2018-08-16, 20:26
Medlem
lakritcs avatar
Bearbetningsprocessen verkar i alla fall gå bra. Rubriken är ändrad från "älskade" till "gillade".
Citera
2018-08-16, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salzar
Jo jag förstår det men vill veta vad jag gjorde fel.
Tänk så här istället. Han är inte den han har utgett sig för att vara. Detta hade du avslöjat om du träffat honom.
Citera
2018-08-16, 20:31
Medlem
De flesta på nätet har mängder med andra. Internet betyder mest personlig bekräftelse. Män spammar kvinnor och antagligen har han haft ett gäng andra kontakter samtidigt. En vecka är ingenting. Gå vidare, det har han redan gjort.
Citera
2018-08-16, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Tänk så här istället. Han är inte den han har utgett sig för att vara. Detta hade du avslöjat om du träffat honom.

han var inte catfishade om det är det du tror
tror han tyckte jag var tråkigt, men jag är mkt roligare i verkligheten om han bara hade gett mig en chans... hade vi träffats och han hade blockat mig efter det hade det känts bättre eller att jag faktiskt fick en förklaring till varför han gjorde som han gjorde, nu har man bara 1000 frågor i huvudet.
Citera
2018-08-16, 20:37
Medlem
Förstår varför han blockerade dig, hans psyko-radar måste vara one of a kind om den tjöt utan ens att ha träffat dig. Men återigen så tjöt min med bara av att läsa ditt inlägg.

Förstå att det fanns en bra anledning för honom att blockera dig.
Citera
2018-08-16, 20:37
Medlem
poxers avatar
Han vet hur man vinner spelet. Ignorera en brud som gillar en och hon går bananas, ibland på ett psykvis.
Citera
2018-08-16, 20:39
Bannlyst
Tro mig TS du behöver faktiskt hjälp. Ingen gillar en stalker, oavsett kön. Jag vet ocoh har erfarenhet, tyvärr har Hollywood gett ut en bild av att kvinnliga stalkers är mysiga och söta.

SÖK HJÄLP!
Citera
2018-08-16, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knullbartuffing
Tro mig TS du behöver faktiskt hjälp. Ingen gillar en stalker, oavsett kön. Jag vet ocoh har erfarenhet, tyvärr har Hollywood gett ut en bild av att kvinnliga stalkers är mysiga och söta.

SÖK HJÄLP!

vad har stalker med det här att göra?
Citera
2018-08-16, 20:50
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
han var inte catfishade om det är det du tror
tror han tyckte jag var tråkigt, men jag är mkt roligare i verkligheten om han bara hade gett mig en chans... hade vi träffats och han hade blockat mig efter det hade det känts bättre eller att jag faktiskt fick en förklaring till varför han gjorde som han gjorde, nu har man bara 1000 frågor i huvudet.

Kan vara stulna bilder som han plockat upp någonstans. Hur vet du att individen är dwn personen han utger sig för att vara?

När man kontaktar Tinder och påpekar att foton är stulna och ger bevis så blockas profilen
Citera
2018-08-16, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Kan vara stulna bilder som han plockat upp någonstans. Hur vet du att individen är dwn personen han utger sig för att vara?

När man kontaktar Tinder och påpekar att foton är stulna och ger bevis så blockas profilen

för att instagrammen måste stämma
Citera
2018-08-16, 20:51
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
för att instagrammen måste stämma

Hur många följare hade han på Instagram?
Citera
2018-08-16, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Hur många följare hade han på Instagram?

mer än mig iaf men inte för många heller
är helt säker på att det kontot inte var fejk, men tinderprofiler kan som sagt vara fejk men inte denna gång
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in