Citat:
Väldigt intressant var in i podden och lyssna pga Nyfikenhet.
Med ett sånt viktigt ämne åter igen hur kan man sitta och flamsa och tramsa om alkohol och Narkotika
Och sitta och säga att dessa människor är svaga och äckliga / vidriga .
Och N vill inte ha en sån människa i sitt liv mm och att hon aldrig druckit alkohol
Vänta lite säger J var ju inte länge sen du drack
Där utav N hysar sin mamma och säger du behöver väl inte slänga mig under bussen
Och tokskrattar för att sen berätta att N måste sätta fingrarna i halsen för att kräkas mm
Och gapskrattar igen .
Så åter igen dessa lögner .
Inget vettigt alls med andra ord i denna podd
Med ett sånt viktigt ämne åter igen hur kan man sitta och flamsa och tramsa om alkohol och Narkotika
Och sitta och säga att dessa människor är svaga och äckliga / vidriga .
Och N vill inte ha en sån människa i sitt liv mm och att hon aldrig druckit alkohol
Vänta lite säger J var ju inte länge sen du drack
Där utav N hysar sin mamma och säger du behöver väl inte slänga mig under bussen
Och tokskrattar för att sen berätta att N måste sätta fingrarna i halsen för att kräkas mm
Och gapskrattar igen .
Så åter igen dessa lögner .
Inget vettigt alls med andra ord i denna podd
Tack för att du återberättade😊
Nu slipper man gå in och slösa onödig tid.
Jag var också nyfiken, men för mig (och många med mig, tror jag) är endast "korten på bordet" av intresse när det gäller lilla C och hennes pappa.
Finns andra mer pålästa och intressantare poddar som tar upp detta viktiga ämne om alkohol och narkotika, utan flams.
Till alla som jag inte adresserat, jag lär mig efterhand, vet fortfarande inte hur man svarar flera eller bara en.
Rena turen när det funkar helt plötsligt, efter att ha fått flera felmeddelande🤷♀️
Jag är ganska oteknisk, men snabblärd.
Första gången jag skrev här var under väldigt lång tids frustration och när vissa gjorde grova påhopp och för mig övertramp, ja ni vet vem hen och co är.
Hen tror att hen ska styra tråden med vem, hur och vad som ska skrivas, allt för att ändra sitt (läs deras) narrativ.
Ofta med ordklyveri mot vissa och att "aldrig" svara på en direkt fråga.
Utan svarar med en annan fråga el påstående för att avleda det som verkligen sagts.
Under tiden jag skriver det som vi många är överens om, (kunde inte skicka svar utan att starta om) då läser jag att hen kör nästa taktik, att hålla med dig mot vad Millan sa som stämde men hen kör semantik mot de hon tror hon kan köra sin löjliga härskarteknik, synd för hen att vi ser igenom henne och familjen.