2018-08-25, 14:15
Medlem
GizmoBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mint100
Kommer polisen i Sverige vara inblandad i det här eller sköts hela fallet av Spanska polisen?
FBI, CIA, DEA, Säpo alla kommer vara inblandad.

Detta enormt process, Riz* har över 200 miljoner på olika konton i skatteparadiser för sina knarkaffärer med kokain o gräs. Han styr hela Söderort i Stockholm med en järnhand, akta sig för denna kille, han har stora kontakter i Colombia med kartellerna där, han åker dit vanliga fall var tredje månad o hämtar in över 200kg kokain per gång!! Fattar ni det?

Gibou är stor importör av narkotika tills sverige, han säljer enligt rykten över 10kg koks varje vecka, han badar i pengar. Livsfarlig kille, han äger halva Stockholm riktig Pablo Escobar detta, inget snack

Dessa grabbar styr hela Stockholm! dom är livsfarliga, dom äger företag o säljer enorma mängder narkotika, Passa er, man ska inte hamna i tjaffs med dessa, dom kommer köra över en,
Citera
2018-08-25, 14:25
Medlem
GizmoBoys avatar
Jag känner dessa grabbar så jag vet vad jag pratar om.
Citera
2018-08-25, 15:08
Medlem
defacto79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GizmoBoy
Jag känner dessa grabbar så jag vet vad jag pratar om.
Haha..... hade du kännt dessa grabbar på en bättre nivå så hade du hållit käft.....
dom tunga jobbar i det tysta....
jävla patrask !!! 😂😂😂
Citera
2018-08-25, 15:18
Medlem
Jurgentysks avatar
Citat:

Dessa grabbar styr hela Stockholm! dom är livsfarliga, dom äger företag o säljer enorma mängder narkotika, Passa er, man ska inte hamna i tjaffs med dessa, dom kommer köra över en,
Lägg ner med tramsandet. Dessa styr inte ett piss.
Citera
2018-08-25, 15:37
Medlem
GizmoBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av defacto79
Haha..... hade du kännt dessa grabbar på en bättre nivå så hade du hållit käft.....
jävla patrask !!! 😂😂😂
Det är redan allmänt känt vad dom sysslar med så spelar ingen roll vad jag skriver eller inte.

Dessa grabbar styr HELA Stockholm, dom har respekt av alla, folk är mycket rädda för dessa individer, dom har stor våldskapital.
Citera
2018-08-25, 15:41
Medlem
GizmoBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jurgentysk
Lägg ner med tramsandet. Dessa styr inte ett piss.
Va fan vet du om det? Dom styr hela stockholm med en järnhand, dom är toppen av toppskicket.

Dom säljer minst 800kg kokain om året, dom har internationella kontakter runt om i världen. Dom bada i pengar, men dom slösar mycket också.

Riz har över 10 superbilar i marbella, bla lamborghini aventador, bugatti veyron, porsche, ferrari med mera som står parkerade vid hans lyxhus som han köpt över 76 miljoner kr i CASH! Fatta det hur mycket pengar dom har.

Dom flashar inte så mycket i sverige för att inte få onödiga ögon på sig av snuten. Men när dom åker på semester bränner dom minst 4 miljoner på två veckor.
Citera
2018-08-25, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av defacto79
jävla patrask !!! 😂😂😂
En sak som är väldigt konstig är ,de här killarna är rätt tunga i sthlm, 30-40+, de har varit kriminella länge, varför har de klantat sig så här?
Senast redigerad av Mint100 2018-08-25 kl. 16:02.
Citera
2018-08-25, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeBronThurman
Jag skulle snarare säga påståtts hitills än framkommit.

Medlemmen "adeymarian", som också i andra trådar "glassat" med kunskap och inlägg med max 2-3 ord, släppte efter dussinet intetsägande inlägg av typen "Jag vet tralalala" i fredags två otydliga halvmaskade MGM 2-3, som present till den befolkning h*n hoppades skulle buga av enorm lycka.
Medlemmen har i andra trådar angett sin avsky emot Merhawi, hurrat för att "Lejonen" skulle ha dött ut samt uttryckt sitt hat emot "nigg3rs".

Jag säger inte att det du själv gissat dig fram till genom en koppling till "Reina", vilket ska vara Reyna, är felaktigt. Men ofta är du för snabb i dina slutsatser.

Ingen annan än "adeymarian" har bekräftat några MGM 2-3, och jag själv avvaktade med att bekräfta BO 2 tills dess att någon mer hade gjort det i tråden.

MGM 2 och 3 var "backup/torped" med ursprung i Nordafrika och saknade svenskt medborgarskap.
Deras namn vet spansk och svensk polis samt rättsväsendet.
För min del är de okända i avvaktan på bättre trovärdig info, vilket jag hoppas på då den rättsliga hanteringen av detta lär landa väldigt långt bort i tid.
Det här är fb, man väljer själv vad man vill tro och inte. Jag har bara samanfattat vad som sagts i tråden, om någon vill dementera varsågod!
Citera
2018-08-25, 16:14
Medlem
JohnDillingers avatar
Citat:
Va fan vet du om det? Dom styr hela stockholm med en järnhand, dom är toppen av toppskicket.

Dom säljer minst 800kg kokain om året, dom har internationella kontakter runt om i världen. Dom bada i pengar, men dom slösar mycket också.

Riz har över 10 superbilar i marbella, bla lamborghini aventador, bugatti veyron, porsche, ferrari med mera som står parkerade vid hans lyxhus som han köpt över 76 miljoner kr i CASH! Fatta det hur mycket pengar dom har.

Dom flashar inte så mycket i sverige för att inte få onödiga ögon på sig av snuten. Men när dom åker på semester bränner dom minst 4 miljoner på två veckor.

Såååå mycket pengar har han att han inte kunde betala några att göra det åt han
Citera
2018-08-25, 16:21
Medlem
Ok ska vi försöka hålla oss till fakta.

Det vi vet är att Shawn och Simon hittas i en lägenhet i Pueblo tranquillo i Mijas. Båda svårt torterade och skjutna. Simon avlider på plats och Shawn överlever men svårt skadad.

Lägenheten ägs av Carl Rizk och Gibbo Sibideh.

Spanska polisen upprättar en jakt på MGM då det nog är lätt för dom att se på kamerorna från lgh komplexet vilka som kommit och gått samt vem som äger lgh.

Simons bil, en BMW som ej står skriven på han, hittas brinnande i Fuengirola. Ca 10 min från brottsplatsen. Samma kväll.

Någon timme senare anträffas en brinnande Porsche skriven på Carl Rizk i San Roque nära Algeciras.

Carl Rizk och 2 till MGM grips i en taxi påväg mot Algeciras där färjan till Marocko går.

Om man ska spekulera så har väl MGM tuttat på SMs bil i Fuengirola för att sedan hoppa in i Porschen och gasa mot San Roque. Tidslinjen håller. Det är lite över en timme i bil mellan Fuengirola och San Roque enligt Google Maps.

Dom har antingen tuttat eld på Simons bil för att bli av med bevisning i hans bil såsom DNA, eller för att förvirra polisen.

Övrig fakta som vi vet är att både GM och BO har en relation till Gibbo Sibideh. Detta har bekräftats genom bilder i tråden. GM Carl Rizk så pass nära relation att dom bott tillsammans. Figurerar en video där dom kör ner madrasser till Marbella i just Porschen som användes vid mordet.

Hur mycket narkotika dessa grabbar säljer är irrelevant. Det som är relevant är att alla har kopplingar till narkotikabranschen.

Den av dessa som verkar haft deg och som verkar vart på en annan nivå är brottsoffren. Villan på 20 miljoner är inget skämt. Om nån här verkligen är insatt i vilka brottsoffren är så vet dom att det jag säger stämmer.
Citera
2018-08-25, 16:33
Medlem
G-punktens avatar
Varför befann sig Simon och Shawn i Rizks lägenhet till att börja med? Affär som gick fel? Var de ”vänner”?

Användes lägenheten till något speciellt? Stash?
Citera
2018-08-25, 16:57
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mgmgrand2099
Den av dessa som verkar haft deg och som verkar vart på en annan nivå är brottsoffren. Villan på 20 miljoner är inget skämt. Om nån här verkligen är insatt i vilka brottsoffren är så vet dom att det jag säger stämmer.

Vart hittar du information från att BO äger en villa för 20M SEK?
Säger inte att jag tvivlar på ditt ord, men finns det något sätt att kolla upp det som det brukar finnas i Sverige?

Intressant att Simon sitter och trycker på så absurt mycket pengar medan hans bror rånar en villa i Stockholm för några klockor och åker på en längre volta. Har Simon sålt via Darknet och tjänar pengar på BTC, typ sålt när de låg som högst i december förra året? Att ha 20 mille i cash låter otroligt och skulle väl heller inte gå att köpa ett hus för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in