2020-11-02, 21:10
Medlem
Carina Bergfelt på aktuellt nu !

Får fina flashbacks från 2016 års valvaka... "Clinton kommer spränga glastaket!" haha
2020-11-02, 21:10
Citat:
Ursprungligen postat av von Hindenburg
Människoförakt?

Jag föraktar människor som bestämt sig för att Trump kommer vinna och ignorerar allt som talar mot.

Samma människor som inte tror på opinionsundersökningar för att helt plötsligt dra upp någon där det visas bra siffror . Samma människor som tror sig veta hur amerikaner tycker och tänker men i bästa fall resonerar som lågutbildade vita där(hint, i swingstates bor det många, många icke-vita).

Det här är samma människor som varit sossar 1984 utan att reflektera över varför. Det ska bara vara så...

Jag föraktar också de som inte fattar att jag vill att Trump ska vinna men inte tror det händer. De idiotanvändare som använder tillmälen för att riktigt markera att de är för korkade för att förstå hur de hanterar data och inte förstår ens grundläggande sannolikhetslära.

Underbart att en del av er redan börjat slingra er ur er lågintelligenta position som Bidensupporters.

Nu väntar vi på mer av detsamma från kängurun, Hindenburg och en del andra självutnämnda genier, som alla egentligen (harkel) höll på Trump.

Tillmälen har du själv gödslat tråden med under lång tid nu.

Biden kastar som sagt in handduken under onsdag morgon svensk tid. Innan dess lär vi få se mer krumbukter från Trumphatare som alla egentligen ville att Trump skulle vinna.

#Trump2020
#ProudBoysStandBackandStandBy
2020-11-02, 21:12
Medlem
seaworthys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antligenhemma2019
Dom försöker inte hjärntvätta hela världen med sina teorier iaf.

Ni vänster orienterade människor kommer ångra att biden blev vald. Bättre att trump blivit vald då hade sanders väljar bas växt än mer.

Blir 4 spännande år med biden och kamala - jag gissar att många kommer ångra sitt val.

Dom är evangelister. Självklart vill dom hjärntvätt folk med sina Jesus-camps och dödshot mot läkare som utför aborter.

Jag är inte vänster och jag är inte amerikan.
2020-11-02, 21:14
Medlem
Davys avatar
Skulle inte förvåna mig om att Obama talar för Biden i utbyte mot att Michelle blir utrikesminister.
2020-11-02, 21:15
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Känner exakt likadant. Pollarna är skit. FOUR MORE YEARS!

OMG!
DJT: -WHERE'S HUNTER?? Fuckin rysningar!

#HOWDOICHANGEMYVOTE

Pollarna har fel,
Spelbolagen har fel,
Media har fel,
Experterna har fel,
Hela världen har fel!

Men du, och dina kompisar i Qanon, har i alla fall rätt, åtminstone till i morgon runt 03-04.00 då vi bör ha de första indikationerna på att Trump kommer att bli eskorterad från Vita Huset.

#evictionnotice2020
#byebyeneveragain
2020-11-02, 21:16
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Pollarna har fel,
Spelbolagen har fel,
Media har fel,
Experterna har fel,
Hela världen har fel!

Men du, och dina kompisar i Qanon, har i alla fall rätt, åtminstone till i morgon runt 03-04.00 då vi bör ha de första indikationerna på att Trump kommer att bli eskorterad från Vita Huset.
Larva dig inte.
Hur utfallet än blir så kommer inte avbytet ske imorgon. Det kommer ta tid att räkna alla poströster. Kanske om en månad att vi vet exakt.
2020-11-02, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Ja tydligen är det så men jag behöver internutbilda mig själv för att få bättre överblick över vad som verkligen händer och vilka stater man skall titta på.

Det tråkiga med detta valet är troligen att vi inte har resultatet ens den 4:e november.

Enligt en amerikanare så måste Trump vinna Pennsylvania, ohio och Michigan och Florida, medan Biden har fler vägar. Han påstår också att Trump har lågt offentligt stöd i en av de republikanska staterna som snubben lever i och tror på en landslide för Biden.
2020-11-02, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Internetkrigaren1
Enligt en amerikanare så måste Trump vinna Pennsylvania och Michigan och Florida, medan Biden har fler vägar. Han påstår också att Trump har lågt offentligt stöd i en av de republikanska staterna som snubben lever i och tror på en landslide för Biden.

Trump måste nog vinna Pennsylvania men jag har en modell som säger att han kan förlora Michigan. Skall vi följa alla polls så vinner Biden.

Skall vi följa några tendenser som jag uppfattat idag blir det jämnt.
2020-11-02, 21:19
Medlem
Citat:
Larva dig inte.
Hur utfallet än blir så kommer inte avbytet ske imorgon. Det kommer ta tid att räkna alla poströster. Kanske om en månad att vi vet exakt.

Men kommer vi åtminstone få en fingervisning?
2020-11-02, 21:20
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Larva dig inte.

Är du inte läskunnig heller? Jag skriver inte att han kommer att bli eskorterad från Vita Huset i morgon. Jag skriver att vi kommer att få de första indikationerna på att han kommer att bli eskorterad från Vita Huset, inte när. Biden kommer ju inte att installeras förrän den 20 januari.

#evictionnotice2020
#byebyeneveragain
2020-11-02, 21:20
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Internetkrigaren1
Enligt en amerikanare så måste Trump vinna Pennsylvania, ohio och Michigan och Florida, medan Biden har fler vägar. Han påstår också att Trump har lågt offentligt stöd i en av de republikanska staterna som snubben lever i och tror på en landslide för Biden.
Enligt amerikan jag känner: Trump kommer förmodligen vinna Penn och Mich, men förlora Florida. Ohio vet jag inget om.
2020-11-02, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Trump måste nog vinna Pennsylvania men jag har en modell som säger att han kan förlora Michigan. Skall vi följa alla polls så vinner Biden.

Skall vi följa några tendenser som jag uppfattat idag blir det jämnt.

Han baserade det på affischer och annat i Michigan som han lever i. Stödet för Trump åtminstone offentligt är dött och han kan inte se hur Trump tar den staten. Även fast det inte är en vetenskaplig observation så pekar det mot tendenser.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in