Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-11-30, 02:45
  #13
Medlem
Boosheids avatar
Har någon av er som smakade dessa linsbågar från start märk av att smaken är förändrad? Den flottiga smaken av jordnötsringar är borta, samt att dom är mildare kryddade?

Nu smakar dom mer som krispigare ostbågar, men med samma smak i övrigt.

Jag har märkt det här dom tre senaste påsarna jag köpt i min butik, så det kan ju finnas flottiga överkryddade påsar kvar i era lokala butikers lager.
__________________
Senast redigerad av Boosheid 2018-11-30 kl. 02:50.
Citera
2018-12-08, 00:56
  #14
Medlem
Köpte en påse idag och var positivt överraskad. Påminner om jordnötsringar på något sätt som någon tidigare nämnt i tråden. Visst håller med om att det är trist med så lite innehåll 125g per påse men va fan goda var de och roligt avbrott från de vanliga snacksen. Tummen upp.
Citera
2018-12-20, 03:04
  #15
Medlem
Castlevanias avatar
Håller med föregående talare om jordnötsmaken. Smaklökarna ger helt kart tummen upp med mersmak. Samtidigt är det för lite av det goda. Kalla mig glupsk men påsen rack inte längre än en kvart. Dryga kvartens njutning för drygt 20 spänn? Lär köpa fler gånger, men då tillsammans med chips. Har ni provat blanda chips och ostkrokar? Drygar ut fredagsmyset till både två och tre dagar
Citera
2019-10-28, 00:57
  #16
Medlem
Castlevanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Castlevania
Håller med föregående talare om jordnötsmaken. Smaklökarna ger helt kart tummen upp med mersmak. Samtidigt är det för lite av det goda. Kalla mig glupsk men påsen rack inte längre än en kvart. Dryga kvartens njutning för drygt 20 spänn? Lär köpa fler gånger, men då tillsammans med chips. Har ni provat blanda chips och ostkrokar? Drygar ut fredagsmyset till både två och tre dagar

Så här några dussintal påsar senare köper jag nästan uteslutande dessa då jag vill ha ostkrokar.
Sjukt goda. Kan bara ge högsta betyg! En fördel är att magen inte blir så uppsvälld som vid vanliga ostkrokar eller chips.
Citera
2019-10-29, 23:03
  #17
Medlem
carminaburanas avatar
Tycker med de var lite för hårda. Bönbollarna är. Mycket godare imo,. Sen tycker jag det är. Perfekt med 90-125 g för 22 kr. Bjärechips har ju lanserat sin version med, och de var fan oätbara, gjorda på havre. Det finns ost smak och sources and onion. Slängde påsen s/o
Citera
2020-11-20, 16:11
  #18
Medlem
HasseBanans avatar
Har dessa nya linsbågar med cheddar-smak och sourcream & onion nu ersatt Estrellas försök till vanliga ostbågar med samma smaker som fanns i butikerna bara för något år sedan? Tyckte att dessa var godare än de nya lins-varianterna. Märkligt att de bara hade dem i butikerna en kort stund. Även om dessa i mitt tycke är godare än OLW:s
Citera
2020-11-29, 01:36
  #19
Medlem
carminaburanas avatar
jag gillar sourcreme varianten, lagom stor påse med!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback