Citat:
Ursprungligen postat av
DoNotGetItTwisted
Tack, tycker detsamma!
Du skriver ofta det jag tänker och ser.
Finns fler här inne som gjorde och gör, tills gaslightaren började med sitt otrevliga dryga mobbande sätt att svara på.
Jag läste väldigt länge utan att skriva. Det var de fula personangreppen mot bla Millan och Hulken som fick mig att reagera. Då kom du in som en frisk fläkt och stod på dig mot lögnerna som bara blev värre och värre.
När det sen kom in folk här och ber
oss att inte adressera gaslightaren.
Då kunde jag inte vara tyst längre!
Är ju precis det hen vill, att folk ska tystna!!
Så länge de inte säger varför det gjorts otaliga anmälningar mot lilla C's pappa utan en förklaring. Men att hota och hata honom, allt och alla går tydligen bra.
Då får de faktiskt hacka i sig att folk tycker att något inte stämmer när de undanhåller "sanningen" som de lovat länge att komma ut med.
Därefter fortsätter de med ett poddnamn som insinuerar att nu äntligen ska vi få veta vad som fick dom att agera som de gjort. Nej då ska vi lyssna på deras livs story, alltså på riktigt???🙄😴
"Troll spricker i ljuset!"
Ja det gjorde jag med, men jag orkade inte bara se på den jargongen & påhoppen som blev tillslut 😂 Tycker inte man ska få komma undan med vad som helst. Väldigt skönt att se att andra har samma tankar som en kring detta.
Är det något den familjen inte kan ta är det kritik eller ens konstruktiv kritik. De märkte man ju bara genom att folk skrev till dom angående täcket i sängen. Det attackeras direkt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Artmovie
Ja, håller helt med. N & J saknar helt förmågan att förstå var normala gränser går. De är helt dyslektiska inför det.
Det är som att J lever via N på något sätt & styr upp allt de tar för sig med järnhand.
Nyheter24 tillbakablick & kommentarer om J & N podd.
De är inte särskillt uppskattade trots att de verkar tro det själva🙃🫣
https://nyheter24.se/bloggbevakning/2024/07/14/nicci-hernestig-startar-podd-med-sin-mamma/?unapproved=4432331&moderation-hash=0dcd48001bd382b51a7bcb95d153133a#comment-4432331
Nu pratar J om att hon jobbar, efter det pratats om att hon är sjukskriven här. Var väldigt viktigt att påpeka att hon hade jobbat hela dagen idag.
Dom kan verkligen inte ta kritik & det har N aldrig kunnat, undra om det trillar ner en anmälan på journalisten? 😅 det plockas ju bort kommentarer som attan direkt det skrivs något.
Har sagt det innan men tycker dom är överdrivna båda två, allt kan inte ALLTID va bra men det dras på som att dom aldrig någonsin fått ifrågasättningar kring podden. Men ser det hela tiden i kommentarsfältet, angående samarbetet, innan det blir borttaget.
Tror de vill att man ska gå in & lyssna genom att säga att alla tycke den är så bra = man blir nyfiken på vad det är som är så ”bra”. 🫣