Flashback bygger pepparkakshus!
2018-08-24, 22:32
Avstängd
sherms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Nej jag har inget bra svar på hur man skall hindra rötäggen att komma in i landet. Men det har ju ändå skett en skärpning jämfört med 2015.
"Man" kan ju börja med sluta rösta på partier som importerar dessa människor i massor och rösta på ett parti som istället vill skicka tillbaka de som befinner sig i landet. Men det ville du inte för du vill kvar de som kommit till priset av tusen och åter tusentals våldtagna.
Citera
2018-08-24, 22:33
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LennyMacKenzie
Så nu har UG kommit fram till detta, men det är väl ändå att slå in öppna dörrar. Nyhetsvärdet är noll och intet eftersom detta varit ett känt faktum sedan länge, i alla fall hos de som har förmåga att ta till sig statistik och inte är både blinda och döva.

Mycket intressantare hade väl varit att göra en seriös undersökning om vad denna överrepresentation beror på. En utveckling av ämnet så att säga.

Lika öppen dörr där. Dock kommer en sådan undersökning aldrig att göras. Det är ultrarasism.
Citera
2018-08-24, 22:34
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Men snälla du! Män kan ju inte döma dem som är helt oskyldiga bara för att de har samma etnicitet som våldtäktsmännen.

Man kan ju deportera dem dock.
Citera
2018-08-24, 22:37
Avstängd
sherms avatar
Citat:
Det är klart att förövare skall bestraffas. Jag har inte sagt något annat. Har heller inget emot utvisning efter avtjänat straff,
Är det liket du hade tänkt utvisa då efter avtjänat dödsstraff? Annars har vi ju krematorier.
Citera
2018-08-24, 22:53
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hursomhelsting
Det räcker inte.
Har du noterat att det är väldigt vanligt att se kvinnor med täckt huvud?

Jag behöver bara gå till närmsta Apotek och hälften av dom som jobbar där bär en sjal om huvudet.

Vad säger det dig?

Ska vi komma till botten med detta så måste dessa reklampelare för förtryck och ojämlikhet förbjudas.
Deras barn ska gå i en likriktad svensk grundskola och lära sig dom samma värderingar som alla andra.

Når vi dit så vet du som jag att det kommer till en punkt där det kokar över.

Vi kan lika väl börja idag är min mening för vi kommer att komma dit direkt som vi begär något.

Jo jag vet. Det hör ju till deras kultur. Undrar vad de kvinnorna tänker om oss? Stod i dag i kön på ICA i kort kjol och linne tillsamman med ett par täkta från topp till tå. Tala om kontrast.
Citera
2018-08-24, 22:55
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sherm
Är det liket du hade tänkt utvisa då efter avtjänat dödsstraff? Annars har vi ju krematorier.

Nej nu har vår diskussion spårat ur.
Citera
2018-08-24, 23:00
Medlem
LennyMacKenzies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Expohunter
Lika öppen dörr där. Dock kommer en sådan undersökning aldrig att göras. Det är ultrarasism.

Jo nog har det gjorts "undersökningar" men de har alltid haft som syfte att bevisa någons tes. En tes som varierat beroende på vem som initierat undersökningen. De mer högerextrema har sålunda en helt annorlunda tes än vad de som sitter och dinglar ute på vänsterkanten har. Givetvis helt självklart det också men totalt oseriöst och inte det minsta intressant utan bara inlägg i propagandan. Vad som skulle vara intressant är om någon helt utomstående duktig analytiker, helt utan förutfattade meningar (en man från mars alltså ) kunde gå in och göra en neutral analys av problemet. Dock har du rätt i att ingen sådan undersökning kommer att göras. Inte för att det är ultrarasism utan för att det inte går att få tag i den typen av oberoende neutrala människor som krävs. Vi sitter alla fast i våra fördomar. Många av fördomarna är också svåra att bli av med eftersom vi ständigt tycker oss få dem bekräftade.
Senast redigerad av LennyMacKenzie 2018-08-24 kl. 23:05.
Citera
2018-08-24, 23:05
Avstängd
sherms avatar
Citat:
Nej nu har vår diskussion spårat ur.
Att öht vilja ha eller behålla en grupp icke-svenskar som är gravt överrepresenterade vid sexualbrott i Sverige är absolut urspårat.
Citera
2018-08-24, 23:16
Medlem
Undrar hur många procent som skulle bli dömda i varje grupp om ord som stod mot ord gick i kvinnans favör.
Citera
2018-08-24, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raglefant
Jag instämmer i att fakta ska vara korrekt, det är irriterande när folk på den egna sidan vräker ur sig rena felaktigheter.

Ja, det finns massor av andra dimensioner av invandring. Det som bekymrar mig mest är utsikten att det svenska folket håller på att trängas undan i sitt eget hemland, dvs det pågående mjuka folkmordet. Våldtäkter är bara en liten aspekt av den processen, men en obehaglig sådan.

SD är mesar. Jag röstar på AfS och är inte främmande för att rösta på NMR, oaktat att jag inte håller med dem om allt, beroende på exakt hur mycket situationen försämras innan det vänder.
Jag håller verkligen inte med dig i dina politiska överväganden, jag tycker nog rentav du långsiktigt är farlig för demokratin om du överväger NMR. Men det blir en vettigare samtalston när du inte slänger dig med nedsättande uttryck som "invandringsapologet", så fortsätt gärna så. Sen förstår jag inte, då du som sagt verkar ganska smart och säger dig vilja utgå från korrekta fakta, hur du ens kan överväga NMR. Men det är kanske en diskussion som lämpar sig via PM.
Citera
2018-08-24, 23:31
Medlem
Tanuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mangne
Blir lite konspiratorisk. Varför sänder SVT detta i de sista självande dagarna före valet?
Det finns stor risk att ett särskilt parti vinner på
detta

Om du tycker om konspirationer.
Har du någon teori om varför det bara brinner i svenska skogar när det är valår?
2014 i Västmanland och 2018 i Dalarna och Härjedalen.

Heja Miljöpartiet
Citera
2018-08-24, 23:32
Medlem
YP4XQs avatar
Psykisk terror pågår. De bevisar vi har rätt men påvisar samtidigt att de inte kommer att gå vår viljas väg genom att ingenting göra. De vill nog fan bara bryta ner svenskarna så mycket de kan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in