2024-08-21, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Millan75
Är fler i denna fam som sitter här inne och läser allt !!!

Jotack🤭visst är det så utan tvivel. De gör bort sig hela tiden när de försöker tillrättalägga historien med sina lögner.
Synd för dom att jag har "elefantminne"
och flera som har skärmdumpar😊
2024-08-21, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
Jotack🤭visst är det så utan tvivel. De gör bort sig hela tiden när de försöker tillrättalägga historien med sina lögner.
Synd för dom att jag har "elefantminne"
och flera som har skärmdumpar😊
Men lägg ut lite skärmdumpar…så det händer nåt 👍
2024-08-21, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Ja, håller helt med. N & J saknar helt förmågan att förstå var normala gränser går. De är helt dyslektiska inför det.
Det är som att J lever via N på något sätt & styr upp allt de tar för sig med järnhand.

Nyheter24 tillbakablick & kommentarer om J & N podd.
De är inte särskillt uppskattade trots att de verkar tro det själva🙃🫣

https://nyheter24.se/bloggbevakning/2024/07/14/nicci-hernestig-startar-podd-med-sin-mamma/?unapproved=4432331&moderation-hash=0dcd48001bd382b51a7bcb95d153133a#comment-4432331

Tack så mycket, hade missat den!
Hon sammanfattar verkligen det
som hänt och vi alla har sett!
2024-08-22, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
Tack, tycker detsamma!
Du skriver ofta det jag tänker och ser.

Finns fler här inne som gjorde och gör, tills gaslightaren började med sitt otrevliga dryga mobbande sätt att svara på.

Jag läste väldigt länge utan att skriva. Det var de fula personangreppen mot bla Millan och Hulken som fick mig att reagera. Då kom du in som en frisk fläkt och stod på dig mot lögnerna som bara blev värre och värre.

När det sen kom in folk här och ber
oss att inte adressera gaslightaren.
Då kunde jag inte vara tyst längre!
Är ju precis det hen vill, att folk ska tystna!!

Så länge de inte säger varför det gjorts otaliga anmälningar mot lilla C's pappa utan en förklaring. Men att hota och hata honom, allt och alla går tydligen bra.

Då får de faktiskt hacka i sig att folk tycker att något inte stämmer när de undanhåller "sanningen" som de lovat länge att komma ut med.

Därefter fortsätter de med ett poddnamn som insinuerar att nu äntligen ska vi få veta vad som fick dom att agera som de gjort. Nej då ska vi lyssna på deras livs story, alltså på riktigt???🙄😴
"Troll spricker i ljuset!"

Ja det gjorde jag med, men jag orkade inte bara se på den jargongen & påhoppen som blev tillslut 😂 Tycker inte man ska få komma undan med vad som helst. Väldigt skönt att se att andra har samma tankar som en kring detta.

Är det något den familjen inte kan ta är det kritik eller ens konstruktiv kritik. De märkte man ju bara genom att folk skrev till dom angående täcket i sängen. Det attackeras direkt.

Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Ja, håller helt med. N & J saknar helt förmågan att förstå var normala gränser går. De är helt dyslektiska inför det.
Det är som att J lever via N på något sätt & styr upp allt de tar för sig med järnhand.

Nyheter24 tillbakablick & kommentarer om J & N podd.
De är inte särskillt uppskattade trots att de verkar tro det själva🙃🫣

https://nyheter24.se/bloggbevakning/2024/07/14/nicci-hernestig-startar-podd-med-sin-mamma/?unapproved=4432331&moderation-hash=0dcd48001bd382b51a7bcb95d153133a#comment-4432331

Nu pratar J om att hon jobbar, efter det pratats om att hon är sjukskriven här. Var väldigt viktigt att påpeka att hon hade jobbat hela dagen idag.
Dom kan verkligen inte ta kritik & det har N aldrig kunnat, undra om det trillar ner en anmälan på journalisten? 😅 det plockas ju bort kommentarer som attan direkt det skrivs något.
Har sagt det innan men tycker dom är överdrivna båda två, allt kan inte ALLTID va bra men det dras på som att dom aldrig någonsin fått ifrågasättningar kring podden. Men ser det hela tiden i kommentarsfältet, angående samarbetet, innan det blir borttaget.
Tror de vill att man ska gå in & lyssna genom att säga att alla tycke den är så bra = man blir nyfiken på vad det är som är så ”bra”. 🫣
2024-08-22, 05:56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Danielllleeeeee
Ja det gjorde jag med, men jag orkade inte bara se på den jargongen & påhoppen som blev tillslut 😂 Tycker inte man ska få komma undan med vad som helst. Väldigt skönt att se att andra har samma tankar som en kring detta.

Är det något den familjen inte kan ta är det kritik eller ens konstruktiv kritik. De märkte man ju bara genom att folk skrev till dom angående täcket i sängen. Det attackeras direkt.

Nu pratar J om att hon jobbar, efter det pratats om att hon är sjukskriven här. Var väldigt viktigt att påpeka att hon hade jobbat hela dagen idag.
Dom kan verkligen inte ta kritik & det har N aldrig kunnat, undra om det trillar ner en anmälan på journalisten? 😅 det plockas ju bort kommentarer som attan direkt det skrivs något.
Har sagt det innan men tycker dom är överdrivna båda två, allt kan inte ALLTID va bra men det dras på som att dom aldrig någonsin fått ifrågasättningar kring podden. Men ser det hela tiden i kommentarsfältet, angående samarbetet, innan det blir borttaget.
Tror de vill att man ska gå in & lyssna genom att säga att alla tycke den är så bra = man blir nyfiken på vad det är som är så ”bra”. 🫣
Precis denna fam kan inte ta kritik , utan tror att vi ständigt gör påpekan istället för att tex ge förslag & råd.

Och varför går man in med ett försvarstal på allt som påpekas . Ser bara löjligt ut , för mig men fler blir det inte tro värdigt någonstans .

Ja J la upp I händelse i går att hon jobbar med nån slags hälsa av något slag " kommer dock inte på vad hon sa vad det hette tyvärr"

Och när fler påpeka detta på IG under ett podd avsnitt så skrevs det på flera ställen hur kan du jobba så mkt både med podd & hälsa och ta hand om lilla C om du gått in i väggen och har sjukpenning.

Inläggen togs bort illa kvik .
Förstår inte att dom tror att vi ser igenom dom med alla dessa lögner.
Senast redigerad av Millan75 2024-08-22 kl. 06:11.
2024-08-22, 06:07
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Danielllleeeeee

vi är fler som tycker exakt det ni skriver! Är bra att fler orkar säga ifrån när det gick för långt på mig & Millan.

Ang podden så går den inte så bra i det syftet dom tror utan för att folk är nyfikna.
Och förväntar sig ett svar om allt kring A
2024-08-22, 06:09
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HungerCut
Är jag också egenkär nu? 😁
Jag stör mig inte på era diskussioner, varför skulle jag det? Det är inte så att det är ni som stör er på mig? 😁
Nä vi störde oss inte på dej i början . Utan det är något du har skapat till själv med din attityd och personliga påhopp
2024-08-22, 06:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Millan75
Exakt !!! Jag är fortfarande skeptisk till om fam gett löfte till detta el om historien är påhittad är så mkt som är konstigt i det hela som jag skrivit tidigare i tråden !

Och när det påpekas tas kommentaren bort hur fort som helst och svarar dom så är det god dag yxskaft

Och jag undrar verkligen hur J fick sin utbildning då man kan samarbeta med bettingsidor och när folk ifråsätter det och skriver vet ni hur stor skada dessa sidor gör med folk som har spelmissbruk mm

Och både J & N svarar det är bara trycka bort det om man ej vill se el har ett missbruk

Då kan man inte ha mkt till utbildning el tänka över huvudtaget

Blir bara mer & mer fundersam hur denna fam tänker och gör .
så sjukt !!! Vet inte om detta är en slump el om det var så Millan att du skrev detta den 19 .
Och i dag i sin podd ska dom just prata om missbruk 🫣🤔
Har dock bara hört reklamen och ej lyssnat tänker inte ge dom höga lyssnarsiffror
2024-08-22, 06:47
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Molgan098
så sjukt !!! Vet inte om detta är en slump el om det var så Millan att du skrev detta den 19 .
Och i dag i sin podd ska dom just prata om missbruk 🫣🤔
Har dock bara hört reklamen och ej lyssnat tänker inte ge dom höga lyssnarsiffror
Var in på podden och lyssna det handlar om alkohol och drogmissbruk
2024-08-22, 06:49
Avstängd
Väldigt intressant var in i podden och lyssna pga Nyfikenhet.
Med ett sånt viktigt ämne åter igen hur kan man sitta och flamsa och tramsa om alkohol och Narkotika
Och sitta och säga att dessa människor är svaga och äckliga / vidriga .
Och N vill inte ha en sån människa i sitt liv mm och att hon aldrig druckit alkohol

Vänta lite säger J var ju inte länge sen du drack
Där utav N hysar sin mamma och säger du behöver väl inte slänga mig under bussen

Och tokskrattar för att sen berätta att N måste sätta fingrarna i halsen för att kräkas mm

Och gapskrattar igen .
Så åter igen dessa lögner .
Inget vettigt alls med andra ord i denna podd
Senast redigerad av Hulken52 2024-08-22 kl. 07:48.
2024-08-22, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hulken52
Nä vi störde oss inte på dej i början . Utan det är något du har skapat till själv med din attityd och personliga påhopp
Jamen precis, det du citerar var ett svar till Millan när hon undrade varför jag är i tråden när jag stör mig så på er. Är ju inte jag som tappar humöret på två röda och därför frågade jag henne om det inte är så att det är ni som stör er på mig istället. 🙂
2024-08-22, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hulken52
Väldigt intressant var in i podden och lyssna pga Nyfikenhet.
Med ett sånt viktigt ämne åter igen hur kan man sitta och flamsa och tramsa om alkohol och Narkotika
Och sitta och säga att dessa människor är svaga och äckliga / vidriga .
Och N vill inte ha en sån människa i sitt liv mm och att hon aldrig druckit alkohol

Vänta lite säger J var ju inte länge sen du drack
Där utav N hysar sin mamma och säger du behöver väl inte slänga mig under bussen

Och tokskrattar för att sen berätta att N måste sätta fingrarna i halsen för att kräkas mm

Och gapskrattar igen .
Så åter igen dessa lögner .
Inget vettigt alls med andra ord i denna podd

Återigen verkar dessa två visa på hur lågt man verkligen kan sjunka. Jösses! Sååå pinsamt🫣

Med andra ord, två vuxna människor som väljer att sätta av tid & jäsa framför två mickar & ett ljudkort i syfte att flamsa och tramsa kring sina egna alkoholvanor och dessutom underminera andra människor med missbruksproblematik????

J med N fortsätter med andra ord att leva i sin skeva tro om att de verkligen bidrar till något riktigt innehållsrikt och värdigt inför den allmänna lyssnar-skaran???

Det borde bli krav på certifikat/utbildning för "poddande" & finnas en strikt kvalitets-gräns för vad man får lägga ut och på vilket sätt man framför det hela.

Man blir mörkrädd...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in