2023-12-16, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hulken52
Får jag fråga dej en sak ?! Hur kan du kan vända helt från att försvara A från ett inlägg den 25 sep till att hata han och undrar hur N kunde hänga ut A du skrev även att hon skada pappan . Till att försvara N i allt vi skriver

Intressant…
2023-12-16, 10:06
Avstängd
Citat:
Får jag fråga dej en sak ?! Hur kan du kan vända helt från att försvara A från ett inlägg den 25 sep till att hata han och undrar hur N kunde hänga ut A du skrev även att hon skada pappan . Till att försvara N i allt vi skriver
Mkt intressant fråga 🤔
2023-12-16, 10:08
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Såg att hon lagt ut foto på barnet i nära vänner händelse som skvaller kontot delat med sig av. Där ser man såklart som jh vissye en nappflaska….
Detta är ju bra på ett sätt till alla dom som säger att A ej kan lämna bort chiara pga att hon ammar osv . Hm snacka att båda är blåsta i huvudet allt för att tjäna pengar på dottern
2023-12-16, 10:10
Medlem
Citat:

Jag försvarar ingen av dom. Jag försvarar att man har rätt att dela sin upplevelse så som man själv upplevt den.
2023-12-16, 10:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Millan75
Detta är ju bra på ett sätt till alla dom som säger att A ej kan lämna bort chiara pga att hon ammar osv . Hm snacka att båda är blåsta i huvudet allt för att tjäna pengar på dottern
Så jäkla vidrigt dottern är inte ens 4 dar och redan ska man exponera henne för allmän beskåding .Men vänta ser inte ut som det är Nicci som sitter med dottern utan en grabb är det brosan el ??? Hoppas så att As anhöriga börja agera oxå
2023-12-16, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OnlyGodknows
-A skulle aldrig utöva fysiskt våld mot sin tjej.
-Han är heller inte en person som använder sig av ordvalet ”horunge”, oavsett om han blir arg eller ej. Det finns inte riktigt i hans vokabulär. Och OM han har använt det så har dom vänt och vridit på det för att det ska låta illa.
-Han är inte heller en person som trakasserar människor. Men har säkert försökt få tag på henne med tanke på att det absolut finns saker att lösa. Säg mig vad är fel med det?
-A skulle heller aldrig sexuellt utnyttja en person mot personens vilja.

A är en snäll kille med ett gott hjärta. Han vill ingen illa. Men ibland har han gjort klumpiga felsteg med otrohet osv vilket såklart inte har uppskattat. Detta med andra flickvänner och inte N.

Jag har varit i förhållande med A en tid i mitt liv och han visar INGA sånna tendenser som N antyder, han har endast haft svårt att hålla sig trogen. Men A är INTE våldsam. Jag har även haft andra förhållanden tidigare men med destruktiva män som har misshandlat mig både fysiskt och psykiskt. A har INGA likheter med dom.

Nu är väl inte otrohet ett felsteg utan ett aktivt val, speciellt om man gjort det flera gånger med olika tjejer
2023-12-16, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeX12
Den som är agressiv och våldsam bär hela ansvaret. Ingen kan provocera fram det. Man är själv ansvarig för sina handlingar.

Aggressiv & Våldsam??? Vem är det?
Ansvarig för våra ord och handlingar är självfallet var och en av oss.
Men låt sägas att:
I en konflikt kan sidor av dig själv uppkomma som du inte tror att du har, på grund av sk.triggers. och som aldrig uppkommer i en normalt förekommande situation.
Det är en ren självbevarelsedrift att försvara det man tror eller ej tror på. Sedan, som sagts så har vi olika sätt att hantera saker på.
Vissa är mindre lämpliga än andra.
N innehar tyvärr en menta omognad med en instabil personlighet, där bland annat ingredienser som humörs-svängningar i kombination med, en för andra svårrubblig envishet finns.
Det blir även ganska tydligt att vi som betraktare upplever att N även projicerar ut sina tidigare trauman i livet på sin omgivning och generaliserar i förväg, vilket kan vara oerhört svårhanterligt för en nuv. partner.
N har själv sagt att hon kallas för "Draken" emellanåt av sina anhöriga där hemma när hon uppvisar dessa icke fullt så angenäma egenskaper.
2023-12-16, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeX12
Den som är agressiv och våldsam bär hela ansvaret. Ingen kan provocera fram det. Man är själv ansvarig för sina handlingar.

Andreas är inte dömd för något och åtalet ska enligt rykten vara nedlagt.

Nicci däremot står för grovt förtal och ev kränkning i den utsträckningen hon har förtalat Andreas nu så borde det vara ett straffvärde på 2 år som är maxstraffet.

Finns många vittnen, många som har screenshot och det har pågått under så många år nu mot flera personer.

Exotph Nessa lär även hon ligga sömnlös på nätterna nu.
2023-12-16, 11:22
Medlem
…. Exotph har lagt story om att Nicci inte ens har hört av sig till Andreas efter deras dotter föddes.

Fy fan!
2023-12-16, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
…. Exotph har lagt story om att Nicci inte ens har hört av sig till Andreas efter deras dotter föddes.

Fy fan!

Det är så sjukt vidrigt! Såå hemsk kan han omöjligt ha varit mot henne för att få den behandlingen…
2023-12-16, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Såg att hon lagt ut foto på barnet i nära vänner händelse som skvaller kontot delat med sig av. Där ser man såklart som jh vissye en nappflaska….

Det är ju nu mjölken börjar rinna till och brösten värker som satan. Anade att hon aldrig skulle orka sig igenom den första tuffa tiden för amningen. Då kan hon ju inte använda det som argument mot att A kan ha sin dotter då och då. Han kan ju lika väl ge flaska som hon kan.
2023-12-16, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC

Fy fan!

Han fick infon på annat sätt två dagar efter hennes födelse

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in