2024-08-22, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hulken52
Väldigt intressant var in i podden och lyssna pga Nyfikenhet.
Med ett sånt viktigt ämne åter igen hur kan man sitta och flamsa och tramsa om alkohol och Narkotika
Och sitta och säga att dessa människor är svaga och äckliga / vidriga .
Och N vill inte ha en sån människa i sitt liv mm och att hon aldrig druckit alkohol

Vänta lite säger J var ju inte länge sen du drack
Där utav N hysar sin mamma och säger du behöver väl inte slänga mig under bussen

Och tokskrattar för att sen berätta att N måste sätta fingrarna i halsen för att kräkas mm

Och gapskrattar igen .
Så åter igen dessa lögner .
Inget vettigt alls med andra ord i denna podd

Tack för att du återberättade😊
Nu slipper man gå in och slösa onödig tid.
Jag var också nyfiken, men för mig (och många med mig, tror jag) är endast "korten på bordet" av intresse när det gäller lilla C och hennes pappa.
Finns andra mer pålästa och intressantare poddar som tar upp detta viktiga ämne om alkohol och narkotika, utan flams.

Till alla som jag inte adresserat, jag lär mig efterhand, vet fortfarande inte hur man svarar flera eller bara en.
Rena turen när det funkar helt plötsligt, efter att ha fått flera felmeddelande🤷‍♀️
Jag är ganska oteknisk, men snabblärd.

Första gången jag skrev här var under väldigt lång tids frustration och när vissa gjorde grova påhopp och för mig övertramp, ja ni vet vem hen och co är.
Hen tror att hen ska styra tråden med vem, hur och vad som ska skrivas, allt för att ändra sitt (läs deras) narrativ.

Ofta med ordklyveri mot vissa och att "aldrig" svara på en direkt fråga.
Utan svarar med en annan fråga el påstående för att avleda det som verkligen sagts.

Under tiden jag skriver det som vi många är överens om, (kunde inte skicka svar utan att starta om) då läser jag att hen kör nästa taktik, att hålla med dig mot vad Millan sa som stämde men hen kör semantik mot de hon tror hon kan köra sin löjliga härskarteknik, synd för hen att vi ser igenom henne och familjen.
2024-08-22, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
Tack för att du återberättade😊
Nu slipper man gå in och slösa onödig tid.
Jag var också nyfiken, men för mig (och många med mig, tror jag) är endast "korten på bordet" av intresse när det gäller lilla C och hennes pappa.
Finns andra mer pålästa och intressantare poddar som tar upp detta viktiga ämne om alkohol och narkotika, utan flams.

Till alla som jag inte adresserat, jag lär mig efterhand, vet fortfarande inte hur man svarar flera eller bara en.
Rena turen när det funkar helt plötsligt, efter att ha fått flera felmeddelande🤷‍♀️
Jag är ganska oteknisk, men snabblärd.

Första gången jag skrev här var under väldigt lång tids frustration och när vissa gjorde grova påhopp och för mig övertramp, ja ni vet vem hen och co är.
Hen tror att hen ska styra tråden med vem, hur och vad som ska skrivas, allt för att ändra sitt (läs deras) narrativ.

Ofta med ordklyveri mot vissa och att "aldrig" svara på en direkt fråga.
Utan svarar med en annan fråga el påstående för att avleda det som verkligen sagts.

Under tiden jag skriver det som vi många är överens om, (kunde inte skicka svar utan att starta om) då läser jag att hen kör nästa taktik, att hålla med dig mot vad Millan sa som stämde men hen kör semantik mot de hon tror hon kan köra sin löjliga härskarteknik, synd för hen att vi ser igenom henne och familjen.
Ja det var ju det där med två röda som sagt 🤣🤣
2024-08-22, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Millan75
Precis denna fam kan inte ta kritik , utan tror att vi ständigt gör påpekan istället för att tex ge förslag & råd.

Och varför går man in med ett försvarstal på allt som påpekas . Ser bara löjligt ut , för mig men fler blir det inte tro värdigt någonstans .

Ja J la upp I händelse i går att hon jobbar med nån slags hälsa av något slag " kommer dock inte på vad hon sa vad det hette tyvärr"

Och när fler påpeka detta på IG under ett podd avsnitt så skrevs det på flera ställen hur kan du jobba så mkt både med podd & hälsa och ta hand om lilla C om du gått in i väggen och har sjukpenning.

Inläggen togs bort illa kvik .
Förstår inte att dom tror att vi ser igenom dom med alla dessa lögner.

Det är så genomskinligt så det skriker om det.
2024-08-22, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hulken52
Väldigt intressant var in i podden och lyssna pga Nyfikenhet.
Med ett sånt viktigt ämne åter igen hur kan man sitta och flamsa och tramsa om alkohol och Narkotika
Och sitta och säga att dessa människor är svaga och äckliga / vidriga .
Och N vill inte ha en sån människa i sitt liv mm och att hon aldrig druckit alkohol

Vänta lite säger J var ju inte länge sen du drack
Där utav N hysar sin mamma och säger du behöver väl inte slänga mig under bussen

Och tokskrattar för att sen berätta att N måste sätta fingrarna i halsen för att kräkas mm

Och gapskrattar igen .
Så åter igen dessa lögner .
Inget vettigt alls med andra ord i denna podd

Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Återigen verkar dessa två visa på hur lågt man verkligen kan sjunka. Jösses! Sååå pinsamt🫣

Med andra ord, två vuxna människor som väljer att sätta av tid & jäsa framför två mickar & ett ljudkort i syfte att flamsa och tramsa kring sina egna alkoholvanor och dessutom underminera andra människor med missbruksproblematik????

J med N fortsätter med andra ord att leva i sin skeva tro om att de verkligen bidrar till något riktigt innehållsrikt och värdigt inför den allmänna lyssnar-skaran???

Det borde bli krav på certifikat/utbildning för "poddande" & finnas en strikt kvalitets-gräns för vad man får lägga ut och på vilket sätt man framför det hela.

Man blir mörkrädd...

Sa hon på riktigt att dom va äckliga?
Ja jag vet att de finns extremt mycket fördomar kring folk med missbruk men det är ju en sjukdom. HUR i h….vte kan man vara såpass respektlös & inte själv få en liten Kling i huvudet att man inte beter sig på det viset när man pratar om sådana viktiga ämnen?
Hur kan dessutom en socionom tillåta ett sådant beteende?
Även fast det inte är det man arbetar med så lär man sig kring det i utbildningen. T.om som usk lär man sig det. Herregud säger jag bara.
2024-08-22, 12:40
Medlem
Hon ska på dejt. Undra vem den lyckliga är ....
2024-08-22, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87

Ok. Kanske samma man som hon var ute och dejtade förra veckan som bokade en limmo åt henne...???🙄
2024-08-22, 15:31
Medlem
Citat:
Ok. Kanske samma man som hon var ute och dejtade förra veckan som bokade en limmo åt henne...???🙄
Kors, fint ska det va 😁
2024-08-22, 16:44
Avstängd
Citat:
vart kan man se att hon ska på dejt ??? Är det på snap för hitta inte på IG el TT
2024-08-22, 16:48
Medlem
Ananasflickans avatar
Citat:

Var det inte en RR han kom med?
2024-08-22, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ananasflickan
Var det inte en RR han kom med?

😂😂Jo du har rätt. Kom ihåg fel. Det var en RR.
2024-08-22, 17:15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HungerCut
Kors, fint ska det va 😁
Fint , finns det någon mer ytlig än N . Allt som glimar lockar hellre än lycka och kärlek
2024-08-22, 17:28
Medlem
Citat:

Den lycklige? Snarare stackaren, han måste ha "bott under en sten" och lyckligt ovetande, någon borde varna honom🫣

P.S som du ser försöker aptitdödaren vara "rolig" 🙄
jag fattade ironin om nu det inte framgick, "kön" av beundrade borde varnas, på alla språk
Antingen kan de inte svenska eller så har de bott under en sten D.S
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2024-08-22 kl. 17:54.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in