2018-08-16, 20:04
Medlem
Katzyns avatar
Han är upptagen. Roar sig med att få lite bekräftelse från dig men hade inte tänkt genomföra ngt med dig på riktigt.
Citera
2018-08-16, 20:06
Medlem
Möjligtvis ett troll/catfish?
Citera
2018-08-16, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Han är upptagen. Roar sig med att få lite bekräftelse från dig men hade inte tänkt genomföra ngt med dig på riktigt.

fattar inte riktigt vad han fick ut på det bara
Citera
Medlem
Jaghettepetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Jag hade också blockat dig på alla sociala medier om jag var av den motsatta könet

Vad tänker du med? Älska någon på Tinder som du aldrig träffat?

”Stalker”

Du har helt rätt. Hoppas TS läser ditt inlägg och verkligen tar in vad du skrivit!!
Citera
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salzar
fattar inte riktigt vad han fick ut på det bara

Han tog väl reda på att han inte kommer ha ngt problem med att träffa nya tjejer om hans relation skulle ta slut. Eller så var han ute efter ett vänsterprassel men du var för kär och angelägen och han insåg att det skulle bli problem.
Citera
2018-08-16, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Han tog väl reda på att han inte kommer ha ngt problem med att träffa nya tjejer om hans relation skulle ta slut...

så du tror redan att han har en tjej?
Citera
2018-08-16, 20:20
Medlem
Jag börjar fundera..

Det var inte så att du/TS berättade att du älskade honom innan blocken?

Rätt övertygad om att han snackade med fler brudar och har nu valt bort dig.
Citera
2018-08-16, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Jag börjar fundera..

Det var inte så att du/TS berättade att du älskade honom innan blocken?

Rätt övertygad om att han snackade med fler brudar och har nu valt bort dig.

nej skickade inte ens hjärtan eller något, sa bara komplimanger om han gav mig det först
Citera
2018-08-16, 20:22
Medlem
KetchupJudes avatar
Blev du blockerad vill han helt enkelt inte ha kontakt längre, klart man kan diskutera hurpass snyggt hanterat det var av honom. Men det är uppenbarligen ändå hans vilja, ibland får man ingen förklaring på varför personer gör som de gör man får helt enkelt bara acceptera det och gå vidare.

Det kommer komma fler, det är varken första eller sista gången du blir besviken eller får ditt hjärta krossat är jag rätt säker på.
Citera
2018-08-16, 20:23
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salzar
Jag vet inte vad jag ska göra eller vem jag ska vända mig till.

Vi hade varandra på instagram också. Vi bestämde träff men den första ställde han in. När vi skulle träffats idag hade han tagit bort mig från hans tinder och blockerat mig på instagram. Igår kväll skrev vi helt vanligt till varandra. Försökte nå honom genom att skicka meddelande från min kompis instagram men han svarar inte. Skrev inget desperat utan typ "vad hände? du mig blockerade mig"

Ville bara att vi skulle träffas så att han kunde ge mig en chans, men nu har han blockat mig och jag får inget svar på varför. Kommer aldrig kunna gå vidare utan en förklaring. Vad hade ni gjort?

Finns väl inte mycket du kan göra, det är en rätt tydlig vink på vad han vill. Du har inte ens träffat honom klart du kommer att kunna gå vidare, sluta gräva ner dig i saker du inte kan göra något åt. Ni ville helt enkelt olika, såna saker händer i livet.
Citera
2018-08-16, 20:26
Medlem
DixieDs avatar
Många män på Tinder är upptagna/och vill bara ha lite.

Väldigt få är singlar. Snygga män vill bara ha bekräftelse. När han såg att du var seriös/ville ha honom så blockade han dig.
Han har säkert ring på fingret
Citera
2018-08-16, 20:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av IEndLives
Att prata med en kille på Tinder i en vecka är inte att älska någon. När du fyller 18 kommer du förstå det. Han hittade någon eller några bättre. Gå vidare till nästa kille bara.
Det står inget om att älska? Eller är det editerat?

TS, du kommer nog tyvärr aldrig få reda på vad som hände. Han tappade intresset snabbt. Kan ha att göra med en annan tjej, att du kanske var väl påflugen och han blev skraj eller precis vad som helst däremellan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in