• 1
  • 2
2019-09-03, 22:25
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DissociativePanda
Är till för att plugga, har tenta imorrn och behöver plugga som fan. Kommer nog faila tentan ändå, men värt att försöka.
Här finns risken med ögonmått och studier. Lite för hög dos efter återdoseringar och du snöar in på annat än studierna. Se till att inte ha något du kan snöa in på förutom plugget och jobba dig uppåt. Men vänta ett tag mellan doseringarna och ge inte vika för återdoseringsbehovet.

Är omöjligt att svara på hur mycket av ditt pulver/pasta som motsvarar 50mg. Amfetamin kommer i så många olika former, i allt från väldigt torrt pulver till blöt pasta. Du kan säkert hitta någon bild på vad som motsvarar en speciell dos. Har tidigare sett folk ställa samma fråga och någon vänlig själ har laddat upp en bild.

Citat:
Ursprungligen postat av nittrick
måste man inte ta ett par gram innan man känner nå??
Ja, det är ett recept för en katastrof om man varken har tolerans eller intar ett par gram direkt.
Citera
2019-09-04, 16:56
Medlem
Amfetamin löser sig 100mg/1ml vatten i rumstemperatur, så jag gör så att jag slänger i en hög och doserar 3ml för 300mg, löser sig inte allt så har du 300mg i sprutan.
Citera
2019-09-05, 19:10
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Ta bara ut så mycket du känner känns rätt. 50mg är väll fan inget kul?

Mitt tips är att lösa på allt du har kvar och skjutsa in det fort som bara attan i venen.

Konstruktiv kritik när det är som bäst, gillar dina tips skarp. Haha
Citera
2019-09-06, 20:48
Medlem
Dela upp gubben som en ovan kände i tio högar. När en hög i kryddmått
Citera
2019-09-11, 06:52
Medlem
Fuzzas avatar
En stripa på storlek med en vanlig fyrstikk är nog ganska nära om det är torrt fint pulver
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in