Citat:
Ursprungligen postat av
KUSE
AB är en socialdemokratisk tidning och även SVT med tillhörande program är ett socialdemokratiskt propagandaorgan. Socialdemokraterna har likt moderaterna m.fl vänt kappan efter vinden och kopierat SDs invandringskritiska ståndpunkt. Det man nog har gjort med den här ”undersökningen” är att utgå från en stor mängd data för att sedan skära ner det till att visa en för den gemene svensken mer lättsmält siffra på 58%. Den siffran kan enkelt tolkas som att det precis nyligen gått över gränsen för att göra invandrare till majoritet i våldtäkter. Om det är 58% idag måste ju siffran ha varit lägre förra valet, eftersom vi hade mindre invandrare. På så vis hoppas man att svensken ska förlåta deras tidigare ståndpunkter samtidigt som man rättfärdigar sin kappvändning.
På så sätt förväntar man sig också röster från andra kappvändare samtidigt som man kan fortsätta att hyckla och kalla andra för rasister. Det hade man nog inte kunnat göra om man redovisade resten av de 42% som troligtvis till största del också utgörs av MENA-invandrare. Eller om man betonade att vi faktiskt har mindre MENA-invandrare i landet som trots sitt relativt låga antal utgör en majoritet i våldtäktsdomar. Då hade man lättare blivit att likställas med ”rasisterna” och det vill man inte.
Jag tror definitivt att du har rätt.
Och nu håller regimen tyst om det hela eftersom regimen vet att deras vidrighet är så vidrig att den för oss är ogreppbar.
Sannolikheten är stor att vi tror vi hört fel, för vi vill så gärna ha missuppfattat.
Poängen med programmet är också att vi ska bortse ifrån, förneka, det lågintensiva krig som förs mot svenska flickor och kvinnor.
Regimen låter oss känna till delar av det mest vidriga för att vi ska bagatellisera det svenska flickor, kvinnor, tvingas utså, tvingas hantera, dagligdags.
Regimen omöjliggör också, återigen, all kritik av kvinnor tillhörande ockuperande kulturer.
Med så vidriga män så tycker vi såklart bara synd om dom,
vilket är meningen.
Också här tas mina inlägg bort.
Glöm aldrig att hälften i en kultur är kvinnor.
För dom är våldtäkt ett straff, inte ett brott.
Hon kom hit,
gjorde mig till horan,
nu njuter hon mitt straff.