Citat:
Ursprungligen postat av
von Hindenburg
Mnniskofrakt?
Jag fraktar mnniskor som bestmt sig fr att Trump kommer vinna och ignorerar allt som talar mot.
Samma mnniskor som inte tror p opinionsunderskningar fr att helt pltsligt dra upp ngon dr det visas bra siffror . Samma mnniskor som tror sig veta hur amerikaner tycker och tnker men i bsta fall resonerar som lgutbildade vita dr(hint, i swingstates bor det mnga, mnga icke-vita).
Det hr r samma mnniskor som varit sossar 1984 utan att reflektera ver varfr. Det ska bara vara s...
Jag fraktar ocks de som inte fattar att jag vill att Trump ska vinna men inte tror det hnder. De idiotanvndare som anvnder tillmlen fr att riktigt markera att de r fr korkade fr att frst hur de hanterar data och inte frstr ens grundlggande sannolikhetslra.
Underbart att en del av er redan brjat slingra er ur er lgintelligenta position som Bidensupporters.
Nu vntar vi p mer av detsamma frn kngurun, Hindenburg och en del andra sjlvutnmnda genier, som alla egentligen (harkel) hll p Trump.
Tillmlen har du sjlv gdslat trden med under lng tid nu.
Biden kastar som sagt in handduken under onsdag morgon svensk tid. Innan dess lr vi f se mer krumbukter frn Trumphatare som alla egentligen ville att Trump skulle vinna.
#Trump2020
#ProudBoysStandBackandStandBy