger pistolen och åker iväg! De har ju fingeravtryck och hela köret! varför åker de inte in? De åker ju hem till Italien 2 timmar efter men vad fan kan inte Italienska polisen bara gripa dem för mord?

Om fingeravtrycken inte finns i amerikansk eller italiensk databas så är det ju omöjligt för polisen att gripa någon.
Citera
2013-03-11, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darwar
Om fingeravtrycken inte finns i amerikansk eller italiensk databas så är det ju omöjligt för polisen att gripa någon.

Frågan kan ju ställas hur de har kommit in i landet utan att lämna fingeravtryck.

Svaret är väll att det inte registrerades innan 11 september.
Citera
2013-03-11, 23:28
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darwar

Hursomhelst så är det ju klantigt gjort och någonting även jag reagera på även fall de va längesedan jag såg Sopranos nu
Citera
2013-03-19, 01:08
Medlem
Är inne på sjätte och sista säsongen nu, halvvägs in ungefär - det börjar kännas. Jag är säker på att jag kommer se den fler gånger. En vän till mig är inne på sin femte omgång och jag är övertygad om att personer i den här tråden har sett igenom det hela fler gånger än det.

Det är med handen på hjärtat den bästa serien jag har sett, anledningarna till varför är för många.

Citat:
Ursprungligen postat av Paulie 'Walnuts' Gualtieri
Fuck you talking about?
Citera
2013-03-19, 01:41
Medlem
ragingcows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biffen01
Jag såg denna bilden på IMDB när jag surfade häromdagen. Johnny Sack har blivit en tjock gubbe

http://www.imdb.com/media/rm3099438080/nm0192603
Tycker att det är så störande när johnny sack överreagarar när ralphie skämtar om hans frus vikt.
Citera
2013-03-19, 02:43
Medlem
Michael-ScarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ragingcow
Tycker att det är så störande när johnny sack överreagarar när ralphie skämtar om hans frus vikt.

överreagarar?
Det tycker jag inte, med tanke på hans position och person så fungerar det inte att
folk han har dispyter med får lov att dra sånna brutala skämt om hans fru, det funkar inte!..

Jag tycker däremot Ralph överreagerar när han slår ihjäl den unga stripan utanför badabing
älskar han endå..
Citera
2013-03-19, 08:39
Medlem
th3stingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cay
Är inne på sjätte och sista säsongen nu, halvvägs in ungefär - det börjar kännas. Jag är säker på att jag kommer se den fler gånger. En vän till mig är inne på sin femte omgång och jag är övertygad om att personer i den här tråden har sett igenom det hela fler gånger än det.

Det är med handen på hjärtat den bästa serien jag har sett, anledningarna till varför är för många.

Jag är nu inne på min 6:e omgång då jag tvingar frugan att titta (och hon älskar så klart var enda avsnitt)
Citera
2013-03-19, 11:10
Medlem
Dimaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av th3stinger
Jag är nu inne på min 6:e omgång då jag tvingar frugan att titta (och hon älskar så klart var enda avsnitt)
Bra tvinga på henne! Tvingat tre kompisar (De älskar det nu) och min flickvän tog över TV igår efter sett första avsnittet

FAAAAN
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in