• 1
  • 2
2018-08-12, 18:07
Medlem
DissociativePandas avatar
Jag vet att det är dåligt att göra så, ska köpa en våg när jag får pengar. Men hur kan man mäta upp 50mg amphetamine på ett ungefär. Jämföra med något. Om någon orkar, så kan ni skicka en bild på 50mg bevid nått object så jag kan jämföra. Tack!
Citera
2018-08-12, 18:10
Medlem
Nkpgisits avatar
varför måste du ha exakt 50mg? inte så att du dör om du får i dig mer.
Citera
2018-08-12, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
varför måste du ha exakt 50mg? inte så att du dör om du får i dig mer.

Behöver inte vara för exakt 50mg. men runt 30-80mg iaf.
Citera
2018-08-12, 18:25
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DissociativePanda
dela upp gubben i tio högar. Så lika det går.
Citera
2018-08-12, 18:28
Medlem
Citat:
dela upp gubben i tio högar. Så lika det går.

Går inte, jag har eyeballat de senaste 2 dagarna på 3g. så har ingen aning hur mycket det är i påsen.
Citera
2018-08-12, 18:32
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Går inte, jag har eyeballat de senaste 2 dagarna på 3g. så har ingen aning hur mycket det är i påsen.
Ta bara ut så mycket du känner känns rätt. 50mg är väll fan inget kul?

Mitt tips är att lösa på allt du har kvar och skjutsa in det fort som bara attan i venen.
Senast redigerad av Nkpgisit 2018-08-12 kl. 18:44.
Citera
2018-08-12, 18:39
Medlem
Citat:
Jag vet att det är dåligt att göra så, ska köpa en våg när jag får pengar. Men hur kan man mäta upp 50mg amphetamine på ett ungefär. Jämföra med något. Om någon orkar, så kan ni skicka en bild på 50mg bevid nått object så jag kan jämföra. Tack!

1. Amfetamin.
2. Hitta någonting du vet vikten på och jämför med.
Citera
2018-08-12, 18:49
Medlem
beardbraids avatar
Du vet knappast styrkan ändå om du inte är jätteerfaren och kan köra på känsla. Dra några mindre streck tills det känns bra.
Citera
2018-08-12, 18:53
Medlem
Citat:
Ta bara ut så mycket du känner känns rätt. 50mg är väll fan inget kul?

Mitt tips är att lösa på allt du har kvar och skjutsa in det fort som bara attan i venen.

Är till för att plugga, har tenta imorrn och behöver plugga som fan. Kommer nog faila tentan ändå, men värt att försöka.
Citera
2018-08-12, 19:17
Medlem
MissionFuckeds avatar
Citat:
Är till för att plugga, har tenta imorrn och behöver plugga som fan. Kommer nog faila tentan ändå, men värt att försöka.

asså plugg doser ligger väl runt 10-30 mg och de är lite svårt att ögonmåtta, men du kan ju testa köra Micro linor typ lika lång som din lillnagel och 2-3 mm breda, lägg upp några stycken och ta en när du känner för det. men försök att inte fixera dig vid att de kan varit för lite liksom ^_^
Citera
2018-08-15, 01:16
Medlem
Vid studier så börjar jag alltid med att lägga ut ungefär en enkrona/tiokrona i storlek och sedan dela upp det. Är det första gången av en ny batch så gör jag fyra små linor. Om jag vet ruset så brukar det bli två stycken lite saftigare linor.

Personligen så blir det oftast att jag kokar kaffe. Börjar sedan småläsa och kika igenom vad som ska studeras. När kaffet är klart så lägger jag i en mängd som ser helt okej ut och smuttar på den under tiden.

Det absolut bästa enligt mig är dock att ta två stycken lite mindre linor i vardera borre och sedan fortsätta med kaffet
Citera
2019-09-03, 21:57
Medlem
Citat:
måste man inte ta ett par gram innan man känner nå??
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in