Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-10-18, 18:19
  #15841
Medlem
Sinestros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Mitt resonemang stämmer, men kanske inte Rupert Murdoch. Det är tydligt att han gjort sina uttalanden om Bidens jordskredsseger, efter det att hans nyhetsmedier publicerat storyn om Hunter Biden. För mig var detta spiken i kistan på denna konspiration. Han måste ju tro att storyn inte leder någonstans annars hade han inte så tvärsäkert uttalat sig om Presidentvalet.


#evictionnotice2020
#byebyeneveragain

Anekdotisk bevisföring. Kan vara klokt att vänta tills Murdoch själv uttalar sig.
2020-10-18, 18:37
  #15842
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Nej, men Forbes har ingen som helst insikt i valrörelsen 2020, de är en investeringsbank utan egen expertis på området. Om jag vill veta hur det går på börsen så går jag väl inte till min ICA-handlare.
#evictionnotice2020
#byebyeneveragain

Forbes förmedlar en extern persons åsikt. Det är inte FORBES åsikt
2020-10-18, 18:38
  #15843
Medlem
shaktas avatar
Nu verkar det som att minst ett E-mail är bekräftat som autentiskt. Man har frågat en mottagaren och som styrkt det på något sätt. Och det blir värre, FBI har gjort en subpoena och tydligen tagit in sin toppagent inom barnporr för Hunter Bidens laptop. Kan minst sagt bli intressant det här. Kanske börjar bli svettigt för Bidén-familjen nu, om inte minst för Joe Bidén.

https://neonnettle.com/news/12938-fb...en-laptop-case
2020-10-18, 19:10
  #15844
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Forbes förmedlar en extern persons åsikt. Det är inte FORBES åsikt

Du vet inte vad du talar om din dumme f-n. Forbes? vad har du fått Forbes ifrån??, Jag har aldrig skrivit om eller citerat Forbes???

Det är The Daily Beast som är upphovet till artikeln, https://www.thedailybeast.com/fox-ne...-win-for-biden, men då denna ,ligger bakom ett betalfönster så länkade jag Newsbreak i stället.

Och ja, det är en person i Rupert Murdoch närhet som "talat ut" för reportern. Detta framgår också av artikeln i fråga. Om du skall diskutera något som länkas, så får du väl för f-n läsa länken i alla fall. Sinnesslö är du!!!!

Du måste vara hela trådens dummaste person, och det vill inte säga lite.

#evictionnotice2020
#byebyeneveragain
__________________
Senast redigerad av Skallmeja-Zorro 2020-10-18 kl. 19:16.
2020-10-18, 19:16
  #15845
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro

Och ja, det är en person i Rupert Murdoch närhet som "talat ut" för reportern. Detta framgår också av artikeln i fråga. Om du skall diskutera något som länkas, så får du väl för f-n läsa länken i alla fall. Sinnesslö är du!!!!

Du måste vara hela trådens dummaste person, och det vill inte säga lite.

#smokecrack2020
#takebribes

Någon säger alltså att Murdoch har sagt något?

Att ni aldrig tröttnar...
2020-10-18, 19:21
  #15846
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Du vet inte vad du talar om din dumme f-n. Forbes? vad har du fått Forbes ifrån??, Jag har aldrig skrivit om eller citerat Forbes???

Sinnesslö är du!!!!

Du måste vara hela trådens dummaste person, och det vill inte säga lite.

#evictionnotice2020
#byebyeneveragain
Om du taggar ner lite och slutar med dina patetiska invektiv så kanske man kan börja ta dig lite mer på allvar, trots dina bristfälliga analyser av omvärlden.
2020-10-18, 19:26
  #15847
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Du vet inte vad du talar om din dumme f-n. Forbes? vad har du fått Forbes ifrån??, Jag har aldrig skrivit om eller citerat Forbes???

Det är The Daily Beast som är upphovet till artikeln, https://www.thedailybeast.com/fox-ne...-win-for-biden, men då denna ,ligger bakom ett betalfönster så länkade jag Newsbreak i stället.

Och ja, det är en person i Rupert Murdoch närhet som "talat ut" för reportern. Detta framgår också av artikeln i fråga. Om du skall diskutera något som länkas, så får du väl för f-n läsa länken i alla fall. Sinnesslö är du!!!!

Du måste vara hela trådens dummaste person, och det vill inte säga lite.

#evictionnotice2020
#byebyeneveragain

Du skrev:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Nej, men Forbes har ingen som helst insikt i valrörelsen 2020, de är en investeringsbank utan egen expertis på området. Om jag vill veta hur det går på börsen så går jag väl inte till min ICA-handlare.
#evictionnotice2020
#byebyeneveragain
Jag skrev:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Forbes förmedlar en extern persons åsikt. Det är inte FORBES åsikt
Och nu skriver du:
Du vet inte vad du talar om din dumme f-n. Forbes? vad har du fått Forbes ifrån??, Jag har aldrig skrivit om eller citerat Forbes???
Upp på banan, gosse!
2020-10-18, 19:28
  #15848
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av von Hindenburg
Synd för Trump då att han ligger under i nästan alla swing states och har det tufft i flera normalt stabilt republikanska stater.

Om man tror på polls... som 2016....
2020-10-18, 19:29
  #15849
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Om man tror på polls... som 2016....

Och om det visar sig att Biden faktiskt vinner, vart ska du ta vägen då?
2020-10-18, 19:30
  #15850
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Och om det visar sig att Biden faktiskt vinner, vart ska du ta vägen då?

Ingenstans. Jag är inte demokrat som lovar att flytta till diverse andra länder och sen aldrig gör det.

Trump kan vinna. Biden kan vinna. Pollsen litar jag inte på för fem öre.
2020-10-18, 19:32
  #15851
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shakta
Nu verkar det som att minst ett E-mail är bekräftat som autentiskt. Man har frågat en mottagaren och som styrkt det på något sätt. Och det blir värre, FBI har gjort en subpoena och tydligen tagit in sin toppagent inom barnporr för Hunter Bidens laptop. Kan minst sagt bli intressant det här. Kanske börjar bli svettigt för Bidén-familjen nu, om inte minst för Joe Bidén.

https://neonnettle.com/news/12938-fb...en-laptop-case

Det är deras toppagent inom Trafficking, det betyder inte att det är barnporr.

För övrigt så är Neon Nettle ökända för att köra med felaktiga och grovt vinklade artiklar och har en hel undergren i sin nyhetsflik som heter konspirationer, så man bör vara fruktansvärt försiktig när det kommer till saker från dem.
__________________
Senast redigerad av Ondahamstern 2020-10-18 kl. 19:37.
2020-10-18, 19:32
  #15852
Medlem
badbollen3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Och om det visar sig att Biden faktiskt vinner, vart ska du ta vägen då?

Jag kommer erkänna att jag haft fel gällande vad jag har trott, men inte vad jag tycker. Tills dess är jag 100% säker på att Trump vinner.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback