Citat:
Ursprungligen postat av
von Hindenburg
Människoförakt?
Jag föraktar människor som bestämt sig för att Trump kommer vinna och ignorerar allt som talar mot.
Samma människor som inte tror på opinionsundersökningar för att helt plötsligt dra upp någon där det visas bra siffror . Samma människor som tror sig veta hur amerikaner tycker och tänker men i bästa fall resonerar som lågutbildade vita där(hint, i swingstates bor det många, många icke-vita).
Det här är samma människor som varit sossar 1984 utan att reflektera över varför. Det ska bara vara så...
Jag föraktar också de som inte fattar att jag vill att Trump ska vinna men inte tror det händer. De idiotanvändare som använder tillmälen för att riktigt markera att de är för korkade för att förstå hur de hanterar data och inte förstår ens grundläggande sannolikhetslära.
Underbart att en del av er redan börjat slingra er ur er lågintelligenta position som Bidensupporters.
Nu väntar vi på mer av detsamma från kängurun, Hindenburg och en del andra självutnämnda genier, som alla egentligen (harkel) höll på Trump.
Tillmälen har du själv gödslat tråden med under lång tid nu.
Biden kastar som sagt in handduken under onsdag morgon svensk tid. Innan dess lär vi få se mer krumbukter från Trumphatare som alla egentligen ville att Trump skulle vinna.
#Trump2020
#ProudBoysStandBackandStandBy