2020-11-02, 21:10
Medlem
Carina Bergfelt p aktuellt nu !

Fr fina flashbacks frn 2016 rs valvaka... "Clinton kommer sprnga glastaket!" haha
2020-11-02, 21:10
Citat:
Ursprungligen postat av von Hindenburg
Mnniskofrakt?

Jag fraktar mnniskor som bestmt sig fr att Trump kommer vinna och ignorerar allt som talar mot.

Samma mnniskor som inte tror p opinionsunderskningar fr att helt pltsligt dra upp ngon dr det visas bra siffror . Samma mnniskor som tror sig veta hur amerikaner tycker och tnker men i bsta fall resonerar som lgutbildade vita dr(hint, i swingstates bor det mnga, mnga icke-vita).

Det hr r samma mnniskor som varit sossar 1984 utan att reflektera ver varfr. Det ska bara vara s...

Jag fraktar ocks de som inte fattar att jag vill att Trump ska vinna men inte tror det hnder. De idiotanvndare som anvnder tillmlen fr att riktigt markera att de r fr korkade fr att frst hur de hanterar data och inte frstr ens grundlggande sannolikhetslra.

Underbart att en del av er redan brjat slingra er ur er lgintelligenta position som Bidensupporters.

Nu vntar vi p mer av detsamma frn kngurun, Hindenburg och en del andra sjlvutnmnda genier, som alla egentligen (harkel) hll p Trump.

Tillmlen har du sjlv gdslat trden med under lng tid nu.

Biden kastar som sagt in handduken under onsdag morgon svensk tid. Innan dess lr vi f se mer krumbukter frn Trumphatare som alla egentligen ville att Trump skulle vinna.

#Trump2020
#ProudBoysStandBackandStandBy
2020-11-02, 21:12
Medlem
seaworthys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antligenhemma2019
Dom frsker inte hjrntvtta hela vrlden med sina teorier iaf.

Ni vnster orienterade mnniskor kommer ngra att biden blev vald. Bttre att trump blivit vald d hade sanders vljar bas vxt n mer.

Blir 4 spnnande r med biden och kamala - jag gissar att mnga kommer ngra sitt val.

Dom r evangelister. Sjlvklart vill dom hjrntvtt folk med sina Jesus-camps och ddshot mot lkare som utfr aborter.

Jag r inte vnster och jag r inte amerikan.
2020-11-02, 21:14
Medlem
Davys avatar
Skulle inte frvna mig om att Obama talar fr Biden i utbyte mot att Michelle blir utrikesminister.
2020-11-02, 21:15
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Knner exakt likadant. Pollarna r skit. FOUR MORE YEARS!

OMG!
DJT: -WHERE'S HUNTER?? Fuckin rysningar!

#HOWDOICHANGEMYVOTE

Pollarna har fel,
Spelbolagen har fel,
Media har fel,
Experterna har fel,
Hela vrlden har fel!

Men du, och dina kompisar i Qanon, har i alla fall rtt, tminstone till i morgon runt 03-04.00 d vi br ha de frsta indikationerna p att Trump kommer att bli eskorterad frn Vita Huset.

#evictionnotice2020
#byebyeneveragain
2020-11-02, 21:16
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Pollarna har fel,
Spelbolagen har fel,
Media har fel,
Experterna har fel,
Hela vrlden har fel!

Men du, och dina kompisar i Qanon, har i alla fall rtt, tminstone till i morgon runt 03-04.00 d vi br ha de frsta indikationerna p att Trump kommer att bli eskorterad frn Vita Huset.
Larva dig inte.
Hur utfallet n blir s kommer inte avbytet ske imorgon. Det kommer ta tid att rkna alla postrster. Kanske om en mnad att vi vet exakt.
2020-11-02, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Ja tydligen r det s men jag behver internutbilda mig sjlv fr att f bttre verblick ver vad som verkligen hnder och vilka stater man skall titta p.

Det trkiga med detta valet r troligen att vi inte har resultatet ens den 4:e november.

Enligt en amerikanare s mste Trump vinna Pennsylvania, ohio och Michigan och Florida, medan Biden har fler vgar. Han pstr ocks att Trump har lgt offentligt std i en av de republikanska staterna som snubben lever i och tror p en landslide fr Biden.
2020-11-02, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Internetkrigaren1
Enligt en amerikanare s mste Trump vinna Pennsylvania och Michigan och Florida, medan Biden har fler vgar. Han pstr ocks att Trump har lgt offentligt std i en av de republikanska staterna som snubben lever i och tror p en landslide fr Biden.

Trump mste nog vinna Pennsylvania men jag har en modell som sger att han kan frlora Michigan. Skall vi flja alla polls s vinner Biden.

Skall vi flja ngra tendenser som jag uppfattat idag blir det jmnt.
2020-11-02, 21:19
Medlem
Citat:
Larva dig inte.
Hur utfallet n blir s kommer inte avbytet ske imorgon. Det kommer ta tid att rkna alla postrster. Kanske om en mnad att vi vet exakt.

Men kommer vi tminstone f en fingervisning?
2020-11-02, 21:20
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Larva dig inte.

r du inte lskunnig heller? Jag skriver inte att han kommer att bli eskorterad frn Vita Huset i morgon. Jag skriver att vi kommer att f de frsta indikationerna p att han kommer att bli eskorterad frn Vita Huset, inte nr. Biden kommer ju inte att installeras frrn den 20 januari.

#evictionnotice2020
#byebyeneveragain
2020-11-02, 21:20
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Internetkrigaren1
Enligt en amerikanare s mste Trump vinna Pennsylvania, ohio och Michigan och Florida, medan Biden har fler vgar. Han pstr ocks att Trump har lgt offentligt std i en av de republikanska staterna som snubben lever i och tror p en landslide fr Biden.
Enligt amerikan jag knner: Trump kommer frmodligen vinna Penn och Mich, men frlora Florida. Ohio vet jag inget om.
2020-11-02, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Trump mste nog vinna Pennsylvania men jag har en modell som sger att han kan frlora Michigan. Skall vi flja alla polls s vinner Biden.

Skall vi flja ngra tendenser som jag uppfattat idag blir det jmnt.

Han baserade det p affischer och annat i Michigan som han lever i. Stdet fr Trump tminstone offentligt r dtt och han kan inte se hur Trump tar den staten. ven fast det inte r en vetenskaplig observation s pekar det mot tendenser.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in