Jag vet inte vad jag ska göra eller vem jag ska vända mig till.
Vi hade varandra på instagram också. Vi bestämde träff men den första ställde han in. När vi skulle träffats idag hade han tagit bort mig från hans tinder och blockerat mig på instagram. Igår kväll skrev vi helt vanligt till varandra. Försökte nå honom genom att skicka meddelande från min kompis instagram men han svarar inte. Skrev inget desperat utan typ "vad hände? du mig blockerade mig"
Ville bara att vi skulle träffas så att han kunde ge mig en chans, men nu har han blockat mig och jag får inget svar på varför. Kommer aldrig kunna gå vidare utan en förklaring. Vad hade ni gjort?
Senast redigerad av Salzar 2018-08-16 kl. 20:20.
Nej - du älskar inte en person du bara skrivit lite till på internet i några dagar - som du inte ens har träffat en endaste gång. Prata med din mamma om det här så kommer du få höra samma sak.
Jag vet inte vad jag ska göra eller vem jag ska vända mig till.
För ungefär en vecka sen började jag skriva med en kille på tinder som jag tillslut fick jättestarka känslor för, jag vet att det låter dumt när det bara gått några dagar men han är verkligen speciell. Blir verkligen aldrig kär i någon, men han hade något jag verkligen föll för.
Vi hade varandra på instagram också. Vi bestämde träff men den första ställde han in. När vi skulle träffats idag hade han tagit bort mig från hans tinder och blockerat mig på instagram. Igår kväll skrev vi helt vanligt till varandra. Försökte nå honom genom att skicka meddelande från min kompis instagram men han svarar inte. Skrev inget desperat utan typ "vad hände? du mig blockerade mig"
Ville bara att vi skulle träffas så att han kunde ge mig en chans, men nu har han blockat mig och jag får inget svar på varför. Kommer aldrig kunna gå vidare utan en förklaring. Vad hade ni gjort?
Du behöver acceptera att han hittade nån snyggare och att du inte är tillräckligt snygg
Att prata med en kille på Tinder i en vecka är inte att älska någon. När du fyller 18 kommer du förstå det. Han hittade någon eller några bättre. Gå vidare till nästa kille bara.
Lägg inte ner mer tid på att fundera över det där. Det kommer kännas mycket lättare om du släppet taget om honom. Ni har ju ändå inte träffats och han verkar inte alls seriös så låt det vara.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!