2018-08-22, 19:31
Medlem
mrTretton37s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adeymarian
Nej kompis
Vad vet du som vi andra inte vet? Känner du männen på bilderna?
Citera
2018-08-22, 19:34
Medlem
adeymarians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrTretton37
Vad vet du som vi andra inte vet? Känner du männen på bilderna?

Jag vet vilka dom andra två GM är och dem är inte med på bilden.
Rinkeby tillhör Västerort och dom andra två GM är inte från Rinkeby.
Citera
2018-08-22, 19:37
Medlem
Urinterapeuts avatar
Har dessa grabbar på något vis varit inblandade i import av kola till Stockholm? Hoppas vi får veta det verkliga motivet.
Citera
2018-08-22, 19:48
Medlem
mrTretton37s avatar
Citat:
Jag vet vilka dom andra två GM är och dem är inte med på bilden.
Rinkeby tillhör Västerort och dom andra två GM är inte från Rinkeby.
Vilka är dom då? 😏
Citera
2018-08-22, 20:29
Medlem
Motorprinsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrTretton37
Vilka är dom då? 😏

Hen snackar skit. Vet inte ett skit, tror att blå linjen är Västerort. Bonde och troll.
Citera
2018-08-22, 20:37
Medlem
2 gm personer från Västerort 20 och 24 år. De måste vara kända här sedan tidigare, vad har vi? Akalla, Tensta, jakan, Husby , Sumpan? Vilka områden dealade mr Rizk med?
Citera
2018-08-22, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cauvie
Ghetto drömmar.

Men jag tror man får också göra vidareforskning på den aggressiva genen också känt som den kriminella genen som tycks bestå i höga grader i de bruna och svarta raserna. Bland vita och öst asiater existerar den i låg grad.

Den kriminella genen borde väl dock återfinnas hos exempelvis organiserade kriminella ligor, och sådana finns ju världen över. Inklusive forna Jugoslavien, Italien, Ryssland, Kina och Japan exempelvis som väl skulle kunna kategoriseras in under det du kallar "vita och öst asiater", eller?
Citera
2018-08-22, 20:54
Medlem
Följt den här tråden från högra skärmen på jobbet ett tag.. Passar då på med mitt första inlägg också.
Växte själv upp delvis i samma förort som BO och MGM. Kan då också bekräfta BO. Såg flera av dessa typer redan som små göra vardagen sur till höger och vänster för andra. Råder ingen tvivel om att samhället är väldigt mycket renare utan detta patrask som nämns.
Hade en ensamstående morsa som kämpade med mig och syrran men visste att man alltid skulle bort därifrån och skaffa sig ett liv. Under resans gång hände det givetvis att man hängde med dem i brist på annat. På senare år stötte man in i någon av dom på krogen ibland och med tanke på att dessa grabbar var vardag för en annan under ganska lång tid glömmer man heller inte bort dem. Ibland tänker man tillbaka på allt och dessa avskum har jag förundrats över hur länge dom fäst kvar i linan. När jag läste här och fick BO och MGM bekräftade så var det ytterligare kräk att bocka av från "vem stryker med härnäst?- listan".

P.S. Vill tillägga att många av dom gick i en av vad då som ansågs som en av Sveriges bästa grundskolor. Valen var fria redan då men dom här grabbarna va födda nollor, finns inga pengar i världen dem skulle kunna hantera. Flera av dem (dem själva med umgänge) var på senare år inga småbecknare utan vi snackar feta volymer som dem gled under radarn med länge... Men vad gör det, en efter en trillar av och som sagt dömda till att vara eviga nollor. Rykten, status ingenting fick dem att se stora ut när man på senare år stötte in i varann och frågade vad dem ägnade sig åt, då såg dem ut som små råttor med svansen mellan benen allihop. Bryter på något kolatorsk-arab-jugge-Dalen skräp mål också..
Senast redigerad av smet184 2018-08-22 kl. 21:10.
Citera
2018-08-22, 21:00
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Nej kompis
Kompis????
Känner ni varandra?
Försöker du försvenska "brushan"?

Och om det inte är de och du vet det -- hur vet du det? Vet du vilka det handlar om?
Citera
2018-08-22, 21:03
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smet184
Följt den här tråden från högra skärmen på jobbet ett tag.. Passar då på med mitt första inlägg också.
Växte själv upp delvis i samma förort som BO och MGM. Kan då också bekräfta BO. Såg flera av dessa typer redan som små göra vardagen sur till höger och vänster för andra. Råder ingen tvivel om att samhället är väldigt mycket renare utan detta patrask som nämns.
Hade en ensamstående morsa som kämpade med mig och syrran men visste att man alltid skulle bort därifrån och skaffa sig ett liv. Under resans gång hände det givetvis att man hängde med dom i brist på annat. På senare år stötte man in i någon av dom på krogen ibland och med tanke på att dessa grabbar var vardag för en annan under ganska lång tid glömmer man heller inte bort dom. Ibland tänker man tillbaka på allt och dessa avskum har jag förundrats över hur länge dom fäst kvar i linan. När jag läste här och fick BO och MGM bekräftade så var det ytterligare kräk att bocka av från "vem stryker med härnäst?- listan".
Har du klarat dig vidare och är inte i kriminalitet?
gm
Kan du berätta mer om BO och GM?

Du verkar ha varit kompis/polare med dem men inte gillat en del hos dem ... vad?
Citera
2018-08-22, 21:08
Medlem
fishgale425s avatar
Dom två andra gm är inte dom på senaste bilden då dom är ute och lever som vanligt.

Kan ju kanske finnas någon koppling till då när C.R blev skjuten för något år sen....

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...skott-i-rissne
Citera
2018-08-22, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Har du klarat dig vidare och är inte i kriminalitet?
gm
Kan du berätta mer om BO och GM?

Du verkar ha varit kompis/polare med dem men inte gillat en del hos dem ... vad?

Jag uppdaterade precis mitt inlägg om du vill läsa hela. jag själv är inte kriminell nej och har aldrig vart.

Man höll sig vän med dem när det gick, var det någon av dem som hade haft en dålig helg så kunde det lika gärna vara kovändning på måndagen och slagsmål. Tror att BO vart omplacerad efter ett slagsmål i åkurs 4-5, jag var själv ingen bråkstake men nödvärn var man inte sen på. Det sista jag minns av honom är att han sitter gränsle över en stackars kille som var mobbad varpå jag sparkar honom i ansiktet.. Efter besöket av rektorn dröjde det något år innan jag såg honom igen..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in