2018-08-25, 08:08
Medlem
Ja precis han sparkade ihjäl nån full svenne på Kungsgatan.
Citat:
Ursprungligen postat av Cryptoking
Det står i komentarerna att han satt på kåken för att ha sparkat ihjäl en kille ?
Citera
2018-08-25, 08:12
Medlem
Inmymind777 har rätt i det han skriver! Dom här är långt ifrån Pablos. Då jag också känner alla inblandade förutom Risk! Han som skrev ett långt brev eller bok eller vad jag ska kalla det här säkert hört saker i fjärde hand. Då brukar historierna låta så.

Någon sa att grabbarna har större fiskar bakom dom och det stämmer verkligen! Dom större fiskarna är old school stockholms tyngsta efter en händelse som hände 2009.
Citera
2018-08-25, 08:22
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vera.o
Ok kan man nu konstatera att det bara är blattar, negrer och andra avskum förutom BO som är inblandade?
Varför läcker inte namnen ut till spansk media?
BO är väl halvt i alla fall men annars har du rätt och ingen är förvånad. Vart tog alla "antirasiter" i tråden vägen?
Citera
2018-08-25, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kamon123
Inmymind777 har rätt i det han skriver! Dom här är långt ifrån Pablos. Då jag också känner alla inblandade förutom Risk! Han som skrev ett långt brev eller bok eller vad jag ska kalla det här säkert hört saker i fjärde hand. Då brukar historierna låta så.

Någon sa att grabbarna har större fiskar bakom dom och det stämmer verkligen! Dom större fiskarna är old school stockholms tyngsta efter en händelse som hände 2009.

Jag vet att du inte kommer gå in på detaljer men Dom större fiskarna är old school stockholms tyngsta efter en händelse som hände 2009 Vad var det för händelse som gjorde dessa till tyngsta? Nyfiken tack.
Citera
2018-08-25, 11:30
Medlem
anuspontens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SVEGOT
Snarare att Mikaela hänger med G då han absolut har fler anhängare än henne där de kommer ifrån.

Du verkar ju ändå insatt i aktiviteter av den södra sidan av huvudstaden.. SM och G har ju en affärsrelation sen en ganska lång tid tillbaka (ryktesvägar) så att de skulle hamna i luven på varann är väl inte helt osannorlikt. Många att slänga kassar till bara i 121 så konkurrensen finns ju. Vet inte om Mar*o fortfarande är aktiv annars så blir de nog lätt att gissa var det vita och gröna guldet kommer ifrån framöver.
Är det G som ligger bakom så blir ju JT inte så rolig att handskas med samt SM lillebror är nog beredd att ställa saker till rätta när han har muckat.
Den där tunna som var kass på att brottas? Han måste ha tio med sig och sparka en som ligger ner om han ska kunna ställa till med någon skada utan skjutvapen....
Citera
2018-08-25, 11:58
Medlem
defacto79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cryptoking
Jag vet att du inte kommer gå in på detaljer men Dom större fiskarna är old school stockholms tyngsta efter en händelse som hände 2009 Vad var det för händelse som gjorde dessa till tyngsta? Nyfiken tack.

Tror han pratar om Västbergarånet mot G4:S värdedepå. Googla så får du fram namn på misstänkta 😉
Citera
2018-08-25, 12:19
Medlem
Plattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mgmgrand2099
Gibbo och Jeffrey i Colombia
https://imgur.com/a/9035Dwi

Det är i Thailand och inte Colombia.
Citera
2018-08-25, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anusponten
Den där tunna som var kass på att brottas? Han måste ha tio med sig och sparka en som ligger ner om han ska kunna ställa till med någon skada utan skjutvapen....

Hahha känns väl himla dumt att inte ha skjutvapen eller 10 pers med sig om man vill hämnas denna gärning?
Citera
2018-08-25, 12:52
Medlem
Uppdatering framkommit hittills

BO1 avliden Simon Melin
BO2 skadad Shaw# Tijero

MGM1 Carl Riz# Solna
MGM2 Manso#r Jeng 20 år Kista
MGM3 Ish# 24 år
Citera
2018-08-25, 13:16
Medlem
anuspontens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SVEGOT
Hahha känns väl himla dumt att inte ha skjutvapen eller 10 pers med sig om man vill hämnas denna gärning?
Tänkte mest på hur jävla feg och mesig och tunn han är.
Citera
2018-08-25, 13:34
Medlem
Kommer polisen i Sverige vara inblandad i det här eller sköts hela fallet av Spanska polisen?
Citera
2018-08-25, 14:14
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mint100
Uppdatering framkommit hittills

BO1 avliden Simon Melin
BO2 skadad Shaw# Tijero

MGM1 Carl Riz# Solna
MGM2 Manso#r Jeng 20 år Kista
MGM3 Ish# 24 år
Jag skulle snarare säga påståtts hitills än framkommit.

Medlemmen "adeymarian", som också i andra trådar "glassat" med kunskap och inlägg med max 2-3 ord, släppte efter dussinet intetsägande inlägg av typen "Jag vet tralalala" i fredags två otydliga halvmaskade MGM 2-3, som present till den befolkning h*n hoppades skulle buga av enorm lycka.
Medlemmen har i andra trådar angett sin avsky emot Merhawi, hurrat för att "Lejonen" skulle ha dött ut samt uttryckt sitt hat emot "nigg3rs".

Jag säger inte att det du själv gissat dig fram till genom en koppling till "Reina", vilket ska vara Reyna, är felaktigt. Men ofta är du för snabb i dina slutsatser.

Ingen annan än "adeymarian" har bekräftat några MGM 2-3, och jag själv avvaktade med att bekräfta BO 2 tills dess att någon mer hade gjort det i tråden.

MGM 2 och 3 var "backup/torped" med ursprung i Nordafrika och saknade svenskt medborgarskap.
Deras namn vet spansk och svensk polis samt rättsväsendet.
För min del är de okända i avvaktan på bättre trovärdig info, vilket jag hoppas på då den rättsliga hanteringen av detta lär landa väldigt långt bort i tid.
Senast redigerad av LeBronThurman 2018-08-25 kl. 15:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in