Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-08-14, 12:00
  #1
Avstängd
PaXXtons avatar
Här samlar vi erfarenheter, positiva som negativa, om nämnt märke. Sök i tråden och läs igenom innan ni ställer en fråga som antagligen redan besvarats.
Citera
2019-01-18, 23:10
  #2
Medlem
Körde deras första batch med testo e 250ml. Fick vialerna sjukt billigt då de hade öppningsrabatt, Men de var inte riktigt lika potenta som andra märken jag provat. Det var definitivt testo i, men gissar på minst 50mg/ml underdoserat.

Men med tanke på priset så blir det ändå godkänt. Snabb leverans och trevliga på mail .
Citera
2019-04-18, 08:54
  #3
Avstängd
bmomans avatar
DNP är potent och känns korrekt doserat.
Citera
2020-05-29, 14:13
  #4
Medlem
Exodus78s avatar
Jag har kört deras Test E och Deca med gott resultat.
Produkterna vara helt fria från PIP och jag upplever att dosering och liknande stämmer baserat på tidigare erfarenheter av andra märken.

Inhandlat Testo P och Tren A så där får jag återkomma.

Mvh E
Citera
2020-06-04, 20:28
  #5
Medlem
SpOeNdis avatar
Fick en vial av en polare som inte klarade av pipen i vintras, fick samma pip och babian röv. Blev soperna med det.
Citera
2020-06-11, 12:03
  #6
Medlem
Test E. PIP från helvetet men helt klart äkta testo.
Citera
2020-07-25, 15:56
  #7
Medlem
Exodus78s avatar
Testo P, Tren A, Primo E

Kör dem ihop med bra tryck! Ingen PIP.
Bra grejer helt enkelt.

/E
Citera
2020-10-13, 22:04
  #8
Medlem
Oral Turinabol från roidtech? Någon som testat? Bra grejer?
Citera
2020-12-13, 22:15
  #9
Medlem
Blev testo från Roidtech ist, första kuren på de. Ska bli spännande. Nu är jag ju orutinerad men oljan såg ren å fin ut, inte klumpig eller något..
Citera
2021-01-04, 12:21
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Blev testo från Roidtech ist, första kuren på de. Ska bli spännande. Nu är jag ju orutinerad men oljan såg ren å fin ut, inte klumpig eller något..

Sticket kändes inget märkvärdigt, men nu så här 2 dagar senare har jag ont där jag satt sticket. Har hört de inte är PIP för då ska de svida och va rött. På mig syns de inte, men ont har jag.
Citera
2021-01-05, 16:22
  #11
Medlem
Balfongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Sticket kändes inget märkvärdigt, men nu så här 2 dagar senare har jag ont där jag satt sticket. Har hört de inte är PIP för då ska de svida och va rött. På mig syns de inte, men ont har jag.

Är det första kuren du kör?
Är det svullet? Hur är smärtan på en skala?
Feber eller bara feberkänsla?

Vart satte du sticket och vilken nål använde du?

Mer info desto bättre.
Citera
2021-01-05, 20:02
  #12
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Sticket kändes inget märkvärdigt, men nu så här 2 dagar senare har jag ont där jag satt sticket. Har hört de inte är PIP för då ska de svida och va rött. På mig syns de inte, men ont har jag.

Beror på hur sticket hamnar. Ett helt normalt stick kan göra ont runt en vecka. Du ska alltid låta varje ställe läka helt, dvs sätt inte på samma ställe igen helst på 2 veckor om det går. Blir det ondare och ondare och du får feber och stor svullnad, uppsök vårdcentralen direkt.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback