Citat:
Man hoppas att detta kan leda till att fler pappor engagerar sig i barnens uppväxt och kan hjälpa till att forma barnens personlighet.
Det var en avslutande mening i reportaget som man hoppas att A kan ta till sig.
Chiara kommer vara besviken på sin far som inte engagerar sig. Att folk (och tillåmed A själv kanske) skyller detta på mamman är något Chiara kommer försvara. Hennes mor kommer vara nr 1 för henne för alltid.
Möjligt att hon kommer sakna en pappa, eller rättare sagt känna att det fattas en pappa. Dock är titeln pappa en titel man förtjänar och det gör inte A än så länge. Och fortsätter han så här så kommer aldrig C kalla just A för pappa.
Det var en avslutande mening i reportaget som man hoppas att A kan ta till sig.
Chiara kommer vara besviken på sin far som inte engagerar sig. Att folk (och tillåmed A själv kanske) skyller detta på mamman är något Chiara kommer försvara. Hennes mor kommer vara nr 1 för henne för alltid.
Möjligt att hon kommer sakna en pappa, eller rättare sagt känna att det fattas en pappa. Dock är titeln pappa en titel man förtjänar och det gör inte A än så länge. Och fortsätter han så här så kommer aldrig C kalla just A för pappa.
Citat:
Blablablabla Tror du på det själv att Nicci kommer vara nummer 1 vilken fantasi värld lever du i egentligen! Dom flesta har inte dom möjligheterna som N har. Dvs ha en närstående som ställer upp i vått och torrt. Det är en anledning till att N kan åka iväg så. Det hade hon inte haft möjlighet till om inte J fanns. Och då hade hon naturligtvis varit hemma betydligt mer. Hade ju inte funnits något val liksom.
Är ju flera som skrivit i tråden att varken dom själva eller deras föräldrar skulle INTE ställa upp att hjälpa till så mycket med ett barn. Där har ni svaret !!!
Är ju flera som skrivit i tråden att varken dom själva eller deras föräldrar skulle INTE ställa upp att hjälpa till så mycket med ett barn. Där har ni svaret !!!
Det finns även mammor som borde arrangera sig mer Nicci är en av dom ! vet du vad som händer med barn som har en förälder som dom bor hos som aldrig är närvarande?!
Jag vet ! Men vet du ??? Kanske ska tala om det för dej.
Andreas kommer inte vara boven för chiara då hon i dagsläget ej vet vem han är och jag tvivlar på att N någonsin kommer släppa in han
Det kommer vara N som kommer vara största Boven I chiaras liv .
C Kommer alltid ifrågasätta varför N lätt chiaras pappa gå .
C kommer ifrågasätta om N verkligen älskar henne pga av dom valen hon gör
C kommer fråga varför var mormor mer med mig än du mamma när jag var liten
Dessa frågor kommer
Och tror du mig inte så kan du ju börja med N som hela sitt liv har ifrågasatt sin pappa pga dom valen han gjort då har ändå inte J uteslutit M enligt henne själv
N har själv flera ggr berättat att hon ville straffa sin pappa.
Och att hon hade en dålig relation till han
Varför låter då hon straffa Chiara som får uppleva samma sak. Med en icke närvarande mamma
Senast redigerad av Molgan098 2024-10-24 kl. 22:31.
Senast redigerad av Molgan098 2024-10-24 kl. 22:31.